Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi naiset kauhistelevat kateuksissaan

Vierailija
30.07.2010 |

kanssasisaren laihtumista. Siis jos toinen on onnistunut solakoitumaan, niin heti ollaan toppailemassa: että ethän enempää laihdu!

Mun hyvin alkanut laihdutusprojekti on tössäämässä tollasen psyykkauksen takia. ja pari kiloa on tullut takaisinkin

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
30.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tiedät, että on kateutta?

t. laiheliini

Vierailija
2/8 |
30.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

t. laiheliini

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
30.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikuttaa laihdutukseesi negatiivisesti? Miksi välität muiden kommenteista?

Vierailija
4/8 |
30.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saman huomannut. Olin yli 100 kiloinen ja laihdutin niin jo 75 kilon kohdalla alkoi tulla noita kommentteja. Nyt painoa 58 kiloa (167cm) joten tiputettavaa oli. Yirtän vielä kiinteytyä muutaman kilon verran, sanokoot mitä hyvänsä.

Reisissä ja vatsassa on vielä tavaraa mistä lähteä.

Mulle on jopa suututtu asiasta! Ja muutenkin vain 1 kymmenestä on iloisia mun puolesta, loput jotain muuta.

Vierailija
5/8 |
30.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saman huomannut. Olin yli 100 kiloinen ja laihdutin niin jo 75 kilon kohdalla alkoi tulla noita kommentteja. Nyt painoa 58 kiloa (167cm) joten tiputettavaa oli. Yirtän vielä kiinteytyä muutaman kilon verran, sanokoot mitä hyvänsä.

Mulle on jopa suututtu asiasta! Ja muutenkin vain 1 kymmenestä on iloisia mun puolesta, loput jotain muuta.

Tai voithan sinä halutessasi laihduttaa vaikka 45kg silloin varmasti saat ihailevia katseita.

Vierailija
6/8 |
30.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

miksi kaikkien pitäisi olla jotain mursuja.

Mulla on saman verran painoa ja pituutta; tavoitteena on pudottaa vielä 3 kiloa.

Vierailija
7/8 |
30.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan hieno onnistumisen tunne :)

Vierailija
8/8 |
30.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kateushan on vain merkki siitä että olette saavuttaneet jotain. Sääliä saa ilimaaseksi mutta kateus pitää ansaata!