Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko ok lähteä baariin 2 viikkoa synnytyksestä?

Vierailija
29.07.2010 |

Olen vähän ihmeissäni, kun kuulin, että kaverini on viikonloppuna lähdössä baariin. Ja hänellä tosiaan on 2 viikon ikäinen vauva. Isä hoitaa tietty vauvaa sillä aikaa, mutta jotenkin koko ajatus on minusta outo!

Muistelen itseäni, kun lapset on olleet vastasyntyneitä, niin ei kyllä käynyt mielessäkään lähteä mihinkään. Siellä sitten jälkivuodon ja tihkuvan maidon kanssa tilaat drinksuja, huh. Kuitenkin siis kyseessä on nyt yli 30-v nainen, ei mikään teiniäiti... En oikein tiedä miten tuohon suhtautuisin, en siis ole hänelle asiaa oikeastaan mitenkään kommentoinut.

Kommentit (35)

Vierailija
21/35 |
30.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

eka kertaa "baariin", kun lapsi oli 4 vkoa. Mentiin itse asiassa mieheni kanssa yhdessä katsomaan yhtä bändiä. Ja mentiin autolla, minä en siis juonut mitään ja mieheni taisi juoda muutaman oluen. Mummo hoisi lastamme sillä aikaa. Lapsi nukkui, kun lähdimme ja nukkui edelleen kun tulimme, eli ei ollut edes herännyt välillä.

Kukin tyylillään ja baariin meno ei ainakaan minun kielenkäytössäni tarkoita alkoholinnauttimista vaan ihmisten ilmoilla oloa...

Vierailija
22/35 |
30.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos on synnytyksest hyvin toipunut.. ja mulla oli jälkivuoto jo tuos vaihpunu eikä maitoakaan tullut..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/35 |
30.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vauva oli päivän ja yön kotona omien vanhempieni kanssa (isä töissä). Ei jäänyt muksulle traumoja.

Eipä tosin olisi äidillekään tullut ensimmäisenä mieleen baariin lähteä vauva-arjen keskeltä :)

Tosin olinkin kyllä normaalia huonommassa kunnossa.

Vierailija
24/35 |
30.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

äiti käy baarissa jopa kerran viikossa. Vauva tosin jo isompi, ei yöimetystä tai heräilyjä. Ainoa ero lapsen kannalta on se, että aamulla äiti nukkuu pari tuntia pidempään, jolloin lapsi on isänsä kanssa. Ja saattaisi tehdä näin, vaikkei olisi ollut baarissakaan. Ja lapsen isää ei haittaa, kun hän olisi joka tapauksessa kotona omasta tahdostaan.

Ja äiti siis ei tosiaan juo mitään änkyröitä, eikä juo itseään krapulaan. Mutta onko tuo vauvan äidiltä liian usein baareissa käymistä?

Vierailija
25/35 |
30.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsi on hyvässä hoidossa, joten mitä väliä sillä on, että mitä äiti vapaa-ajallansa tekee. Menköön baariin, lenkille, opiskelemaan tai mitä tahansa.

Vierailija
26/35 |
30.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tekee mammalle ihan hyvää päästä vähän tuulettumaan ja miksi ei menisi jos kerran lapsi isänsä hyvässä hoidossa?

Vierailija
27/35 |
30.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tai vaikka luomen poistoon mutta missään nimessä baariin ei saa mennä pitämään hauskaa? Onko se lapselta pois jos mammalla vähän kivaa aikaa välillä? Toisilla kyllä ne isätkin osaa lasta hoitaa

Vierailija
28/35 |
30.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mennä vähän terassille tai baariin tapaamaan livenä niitä ystäviään eikä nipottaa palstoilla toisten tekemisistä!

Vierailija
29/35 |
30.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei saisi lähteä, jos vauvan toinen vanhempi on paikalla.

Ehkä tämä ajatusmallini johtuu myös siitä, että ystäväpiirissäni ei kukaan koskaan ole vetänyt kännejä. Baareissakin me seurustelemme ja suurin osa juo alkoholitonta, sen 1-2 alkoholillisen jälkeen.

Vierailija
30/35 |
30.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei haloo pässit ehkä tekis muillekin hyvää osata vähän irrottautua välillä eikä täällä yrittää hampaat irvessä leikkiä perfect mamaa ja arvostella toisia...usein muuten onkin niin että nämä täydellistä äitiä esittävät välittävät vähiten niistä lapsistaan.

Vierailija
31/35 |
30.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi äiti osaa huolehtia myös itsestään ja omasta jaksamisestaan ja siten olla parempi äiti myös lapselle. Mitä vikaasiinä että iskä hoitaa? Mä olin kavereiden kanssa pikkujouluissa kun vauva oli 4 viikkoa ja nautin täysillä! En ollut koko raskausaikana päässyt tapaamaan ystäviäni joten otin ilon irti ja mies hoiti hyvin lapsensa sillä välin.

Vierailija
32/35 |
30.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

voi kivittää..minun on tarkoitus jättää vauva isälleen 3viikon iässä=)Menen kuuntelemaan paikallisille festareille bändejä ja saatanpa baariinkin mennä sen jälkeen.Isä hoitaa vauvan mielellään..maidot lypsän valmiiksi vauvalle.

Paras kaverini jota näen n.kerran vuoteen on täällä silloin ja itsekkäästi haluan hänen kanssaan illan viettää..tuon reissun jälkeen ei sitten tule mihinkään juhlimaan lähdettyä puoleen vuoteen/vuoteen ainakaan=)En usko että vauva kärsii tuosta reissustani.Joka viikonloppusta ryyppäämistä en kaipaa enkä ymmärrä pienen vauvan kanssa.

Vierailija
33/35 |
30.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

en siis olis pystynykkään, en voinu istuu ja käveleminenkin oli niin ja näin. Kyllä muistan yhen äidin jonka vauva synty tiistaina ja perjantaina sitten lärvit baarissa.

Vierailija
34/35 |
30.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
35/35 |
30.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun vauva oli n. kahden viikon ikäinen. Vauva oli isänsä kanssa kotona,hyvässä hoidossa.

Olihan se mukavaa mennä kavereiden kanssa pitkästä aikaa tuulettumaan kunnolla,tanssimaan ja tietty pari oluttakin tuli otettua.

Niin ja lapsi on jo 10v, eikä ole tästä traumatisoitunut:)

En ymmärrä tätä, kun aina ihmetellään ja tuomitaan äidit jotka haluavat käydä baarissa, vaikka on pieni vauva..tuntuu et iseille sekin on sallittua ja jopa suvaittavaa,heti kavereiden kanssa baariin juhlimaan kun lapsi on syntynyt..