Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi otatte tatuointeja (varsinkin isoja)?

Vierailija
30.07.2010 |

Tänä kesänä uimarannoilla on ollut tavattoman paljon todella tatuoituja ihmisiä, niin naisia kuin miehiäkin. Joillakin on sellaisia kuvia että oi voi...

Itse kun en välitä tatuoinneista, niin olisi kiva kuulla, miksi ihmiset niitä ottavat. Tatuointi on kuitenkin lopullinen (eikös niitä ole tosi vaikea saada pois edes laserhoidolla...?).

Kerran näin yhden nuoren tytön (max 25v, luultavasti just 20v), jolla oli koko kaula tatuoitu jollain nuottikuvilla. Molemmissa käsivivarsissa oli erittäin isot kuvat, taisi olla Nalle Puh ja toisessa My Little Pony. Rinnustassa oli jotain liekkejä. Miksi ihmeessä noin paljon kuvia jo noin nuorena? Onkohan ihan varma ettei kaduta, elämää eletty kuitenkin aika vähän aikaa...

Sitten on jotenkin kornia, kun on nuori isä, jolla pieni lapsi ja isällä tatuoitu koko selän kokoinen pääkallo/kuolema/kauhu-kuva. Mitenköhän se selittää sen lapselleen...? "Kato isistä se on hieno kuva...?"

Kertokaa, mikä on tän tatuointitrendin takana?

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
14.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä en edes tiedä mitä kaikkea siinä sekasotkussa on, mutta ainakin isoja punaisia kukkia. Siis vähän samannäköinen kuin Ville Valon kädet. Tämä on sellainen kalmankalpea n 25v nuori nainen. On sillä varmaan silti muuallakin, niitä en vaan ole päässyt näkemään.

Puistattaa aina kun näen ne kädet, hrrr!

Miksi ihmeessä puistattaa?

Vierailija
2/23 |
30.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mun silti tarvikkaan! Mut se lopullisuus on jotenkin niin häiritsevää. Ymmärrän paljon paremmin vaikka jotakin cosplayta tai burleskia.

Mikä siitä ihosta niin pyhän tekee? Itselläni ei ole tatuointia, mutta pidän kyllä tatuoidusta ihosta. Tatuointi kertoo ihmisestä, hänen asenteestaan elämään (arbeit macht frei nyt on aika kuvottavaa, mutta ymmärtäisinpä pysyä siitä ihmisestä aika helvetin kaukana!) ja on parhaimmillaan taideteos.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
30.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tänään aamulla töihin mennessäni ihmettelin kans näitä tatuointeja. Yksissä liikennevaloissa mun edessä seisoi pullea, max 23-vuotias nuori nainen, siilitukkainen, jolla oli sellainen "pin up" tyttö taituoituna oikeaan olkavarteen. Jotenkin tuo kuva ja se tyttö eivät ollenkaan sopineet. Tyttö oli pullea ja hänellä sellainen super-ampiaisvyötäröinen pimu tatuoituna selkäpuolelle.

Mutta kukin tavallaan...

Vierailija
4/23 |
30.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai itse asiassa tämähän on peruskauraa av:llä, mutta on se nyt silti aika huvittavaa, että aikuinen ihminen ei ymmärrä, että ihmisillä on hyvin erilaisia kauneuskäsityksiä.

Kysymyksen asettelu sinänsä on jo hölmö, koska ihmiset ottavat tatuointeja niin eri syistä: kännissä festareilla, muistaakseen tärkeän tapahtuman, osoittaakseen yhteenkuuluvuuttaa jonkin porukan kanssa, näyttääkseen kiintymystä perheelleen jne. Jokaisella on oma tarinansa. Eikä kukaan ota itselleen tatuointia, jota pitää rumana.

Lisäksi tuo peruskommentti "etkö tiedä, että se on ikuinen?" Ei helvetti, mää kuvittelin maksavani 400 euroa hennatatuoinnista. Ihmeen paljon se sattuikin, miten tästä ny pääsee eroon?!!!

Vierailija
5/23 |
30.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

jolla oli epämääräisiä tähtiä sormista kyynärvarteen sormissa luki jotain fuck you tai vastaavaa. Vaikea kuvitella ettei niitä katuisi koskaan.. :/ ja väkisinkin vaikuttavat töihin jne aina.

Vierailija
6/23 |
30.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tänään aamulla töihin mennessäni ihmettelin kans näitä tatuointeja. Yksissä liikennevaloissa mun edessä seisoi pullea, max 23-vuotias nuori nainen, siilitukkainen, jolla oli sellainen "pin up" tyttö taituoituna oikeaan olkavarteen. Jotenkin tuo kuva ja se tyttö eivät ollenkaan sopineet. Tyttö oli pullea ja hänellä sellainen super-ampiaisvyötäröinen pimu tatuoituna selkäpuolelle. Mutta kukin tavallaan...

