Oletko kuullut idiootimpaa kuin perheessä lasten nimet
Sisko, Veli, Ukko ja nyt syntymässä uusi yksilö...mikähän nimeksi? varmaan Mies siitä tulee
Kommentit (95)
VAIN. NOISTA. NIMISTÄ. :D
Paula Kristiina ja Krista Pauliina
Selimoskar, Violaelina ja Iirisilona
Timon ja Riitan tyttäret: Tiina ja Riina
Timon ja Riitan tyttäret: Tiina ja Riina
että antaa lapsille samankaltaiset nimet kuin itsellään on.
Sisko, Veli, Ukko ja nyt syntymässä uusi yksilö...mikähän nimeksi? varmaan Mies siitä tulee
sopisi jatkoksi Tytti ja Poju.
Minäkin tiedän Unelma Sirpa-Leenan. Onko sama hänellä on myös pikkuveli Jalo Aarre
Tuttavani Sarin kaksi tytärtä: Saara ja Siiri.
Tämännimisiä ovat ainakin yhden tunnetun näyttelijäperheen lapset, ja äitikin on Sari. Minusta idea on ihan jees, nuo ei ole liian samanlaisia, mutta kuuluvat selvästi yhteen, kun kuulee kaikki kerralla.
Hyvät nimet, mutta miksi veljeksillä?
nauroi kerran katketakseen kun oli törmännyt perheeseen jossa oli muutama jo kouluikäinen poika (3kpl) ja sitten yksi pieni poika vielä rattaissa.
Pojat olivat Tomi, Toni, Tommi ja (vaunuissa) Sam-Leif :DD ei ollut pokka pitää, mahtoikohan olla toivottu iltatähti tuo :)
Yhtä hilpeä oli mun mielestä toi Matteus, Markus, Luukas ja Pasi :DD
Tero-Risto
...ei tarvi sitten ainakaan paljon matkustella ;)
Samaa kerrotaan maailmalla eri kieliversioina.
Yhtä hilpeä oli mun mielestä toi Matteus, Markus, Luukas ja Pasi :DD
Kati, Katri, Katriina ja Katja. Ei voi käsittää mielikuvituksen vähyyttä...
jossain lehdessä juttu, sisarukset oli Noah, Noel ja Poppy-Onneli...
Miten niin poikia haluttu... =DDD
Miten niin poikia haluttu... =DDD
Sinusta varmaan myös Martina, Josefiina, Paula, Akuliina, Kristiina, Gabriela, Daniela, Mikaela ym. ovat merkki siitä että ollaan petytty tytön syntymään...
Ja ei, yhdelläkään lapsistani ei ole mitään yllä mainittua nimeä. Ei myöskään Jalmiinaa tai Joeliinaa.
lapsilla
Herne
Maissi
Paprika
äidin nimi on Vilja ja isän nimi on Kivi
Jos minulle tulisi kolmoset/kolme lasta niin niminä ehdottomasti nuo. Maissi tulee vauvalle toiseksi nimeksi ainakin.
oli haluttu lasten nimien kautta kertoa poliittisesta suuntautuneisuudesta: Tamara, Irina ja Ilja.
Kieleltä rullaa kivasti myös Pyry-Petteri Patteri.
Olisko se Anne Sällyllä jolla oli 5 tyttöä ja kaikkien nimet jotenkin äidin nimen kaltaisia, tyyliin Anna, Anni, Annika jne.?
Muistan kun luin lehdestä että Vatin ja Voltin pikkuveli Kelvin syntynyt.
Laila Leila ja Hilja Lilja eräät sisarukset.
sain aikoinaan 90-luvulla idean tyttäreni nimeksi. Olen säilyttänyt lehtileikkeen, josta luin tuosta perheestä tyttärelleni muistoksi.