onko tämä outoa rakastelun jälkeen (miehen käytös)
Kuvittelenko vain, vai onko syytä loukkaantua?:) Seksin jälkeen miesystävän kanssa (eka kerta sängyssä) oltiin pitkään sängyssä ja mies aikoi käydä suihkussa. Minä sanoin tulevani mukaan. Siinä vielä kaikukkain lojuttiin ja vähän nukuttiinkin ja oli tosi ihanaa kummallakin. Lopultaa sanoin, että mennäänkö suihkuun. Mies siihen, että mene sinä vain, minä en nyt menekään.
Onko mies siis vain punkki vai eikö halunnut edetä intiimiydessä pitemmälle? Vai olisiko se edes ollut sen intiimimpää jos oltaisiin käyty yhdessä suihkussa. Jostain syystä silti harmistuin. Onko syytä olla loukkaantunut vai ylireagoinko vain?
Kommentit (6)
Tai sitten se ei halua näyttää sinulle lähietäisyydellä terävässä valossa pyllykarvojaan ja muita paikkojaan... Ujokin voi olla.
En loukkaantuisi.
Monelle se peseytyminen on todella yksityinen asia.
Tai sitten se ei halua näyttää sinulle lähietäisyydellä terävässä valossa pyllykarvojaan ja muita paikkojaan... Ujokin voi olla.
En loukkaantuisi.
ainoastaan se, ettei hän mennyt suihkuun seksin jälkeen. Vielä näillä helteillä.
seksin jälkeen. Se on totaaliyksityinen hetki. Ja jos äijä alkaisi moista vaatimaan niin se olisi entinen hyvin äkkiä. Enkä ota ketään viereen katsomaan, kun paskonkaan, että niin umpimielinen olen.
Seksi on seksiä, peseytymine peseytymistä. Jos ei seksin jälkeen yksin osaa paikkojaan putsata niin voi apua.
ainoastaan se, ettei hän mennyt suihkuun seksin jälkeen. Vielä näillä helteillä.
Ei siinä raukeana jaksa suihkuun nousta. Kun ei kerta heti mennyt niin voi hyvin jatkaa unia ja antaa suihkun odottaa aamuun.
Miehelle saattoi tulla raukea olo eikä jaksanutkaan enää nousta vaan halusi jäädä vielä köllimään/jo nukkumaan.
Hän saattoi luulla että tarkoitit yhteisellä suihkulla uutta kierrosta eikä paukut enää riittäneet ja katsoi kohteliammaksi ja helpoimmaksi kieltäytymistavaksi sanoa ettei tulekaan suihkuun.
Voi olla ettei hänestä ole miellyttävää tuppautua kaksistaan suihkuun (jos tarkoitus peseytyä eikä rakastella). Minkä kokoinen kylpyhuone/suihkukoppi? Jos tarkoitus vain peseytyä, tavallisessa kylppärissä se on helpointa yksin.
Syitä nyt voi olla vaikka kuinka monia. (Mutta pakko sanoa että olet aika rasittava kumppaniksi jos loukkaannut jo siitä ettei toinen tule rakastelun päätteeksi suihkuun kanssasi.)