Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kokemuksia sterilisaatiosta? Miehelle vai naiselle?

Vierailija
01.08.2010 |

Millaisia kokemuksia teillä on sterilisaatiosta? Mitä hyvää, mitä huonoa? Kannattaisiko tehdä miehelle vai naiselle?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
01.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kumpi ei ehdottomasti enää koskaan lapsia halua. Miehelle tietty helpompi, mutta lähtökohta on se, että jos ei itse enää lapsia halua, niin toisella on kuitenkin oikeus pitää oma lisääntymiskykynsä.

Vierailija
2/5 |
01.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies steriloitiin kuopuksen syntymän jälkeen. Mies siksi, että toimenpide on miehelle helpompi.

Ei siitä mitään huonoa ole seurannut. Mies oli vähän kivulias pari päivää, mutta sitten se oli siinä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
01.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mietin vaan että aika outoa olisi jos mies ilmoittaisi että kenties tulevaisuudessa jonkun kanssa niitä vielä haluaa...haiskahtaa vahvasti sille että ei vaan uskalla ko toimenpiteeseen ja sysää vastuun vaimolleen.

Vierailija
4/5 |
01.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

lapsia ja kerroin miehelle että joko jän menee tai sitten käyttää kortsuja. Minä en ota enää hormoneja enkä mene enää ronkittavaksi. Olen kokenut ne ronkkimiset jo niin moneen kertaan ja miehelle toimenpide huomattavasti helpompi.

Vierailija
5/5 |
01.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mietin vaan että aika outoa olisi jos mies ilmoittaisi että kenties tulevaisuudessa jonkun kanssa niitä vielä haluaa...haiskahtaa vahvasti sille että ei vaan uskalla ko toimenpiteeseen ja sysää vastuun vaimolleen.

Eli neljän lapsen jälkeenpäätin, etten enää lapsia halua lisää ja varasin ajan sterilisaatioon. Mies kyllä edellisenä iltana kysyi, että kannattaisko kuitenkaan vielä. Sanoin, että hän voi tehdä vielä lapsia, mutta sitten ne on tehtävä jonkun toisen kanssa. Aika näyttää, haluaako hän ja jos haluaa se on akan vaihto.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme viisi