Äänestys! Ostanko huomenna B&J -jäätelöä?
Ja mitä niistä?
Olen kuullut paljon kehuja ja minulla on tapana jäädä koukkuun kaikkeen hönnimiinipitoiseen.
Kovasti kiinnostaisi kokeilla, mutta joudunko sitten heti perään ostamaan 100 purkkia?
Kommentit (9)
Osta jäätelös, jos siltä tuntuu. Täs on muutakin mietittävää, kun jonkun jäätelö.
Osta jäätelös, jos siltä tuntuu. Täs on muutakin mietittävää, kun jonkun jäätelö.
Maatalon jäätelöä jos löydät jostain! Kallista mutta parasta,nam!
Tuet samalla todella arvokasta asiaa. Mun suosikki niistä on Chocolate Macadamia.
Eilen jäi kauppareissulla sellainen "tarve" takaraivoon.
Illalla ja nyt aamulla on pyörinyt jätskitötsän kuva pienessä likaisessa mielessäni.
Kiitti melballe vinkistä.
Ei auta muu... ;-)
Googlaa jäätelötyyppien taustaa niin tuotteisiin tutustuminen kiinnostaa vielä enemmän. Oma vinkkini on ostaa 3 purkkia kerralla ja tehdä niistä miksauksia. Omat lempparini ovat Cherry Garcia, New York super fudge ja Fudge Brownie. Suklaasta siis pidän kuten näistä näkyy. En siis syö kaikkia kerralla mutta näistä saa ihanat sekotukset. Jos tykkää jäätelöstä, jossa on "sattumia" niin näihin jää koukkuun. Niiden jälkeen tavalliset jäätelöt (varsinkin suklaa sellaiset) tuntuvat pliisuilta. Toinen varoitus vielä: ÄLÄ lue kalori- ja rasvamääriä jos haluat nauttia.
Minä en ole syönyt jäätelöä käytännössä koko kesänä. (Olen laihduttaja.) Pakko olla nollalinja; olen sellainen rohmu että on ihan turha yrittää syödä silloin tällöin kivan pirtsakkaasti vähän ja kohtuudella jätskiä.
Niissä ei ole edes hirveää määrää e-koodeja, joten mene ihmeessä ostamaan. Aloita vaikka cookie dough-jätskistä. On ainakin erilaista kuin moni kotimainen jätski.
Hönnimiinipitoisuus on tuossa tosi suuri ;-) Mut tuskin nyt 100 purkkia pitää ostaa.