Nimiapua - mitä ehdotatte Urhon siskolle?
Meillä suomalainen sukunimi. Mies tykkää perusnimistä, mä vähän erikoisemmista.
Urholla on kolme nimeä, siskolle tulee 2 tai 3.
Kommentit (22)
Siis en nyt tarkoita että kaiken maan vico petterit tai jemina jaminat ois niitä nättejä,mut joku URHO???!!!
Samaan kastiin kuuluu Kalvervo,Kullervo Tapani...hyihyihyi ja yäk.
Mitähän se lapsi aattelee viimetään teini-iässä ku nimi on Urho.
Mulla on mielessä tytölle nimi, jos joskus sellainen saadaan. Ja nyt jo tässä ketjussa on se nimi mainittu. Mä kun luulin, etteivät ne nimet olisi liian samanlaisia, ettei tulisi vastaan samannimisiä sisarussarjoja.
t. toinen Urhon äiti
Erikoisempia perusnimiä.
Jotain vanhaa ja vahvaa siskollekin:
Rauha
Varpu
Hertta
Meeri
Salme
Irene
Signe
Tyyne
Orvokki
Sinikka
Siis en nyt tarkoita että kaiken maan vico petterit tai jemina jaminat ois niitä nättejä,mut joku URHO???!!! Samaan kastiin kuuluu Kalvervo,Kullervo Tapani...hyihyihyi ja yäk. Mitähän se lapsi aattelee viimetään teini-iässä ku nimi on Urho.
Makuasioista ei sovi kiistellä. Toivon, että Urho ajattelee teini-iässä jotain ihan muuta kuin omaa nimeään tai sen "kauheutta".
Kiitos jo tulleista ehdotuksista. Koitan tässä siivouksen lomassa kommentoida.
ap
vaikka meinasin jättää kommentoimatta. Mun mielestä Kalervokin on tosi hyvä nimi:)
Enkä usko, että meidän Urho miettii nimeään teini-ikäisenä sen kummemmin kuin ikätoverinsa Vilho, Oili, Sisu, Toivo, Rauha tai Aarnekaan. Kaikkia noita täällä vilistää leikkipuistossa nyt.
t. toisen Urhon äiti
laitoin nyt listalle
Tyyne, Rauha ja Hilja (jos nimi olisi taas enne :))
Aivan ihania olivat Hertta ja Meeri (mun suosikki), mutta valitettavasti jo tutuilla, samoin Taimi.
Aino on aivan ihana nimi, mutta ehkä liian yleinen. Molemmat kyllä tykätään.
Miina, Ulla ja Varpu myös listoille, Ursula ja Unelma voisi käydä toisiksi nimiksi.
Hilmaan jotenkin tykästyin. Listoille siis.
Lempi
Hertta
Eeva
Eevi
Vuokko
Lydia
Alma (tämäkin on kyllä presidentin puoliso)
Elma
Elsa
Elsi
jos viitsit ja uskallat, niin tuletko kertomaan myöhemmin minkä nimen tyttö sai. Meillä näyttää olevan sen verran samanlainen nimimaku, että pelkään, että onnistutaan jonain päivänä vahingossa nimeämään myös tyttö teidän tyttönne kaimaksi. Tai jopa ensimmäinen ja toinen nimi samoiksi.
Olisin melkein voinut kirjoittaa tuon viestisi, minäkin tykkäsin nimittäin mm. Rauhasta ja Meeristä.
Siis Alma ei tietääkseni ole kenenkään puoliso, sekoitin sen vahingossa Alliin. Eeva kyllä on, mutta se on muutenkin yleinen nimi.
Minuakin kiinnostaisi kuulla, mihin päädyitte!
Alma, Elma ja Lydia, Lempikin ehkä.
Sylvi/Sylvia on myös ihana, mutta ap:nkin mielestä vähän liikaa, varsinkin kun sukunimemme alkaa K:lla.
Helmi on kiva, mutta serkku on Helvi. Samoin Hilma tippuu, kun serkku on Wilma. Kauniita nimiä on niin paljon, että ehkä voin välttää nimisekaannuksi, enkä halua Tiku ja Taku -tyyppisiä nimiä.
Vauva on vielä masussa, mutta ilmoitan kyllä, mikä nimi on nyt suosikki ja sitten kun nimi on annettu, tuliko se.
Kyselen mieheltä, kun palaa kotiin. ja ilmoitan, mitä mieltä hän on listanimistä.
joten anteeksi jos tulee samoja
Selma Loviisa
Oili Maaria
Vilja Vanamo
Lauha Lemmikki
Raita Vellamo
Meri Lilja Lyydia
Kiitos jos vastaat piditkö
mielestäni antamanne nimi on persoonallinen ja kiva ja sopii Urholle siskoksi hyvin
Siis en nyt tarkoita että kaiken maan vico petterit tai jemina jaminat ois niitä nättejä,mut joku URHO???!!!
Samaan kastiin kuuluu Kalvervo,Kullervo Tapani...hyihyihyi ja yäk.
Mitähän se lapsi aattelee viimetään teini-iässä ku nimi on Urho.