Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

käly kyläilee

Vierailija
30.07.2010 |

Meillä on mummo eli anoppi tänään lapsia katsomassa kotonamme.

Hän aamulla tullessaan ilmoitti että mieheni sisko tulee käymään päivällä, eli kylään meille.

Tämä ei ole ensimmäinen kerta kun näin meillä kyläillään, meiltä kysymättä ja siten että emme itse ole kotona.

on musta vähän outoa käytöstä? miltä teistä kuulostaa?

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
30.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

miksei se anoppi vieraile tyttärellään tai miksei se täti tule silloin, kun te olette kotona? En hyväksyisi moista.

Minä saattaisin piipahtaa tapaamassa äitiäni jos hän olisi veljeni lapsia hoitamassa veljeni kodissa. Minulla on veljeeni hyvät välit ja voisin ihan hyvin käydä hänen kotona tapaamassa äitiäni jos äitini joutuisi muutaman viikon hoitamaan hänen lapsiaan. Äitini saattaisi siinä lastenhoidon seurassa kaivata vähän aikuisseuraakin ja ehkä apuakin lasten hoitoon. Ap, ehkä teillä on tilanne sama. Käly käväisee veljensä kodissa auttamassa anoppiasi ja tapaamassa, koska ei ehdi muuten tavata kun anoppisi aika menee lapsianne hoitaessa. Ja anoppi ehkä mielellään tapaa aikuisiakin, koska hänen aikansa menee lastenhoitoon.

olisi ollut kiva vaan tavata näitä sukulaisia joskus.ap

Vierailija
22/23 |
17.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmiset tekevät hassuista asioista ongelmia itselleen. Ymmärtäisin, jos k'ly kävisi teillä omilla avaimillaan kun ette ole kotona.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
17.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä minun siskoni sopi minulta kysymättä aina tällaisia, siis kutsui meille kylään toisen siskoni kertomatta minulle.

Anoppi sopi kälyn kanssa, että käly voi yöpyä meillä aina kun käy opiskelupaikkakunnalla tentissä tms. Minulle tai miehelle ei kerrottu mitään.

Rajatonta tökeröä käytöstä tuo on.