Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Hassua tuo kirppistouhu :) Myyjät pyytävät hurjia

Vierailija
30.07.2010 |

hintoja ja päivän päätteeksi keräävät kamansa kokoon kun kaupaksi ei ole mennyt juuri mitään? Mitä järkeä tuossa touhussa on? Raijat samoja kamoja edes takaisin.

Tällaista olen pannut merkille. Olin itse myymässä Vermon kirppiksellä ja sain myytyä pöydän tyhjäksi kun pyysin hyvistä lasten vaatteista kohtuuhintaa. Esim. todella hyväkuntoisia lasten housuja 2 e, bodyja 20 senttiä yms. Haalareista yms. pyysin 8 - 10 euroa kpl(Jonathan. Silti rahaa kertyi näilläkin hinnoilla yli sata euroa eikä kotiin viemisiä jäänyt.

Kiertelin huvikseni aluetta ja jotkut pyysivät esim. kulahtaneista bodyista 1- 2 euroa!! Ei ihme jos jäävät myymättä.

Paras tapa saada nettoa ja päästä eroon turhasta vaatteesta on myydä halvalla.

Otttakaapa oppia!

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
30.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja sitten myydä hyvällä voitolla omalla pöydällä ne eteenpäin. Maksan bodystä 20 snt ja myyn sen hintaan 50 snt.

business on se mikä kannattaa. Aika paljon saat myydä että saat edes pöytäsi maksettua.

Mutta yrittäjyys kunniaan !

Vierailija
22/24 |
30.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

10 euroa maksanut body 20 sentillä?

Kyllä mä laitan hinnaksi noin 1 tai 2 euroa, jos body on hyvässä kunnossa, hintapyyntö voi olla enemmänkin jos kyseessä on Lindexin "uusretro" tai joku merkkibody, niistä yleensä maksetaan enemmän. Ei ole pakko ostaa, mutta hyvin on meidän pöydästä menneet lastenvaatteet kaupaksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
30.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä kyllä sitä tavaraa on ihan tajuttomasti. Myin ihan 50 centtiä kappale vaate kuin vaate, ainut että P.O.P:n uuden veroisista paidoista halusin huimat 4 e kappale ja ne jäi myymättä, annan mieluummin jollekin sitten...

Miksi jos et saakaan PoPin paidasta sen 4e lahjoitat sen etkä saa siitä mitään sitten?? Ei mitään logiikka.

Vierailija
24/24 |
30.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja sitten myydä hyvällä voitolla omalla pöydällä ne eteenpäin. Maksan bodystä 20 snt ja myyn sen hintaan 50 snt.

Kirpparien tarkoitus on päästä tavarasta eroon ja saada pieni maksu, ja toisaalta taas ostajan saada hyvää tavaraa halvalla. Ei se että joku vetää välistä.