Miehen kommentit satuttaa
Olen tässä päivän mittaan mietiskellyt paljonkin asioita ja suhteemme tilaa. Ongelmamme on se, että en tunnu enää kelpaavan miehelleni sellaisena kuin olen.
Olen kahden lapsen äiti ja synnytysten jälkeen muutaman kilon aiempaa painavampi, tosin edelleen ihan normaalipainoinen.
Mieheltä tulee aiheesta seuraavaa kommenttia: "olet ulkoisesti kuten isäsi" (joka on reilusti ylipainoinen, sairas mies), "toivottavasti et ajattele että olet nyt tuollainen eikä sille ole mitään tehtävissä", "minulle visuaaliset asiat tärkeitä, siksi en halua niin paljon seksiä kuin ennen".
En kiellä sitä, etteikö painoni tosiaan olisi noussut, se on totta. Pidän itseäni kuitenkin edelleen ihan hyvännäköisenä ja olen saanut hyvää palautetta ulkonäöstäni muilta ihmisiltä. En välttämättä koe tarvetta laihduttaa, mutta mieheni painostuksen myötä tulen niin tekemään. Tuntuu vain todella pahalta ja mietin, olenko koskaan hänelle riittävän täydellinen. Eli millaisia kommentteja sitten saan, jos laihdun?
Kommentit (26)
Eipä normaalissa pitkässä suhteessa toista aleta pitämään arvottomana jota voi mielensä mukaan arvostella.
Lämmin kiitos asiallisesta keskustelusta! Tämä on jo pidempään painanut mieltäni mutta enää en kovin pitkään aio hyväksyä tälläistä. Olen kertonut pahasta olostani asian johdosta, joten katsotaan sitten, mihin tämä johtaa.
Ihan helposti en periksi anna, mutta arvostan sen verran itseäni, että haluan rinnalleni ihmisen joka arvostaa myös minua.
Sano että arvostatko aiempaa ulkonäköäni niin paljon,että olis sen vuoksi pitänyt jättää tekemättä lapset sun kanssa?Että kuvittelitko tosiaan,että lapset tulee"ilmaiseksi".Kerro myös suoraan,että kommentit loukkaa sua ja että susta tuntuu,että hän esineellistää sua eikä arvosta ollenkaan uhrauksiasi.
Tuo tissikommentti oli niin törkeä,että olisin aika lähellä avioeron ottamista sellaisen jälkeen!Luultavasti eroaisin ellei tapahtuisi jotain yhtäkkistä muutosta.On nimittäin NIIN HALVENTAVA JA TÖRKEÄ KOMMENTTI!
28:a!
Siis todella törkeää käytöstä mieheltäsi, ellei vallan narsistinen käytös. luulen että pahenee vaan... ei narsistisiin auta kuin terapia tai nuijanukutus!
Rupea itse kommentoimaan kavereillesi illanistujaisissa kun ukkosi ja sen kavereita on paikalla että "eipä tosta miehestä enään oo mihinkään koska sillä on veltto k* tai niin pienet vehkeet, parempiaki olis tarjolla! tai työntö ja tuijotus ei paljon iloa nosta! saa turvautua omaan apuun koska toi mies on niin saamaton, varmaan johtuu tosta mahasta ettei nää enään mihin pitää ohjata..
Osoita että osaa tota peliä muutkin!
Itse en katselisi tuollaista käytöstä mieheltä. oma mies tuossa juuri kommentoi tähän topic:n että "tuollainen mies vaan vaihtoon"
5kg ei näy edes missään!Ei munkaan mies huomaa vaikka kulkisin alasti! Eikä hän myöskään muutenkaan huomio.
Ala itse huomatteleemaan hänelle hänen painostaan.
Kaikki nämä on pitkän suhteeniloja :(