Maija Vilkkumaa ja Aikuinen nainen, ARGH
Ihan hirveä. Nuotin vierestä lauloi a-osan. Apua.
Kommentit (38)
36vee nainen vaaleanpunaisessa prinsessamekossa laulaa kuin noita-akka todella huonosti homojen tunnaribiisin, jonka trendikkyys oli huipussaan bb-kaudella vuosia sitten.
Kun olette samaa mieltä kanssani! Siis oli niin järkyn kuulosta että meinasin seota tähän olohuoneen tuoliin!!! Siis aivan perseestä... ihan ku paula koivuniemi olis laulanu jumalattomas kännissä, 40 asteen kuumeessa ja kurkkukipuisena ja yskäisenä.
järkyttävä ulina että myötähäpeä oli tähtitieteellisissä lukemissa! Onko se aina ollut noin huono laulamaan?
kuinka joku voi pitää Maija Vilkkumaata hyvänä laulajana! Ja vielä ostaa sen levyjäkin.
mieskin kyseli viereisestä huoneesta että kuka hitto siellä jolisee noin pieleen...
kun tiesin että Vilkkumaa on siinä.
Olisiko sittenkin pitänyt niin voisin yhtyä myötähäpeään.
Mustakin Maija on huono laulaja - mutta hyvä biisintekijä. Levyllä musta sen laulu menettelee (kun ehkä muokattu jne.), mutta keikat ovat tuskaa.
http://www.katsomo.fi/?treeId=360&progId=43883
41.32 niin kuulette Maijan tulkinnan Aikuisesta naisesta.
Vetää pieleen ja nenäänsä - sekä mäkättää kuin lammas.
Jos tuo on hyvä niin mä oon Monacon prinsessa.
Pitäisi laittaa palautetta, jos jaksaisi. Mutta en jaksa.
ja tämä kuulosti just siltä.
Kuinka kukaan voi maksaa hänen levyistään ja keikositaan.
En voinu kuunnella sitä määkimistä:( KAMALA!! Mäkin laulasin varmasti paremmin, vaikken oo ikinä levyttäny yhtään biisiä:)
jotka vihaavat/inhoavat Maija Vilkkumaan lauluääntä ja nuottikorvaa, esiintymistapaa, ja biisejä? Ohhoh, mikä positiivinen yllätys! =0D
Satuin tänään näkemään alkupätkän Vilkkiksen seiintymisestä ja se oli jotain niin järkyttävää kuultavaa ja nähtävää, että kanava vaihtui alle minuutin katsomisen ja kuuntelemisen jälkeen.
Säälin vilpittömästi yleisöä, joka joutui kuuntelemaan tuota naista, jonka ääni on kuin "hoon" esikartanosta ja esiintymisasu eittämättä vaivihkaa pöllitty jonkun päiväkodin roolivaatevarastosta.
Kaiken huipuksi mimmi oli selvästi tökkässy vähintään neljä sormeansa takahuoneen pistorasiaan, jolloin hiukset olivat saaneet kunnon sähköpermanentin a' la 70-luvun discokuningas from Jamaica.
Jaa että kuka mahtaa ostaa Vilkkumaan levyjä?
Luulenpa, että Vilkkumaan levyjä ostelevat kärsivät luonnostaan kroonisisista korvaongelmista, jotka heikentävät kuuloa hälyttävästi, olemattomasta sävelkorvasta, sekä luontaisesta vinksahtaneisuudesta.
tykkää tuosta esityksestä!
Aika hyvä sovitus ja esitys, laitan nyt soimaan kolmatta kertaa =)
Itse taasen kärsin siitä joku viikko sitten tulleesta Anna Erikssonin joikauksesta. Se oli aivan järkky.
esitystä, mutta voin uskoa että hirveä oli. Maija raiskaa kaikki biisit, jopa omansa :S Miten se voi myydä levyjä ja keikkoja niin paljon kuin myy. Se on aina räääkynyt ja ollut epävireinen.
epävireistä se silti oli. Vilkkumaa ei kyllä saisi laulaa pätkääkään, jos minä saisin päättää.
Kaukkarissa on ne numeronappulat kanavan vaihtamista varten ja sellainen aika usein väriltään punainen nappi, jolla se suljetaan :)
laulaa ja tuo kyllä vahvisti asian!