Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Puuttuuko miehiltä kuulo kokonaan vai mitä?

Vierailija
31.07.2010 |

Mulla oli siis tänään syntymäpäivät ja mies halusi ihan välttämättä ostaa lahjan. Täytin siis "jopa" 30-vuotta ja olimme jo sopineet että ei juhlia, ei kahveja, ei lahjoja tai kukkia.

Mulla on ollut tosi pitkä kuukausi töissä kun olen joutunut tekemään henkilöstävajauksen takia uskomattoman paljon ylitöitä ja siksi sitten nämä jutut sovittiin ihan ehdottomiksi ei-jutuiksi. Huomenna on vapaata ja halusin vain että tänään ei olisi mitään ylimääräistä.

No, mies sai ostaa lahjansa ja se oli ostanut tuollaisen Nomination korun, vaikka olen joka ikinen kerta sellaisen nähdessäni sanonut että ne on rumia. Siis eikö tuo kuuntele, vai onko se kääntänyt sanani päinvastoin.

Niin en saisi valittaa kun joidenkin miehet ei muista mitään "tärkeitä" päiviä.

Joo ja tiedän että minulla on ihana mies joka jopa muisti tämän päivän ja ihanaa huomaavaisuutta osoittaa hän, mutta argh. Olisi samantien ostanut sellaisen ruman kame-korun siihen seuraksi.

Toivottavasti tuo koru oli vitsi ja se on vain lainassa anopilta.

Ja jos ei ollut niin miten ihmeessä sanon mielipiteeni ilman että loukkaan miestäni?

Ne korut ei vissiin mitään halpoja ole.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
31.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anteeksi, mutta naurattaa kun on niin ärsyttävän tuttua. Mun anoppi kerran kyseli joulun alla, että mitä miehelleni voisi ostaa. Sanoin, että mitä voisi ostaa ja lisäsin että älä AINAKAAN osta hanskoja, minä ostin jo. Arvaa mitä oli paketissa? Täsmälleen samanlaiset hanskat kuin minulta, prkl.

Ei ne onneksi paljon maksa ne nominationit itsessään, jos ei ollut ostanut sitä jo valmiiksi täyteen niitä paloja (niillä se kalliiksi tulee).

Vierailija
2/4 |
31.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anteeksi, mutta naurattaa kun on niin ärsyttävän tuttua. Mun anoppi kerran kyseli joulun alla, että mitä miehelleni voisi ostaa. Sanoin, että mitä voisi ostaa ja lisäsin että älä AINAKAAN osta hanskoja, minä ostin jo. Arvaa mitä oli paketissa? Täsmälleen samanlaiset hanskat kuin minulta, prkl.

Ei ne onneksi paljon maksa ne nominationit itsessään, jos ei ollut ostanut sitä jo valmiiksi täyteen niitä paloja (niillä se kalliiksi tulee).

Varmaan itsekin jossain vaiheessa voin nauraa tälle.

Ja kun ei todellakaan ole ensimmäinen kerta että jotain tälläistä käy. Joululahjoissa oli samantyylistä, kyseli että mitä ostettaisiin minun äidilleni ja sanoin että ei ainakaan kirjaa, kun ostimme useamman hänelle syntymäpäivänä, niin sitten se oli mennyt ostamaan kirjan. =I Siis tuollaisia pikkujuttuja mutta pidemmän päälle ne alkavat ärsyttämään.

Mikä katkos siellä aivoissa aina tapahtuu kun hän keksii tehdä juuri päinvastoin..

Vai kuuluuko siellä päässä joku ääni että Nomination tai kirja, kun hän miettii niitä lahjoja..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
31.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tuo meilläkään ollut ainoa tapaus, muistui vaan mieleen. Itse olen alkanut visusti välttelemään puhumasta siitä, jota en halua anopin (tai poikansa) muistavan. On tehonnut aika hyvin... koita kestää.

-2-

Vierailija
4/4 |
01.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

siellä korukaupassa pitkään että miten päin se meni. Että pidänkö niistä koruista vai en. Myyjä oli sitten vielä sanonut että kyllä nämä on aika suosittuja ja että kannattaa ostaa. =) Oli sitten ostanut.

Onneksi oli säilyttänyt kuitin ja tänään menemme ostamaan yhdessä uuden, samanarvoisen lahjan. Onneksi ei loukkaantunut.

No sovittiin tuossa samalla että voidaan miettiä ne lahjat yhdessä, mutta minä teen ostokset tästälähin.

Ruokakaupassa hän pärjää kyllä hyvin, kun on tarkka lista siitä mitä pitää tuoda.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi kaksi