Meneekö jotku tosiaan äiti-lapsi kerhoihin?
Voiko kamalampaa olla kun istua huoneessa, joka on täynnä mutseja huutavine kersoineen.
Kommentit (15)
tosi mukavaa on. Ehkä meidän kerhosta puuttuu ne kasvatamattomat ja huutavat kersat ja tylsät äidit.
Mulla on kaikki kaverit päivisin töissä, ja mun pää hajoo ihan oikeasti, jos en saa aikuista juttuseuraa päivisin. Uskon kyllä, että kaikki ei oo sellasia.
Mut sun ei kyl silti tartte jos et haluu.
onneksi kaltaisesi ilonpilaajat jäävät lapsineen kotiin.
Eikös se oo toisaalta ihan hyvä asia, että kun äitillä alkaa kypsyttään pelkkä kotonaolo ja lapsi alkaa hyppiä seinille kotona (sisaruksia ei ole eikä naapurustossa samanikäisiä), niin mennään sinne kerhoon sen sijaan että äiti menee töihin aikuiskontaktien perässä ja pikkutaapero isoon päiväkotiin?
Kyllä sä voit olla KERSASI kanssa kotona ihan 24/7 jos haluat, ja onhan se tietysti kiva jos jollain on kaveriseuraa ihan arkipäivisinkin.
tunkkaisessa kaffilassa, joka on täynnä möykkääviä myöhäisteinejä. Paljon niinku ihanampaa.
huoneessa, joka on täynnä mutseja huutavine kersoineen.
Tosin osa äideistä halusi, että lapset erikseen ja äidit erikseen, mutta kerhonvetäjät totesivat, että ohjelma on suunniteltu kaikille sopivaksi. Ja jokainen hoitaa omat lapsensa. Edellisvuonna kun muutama äiti otti kerhon kokonaan levon kannalta ja lähti kaljalle.
vuodesta toiseen ne vetäjät vaan tyhjälle salille siellä kerhoilevat.
Kuulehan, jos se sinulle ei sovi, miksi vedät lokaan koko hienon toiminnan noin ikävällä "äänensävyllä"
Musta on tylsa olla yhden vauvan kanssa kotona, joten mielellani teen jotain vauvan kanssa. En tunne muita aitiyslomalaisia, joten seuraa pitaa kehittaa muualta. Aina ei haluta tehda jotain maksullista, kuten shoppailua.
Vauvan kannalta leppoisa "harrastus" voi olla aiti-lapsikerhossa kaynti, jos se osuu sopiavaan aikaan.
ei ole sukua tai lapsellisia ystäviä lähellä, joten silloin ei juuri halua olla vain itsekseen lapsen tai lasten kanssa kotona. Minä kävin ja nautin siitä, että joka torstai oli sama ohjelma 10-12.00, lisäksi muskari keskiviikkoisin ja ehkä vielä perhekahvila perjantaisin. Kyllä viikot varsinkin talvisin olisivat olleet aika pitkiä ilman vastaavaa toimintaa.
olen lasteni kanssa käynyt ja hyvin viihdyin. Siellä sai juoda rauhassa kahvit, kun hoitajat katsoivat hetken lasten perään. Sen lisäksi sai hetkeksi aikuista seuraa ja oppi laululeikkejä, joita voi sitten kotonakin leikkiä lasten kanssa. Suosittelen!
omien lasten perään (ei siis ole hoitajaa, jotta voisi itse juoda teetä "rauhassa"), silti tykkään käydä siellä.
Lapsi tykkää, kun on erilaisia leluja kuin kotona. Näemme myös alueen muita äitejä ja lapsia, joka on mukavaa vaihtelua kotona olemiselle!
Harmiksemme se saatetaan lopettaa tilanpuutteen vuoksi. Tulee ankea syksy ja talvi.