Vierailija
7/23 |
31.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

on isoja tatuointeja, varmasti jonku mielestä "aivan kauheita ja rumia" :D

Olen 22v, pienen vauvan äiti ja tatuointeja on tosiaankin näkyvillä paikoilla ja ne on melkolailla osa mua, on merkityksellisiä tatskoja ja ei merkityksellisiä, mutta yhtäkään en kadu. Kun joskus vanhenen ja iho kurtistuu, rumahan se iho on muutenkin, oli sitten tatuoitu tai ei.

Ei kaikkien ole pakko tajuta tatuointeja, en minäkään ymmärrä monia asioita mitä muut tekee, eikä mun tarvikaan niitä ymmärtää, jokainen tekee mitä haluaa..

Vierailija
8/23 |
31.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

että pidän omista tatuoinneistani (eka otettu 15 vuotta sitten) mä olen jäänyt jotenkin koukkuun. Pakko saada lisää, tohonhan mahtuis sellainen söpö kuva blaadi blaa...

Ja sit mä vaan menen ottamaan sen kuvan. Minkäs teet, että tulee niin paljon ideoita päähän.

Mutta ihan niin villiä ideaa en ole saanut, kun tiedän eräällä naisella olevan tatuoituna kattila kuva, ja kattilassa on perunoita vähän niinkun kiehumassa :-D

Vierailija
9/23 |
31.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä en edes tiedä mitä kaikkea siinä sekasotkussa on, mutta ainakin isoja punaisia kukkia. Siis vähän samannäköinen kuin Ville Valon kädet. Tämä on sellainen kalmankalpea n 25v nuori nainen. On sillä varmaan silti muuallakin, niitä en vaan ole päässyt näkemään.

Puistattaa aina kun näen ne kädet, hrrr!

Vierailija
10/23 |
03.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

aika kauhea tatuoinnin. Joku nuori äiti oli ottanut alaselkäänsä goottilaisin kirjaimin teksin Arbeit macht frei. Eikö se ollut joku teksti, mikä luki keskitysleirien poretilla natsisaksassa?!?? Miksi ihmeessä sillä oli sellainen?

Oisit kysynyt sitä siltä akalta. Täältä saat tuohon tuskin vastausta

Vierailija
11/23 |
30.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ne ovat kauniita ja niillä voi tuoda persoonaanansa esille. itsellä neljä, joista ensimmäinen otettu äitin luvalla 17 vuotiaana. enää en edes kiinnitä niihin huomiota. niistä on siis tullut osa minua itseäni.

Vierailija
12/23 |
30.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ottanut siksi että pidän niistä. Ja ekan olen ottanut reilut parikymppisenä enkä vieläkään nyt nelikymmpisenä kadu. Sitä minä en tajua miksi tatuointeja inhoavat jaksavat taivastella niitä päivästä toiseen. Ei minua kiinnosta muiden ihmisten ulkonäkö, miksi muita kiinnostaa minun?

Vierailija
13/23 |
30.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja nyt on vissiin joku villitys tatuoida lapsen nimi nilkkaan tms paikkaan kissan kokoisilla kirjaimilla. Ei kaunista.

Vierailija
14/23 |
30.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on mun mielestä kaunis, vaikka onkin iso tatuointi.

Vierailija
15/23 |
30.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaulassa/rinnassa, joita ei saa edes asiakaspalvelutyössä piiloon ellei pidä poolopaitaa.

Vierailija
16/23 |
30.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisäksi useilla tatuoinneilla on joku tarina.

Itselläni ei ole kuvan kuvaa, mutta en nyt erityisesti inhoakaan niitä. Jotkut ovat kauniita kuin korut, joillain selvästi syvä merkitys kantajalleen, jotkut hauskoja, jotkut rumiakin.

Vierailija
17/23 |
30.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

on tulleet jäädäkseen. Sukupolvi-kaksi niin kukaan ei enää kauhistele niitä. Ne ovat vain yksi tapa koristautua muiden joukossa.

kaulassa/rinnassa, joita ei saa edes asiakaspalvelutyössä piiloon ellei pidä poolopaitaa.

Vierailija
18/23 |
30.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

itseään läpi historian, sekä pysyvin tavoin että sellaisin koristuksin, jotka voi poistaa. Jopa "lumimies" Ötzillä oli tatuointeja.

Ei se syy ole sen kummempi. Halutaan koristella ruumista.

Vierailija
19/23 |
30.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

aika kauhea tatuoinnin. Joku nuori äiti oli ottanut alaselkäänsä goottilaisin kirjaimin teksin Arbeit macht frei. Eikö se ollut joku teksti, mikä luki keskitysleirien poretilla natsisaksassa?!?? Miksi ihmeessä sillä oli sellainen?

Vierailija
20/23 |
30.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi seitsemän