Teinkö väärin?
Jätin miehen yksin lomallansa kotiin ja otin lapset mukaani mummolaan. Mies käyttää henkistä väkivaltaa suuttuessaan, huutaa ja haukkuu toista ja nimittelee. Riitaa tuli siitä mitä lomalla tehdään ja hänen äidistään. Ei ole nyt soittanut ollenkaan!! Lapsille edes. Olemme olleet viikon poissa. Yksi ilta soitettiin ja toinen lapsi puhui isän kanssa, toinen ei kerinnyt ja kun soitin niin ei vastannut enään eikä edes viestiin vastannut. Kävin myös kerran viikolla postia hakemassa ja kämppä oli sotkuinen mitä on aikaisemmin poissa ollessani sentään siivonnut. Oli nukkumassa vielä 11 aikaan, nukkuu kyllä aina vapaalla myöhään. Olemme 30km päässä mummolassa mutta ei ole tullut käymään täällä katsomassa edes lapsia kun vihaa vanhempiani ja varsinkin äitiäni.
Kirjoitin miehelle jopa kirjeen käydessäni ja kerroin mihin hänessä ihastuin ja että sydämeni on särkynyt kun hän kohtelee minua niin ja en haluaisi lapsille antaa esimerkkiä tuollaisesta alistamisesta.Ja että välitän hänestä.
Mitään ei ole nyt ottanut yhteyttä ja puhelin mykkä. Ensi viikko oli tarkoitus olla vielä hänellä lomaa mutta menee töihin jo ja joudun itse lähtemään matkoille lasten kanssa. ITkettää. ON VAAN NIIN PAHA OLO ja haluaisin mennä takaisin ja pyytää anteeksi.
Mies sanoi siellä käydessäni että ei ole lapsiaan koko lomana nähnyt niin ei viitsi lomaakaan enää pitää.
En vain jaksa.
El mies tuli eilen klo 20.30 ja kerkesi lukemaan lapsille iltasadut. Sitten sammui sänkyyn. Keskenämme ei puhuttu. aamulla oli aikainen herätys ja sanoi että tulee tänään aikasin ja koittaa pitää loppu viikon vapaata. Olin että what? Mies vain tulee ja menee niinkuin haluaa. Eilenkin koko päivä odotettiin mutta lähti vasta myöhään töistä. Toisaalta ei jaksaisi tapellakaan ja lapset tykkää nähdä isää. Mutta en tiedä onko tämä vaan sitä jotain 30v kriisiä kun on talo,mies ja kaksi lasta ja työ niin haluaa rikkoa kaiken? Ihmetyttää kun näin kaksi viikkoa sitten yhden mieskaverin, ent. salaihastus niin ihmetteli että minullahan on kaikki hyvin ja pitää olla onnellinen? =( Mutta kun en tiedä mikä tekee onnelliseksi. Pitääkö yrittää saada vielä tässä iässä sitä unelmien prinssiä ja sitten todeta että muutkin naiset haluavat samaa ja hirveä kilpailu ja jää kuitenkin luu kouraan ja joutuu tyytymään siihen luuseriin taas.