"Paino ja Pituus" laitetaan pinoon :)
ei siis mitään haukkumista, katotaan vaan miten paljon meitä erillaisia/samanlaisia ihmisiä on :)
t. 158/61
Kommentit (18)
170/75... Karmeaa, puolen vuoden suhteen aikana paino noussut n. 3-4 kg. Mutta nyt kun loma loppui (lomalla viimeiset repäisyt; alkoholia ja herkkuja kaksin käsin), alkoi ryhdistäytyminen. Alkutavoite nyt siellä tutussa 72 kg:ssa, ties vaikka "vanhaan" 70 kiloonkin repäisisi.
eli kotiäitinä on päässy nyt mopo karkaamaan vähän käsistä. 48-49 ois hyvä, ehkä taas siihen pääsen jahka jaksan panostaa asiaan:)
Kolme kiloa on tippunut muutamassa kuukaudessa. :)
tässä -3kg, kiitos vaan sille joka vinkkasi tällä palstalla Kiloklubin sivuista ja Jutan dieetillä mennään!
Oi!
Sä olet mun ihannepainossa, vähän alakanttiinkin! :D
Olen 160 senttinen ja tähtäin olisi nippa alle 50 kiloa.
Tahtoo vaan saada tiukan kropan, semmosen urheilijan.
Tän hetken elopaino on 71 kiloa, imetän niin laihduttaminen on sitä mitä on saanut liikkumisella himmattua alas. 20 kiloa kohta. Ruokapuoli on aika hyvä mutta tosiaan tuntuu hankalalta kun pitää riittää maitoa vauvallekin.
Loppuvuoteen toivon imettäväni ja sitten raaskii laittaa selluliittivoiteita ja olla jollain kuurilla.
Ensi vuoden kevät alkaa kevyesti siis, toivottavasti painoa olisi 65, ensi syksynä 60 ja siitä seuraavana kesänä 50.
Kuulostaa rajulta! :)
Joskus olen painanut 100 kiloa niin tällänenkin paino tuntuu kevyeltä, vaikka ylipainoa on kymmeniä kiloja.
-15kg toukokuun alusta ja projekti jatkuu...
5kg pitäis saada pois, mutta vaikeaa on!!!
kolme lasta ja ikää 34v.ei laihdu enää kuin nuorempana
Tuliko virhe?
Oisit muuten reilu 15kg alipainoinen.
158/59-60
pari-kolme kilsaa kun saisin pois olisin todella tyytyväinen
Tokan raskauden jälkeen pääsin puolen vuoden täysimetyksellä jo lähtöpainooni 68kg, mihin oon suht tyytyväinen (tuolloin vaatekoko 38-40), mutta karmee kesärepsahdus on nyt parissa kuukaudessa tuonut viitisen kiloa takaisin. Herkuttelu on lähtenyt täysin lapasesta :/
Kuun vaihteessa ryhdistäydyn, syksy on aina hyvää aikaa korjausliikkeelle. Oon saanut noita ekstroja ennenkin pois ihan kävelylenkkejä pidentämällä ja herkkuja rajoittamalla, muuten syön terveellisesti. Nyt vielä kuopuksen imetys jeesaa vähän, samasta syystä en millekään nälkäkuurille aio alkaa.
en ole vaakaillut ainakaan vuoteen, enkä vaakaile nytkään! :D
eli pikkuruinen täällä.
Tyttäreni onkin 15-vuotiaana 176cm pitkä eli aikamoinen ero meillä pituudessa :)