Löytyykö linjoilta muita "Aura-juustohiiriä"?
Voi että se on mun herkkua... Tänäänkin mies lähti johonkin ralli-vip-hässäkkään ja mä ostin iltani iloksi pari olutta ja paketin aurajuustoa. Ei tee heikkoakaan syödä koko paketillinen illassa, slurp... Yleensä en edes osta sitä kotiin, kun tiedän, että se polttelee just niin kauan, kunnes loppuu. Kauhea rasva- ja suolapommi, johon sorrun n. kerran kuukaudessa! Onneks tuo muiden herkkujen syönti on kohtuullista...
Löytyykö kohtalotovereita?
Kommentit (8)
Aivan ihanaa!!! :D En tosiaan viitsi usein ostaa kun kaikki menee sit kerralla :D Vinkki: (tää on vielä epäterveellisempää ;)) Tee aurajuustosta ja kermaviilistä dippi ja syö sipsien kanssa!! :D
P.s Heti ku oon tän lapsen saanu ulos niin syön aurajuustoa niin paljon kuin sielu sietää :D
suosittelen kokeilemaan, sen jälkeen ei ole enää paluuta Auraa, kuin ruoanlaitossa.
Jos sitä on kaapissa, niin saatan tosiaan vetäistä ainakin puol pakettia kerralla. Tai sitten laittaa jokaikiseen ruokaan. Mutta saattaa olla pitkiäkin aikoja, etten osta ollenkaan. Liian hyvää on (kun kuitenkin myös tosi epäterveellistä:()
Maistoin taannoin jotain tanskalaista sinihomejuustoa ja se meinasi oikeasti viedä kielen mennessään, oli niin ihanan suolaista ja hyvää. Yritän kiertää juustohyllyt kaukaa, kun yritän painoa tiputtaa.
Jouluna herkkua on kaulita piparitaikina levyksi, murustaa päälle Aurajuustoa, rullata ja leikata sellaisia kääretorttuviipaleen tapaisia viipaleita ja ne sitten uuniin. Maistuu punaviini kera ja ilmankin ;P
Yleensä Aurajuustot häipyvät salakavalasti jääkaapista vuorokaudessa, jos ei piilota riittävän hyvin.
Niin, ja ainut kerta, kun meillä on lapsi saanut kaupassa raivarin ja heittäytynyt lattialle huutamaan, oli kuopus 4-vuotiaana, kun en suostunut ostamaan aurajuustoa.
löytyy. Ja kohtalotoveri myös siinä että mies lähti myös jonnekin vip-ralli-systeemeihin. :)
oon ihan koukussa siihen.. kermainen sinihome juusto
Jos sitä on kaapissa, niin saatan tosiaan vetäistä ainakin puol pakettia kerralla. Tai sitten laittaa jokaikiseen ruokaan. Mutta saattaa olla pitkiäkin aikoja, etten osta ollenkaan. Liian hyvää on (kun kuitenkin myös tosi epäterveellistä:()