Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Voihan liraus! Nolo...

Vierailija
29.07.2010 |

Voiko "pissiportti" jäädä jotenkin auki jos pissii järveen?

Siinä uidessa tunnen kuinka värkistäni lirahtelee pissiä.

Se jatkuu vielä vähän aikaa vaikka olen jo kuivillakin.

Aika noloa kun on jo shortsitkin jalassa...

Muuten ei ole koskaan ollut mitään pidätysvaikeuksia.

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
29.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö ole jännä miten tampoonipakkauksessa ei varotella tulehdusriskistä jos käy menkkojen aikaan uimassa ja pitää tampoonia?

Tässä olisi jollekkin oiva rahareikä! :D

Vierailija
22/24 |
29.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, keskustelupalstan tietoja!

Kylmää pitää raskaanakin varoa sillä rinnat voi tulehtua myös uidessa. Siis kylmässä vedessä tai jos ilma on kylmä.

Ei minulla lorahda vesi vaginasta jos tulen uimasta. Joskus koitettiin seksiä ammeessa mutta vesi estää aika hyvin seksin koska paikat nihkeytyy, ei täyty vedestä! :)

3

Mä sain juuri uimakiellon tulehdusriskin takia, rv 33. Sun paikkas kylvyssä nihkeytyy juuri siksi että vesi huuhtelee sen hyvän liman pois.

Tiesitkö että sulla on jopa raskautumisen riski kun olet samassa ammeessa miehen kanssa (ilman yhdyntää)?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
15.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin se pissireikä on AIVAN eriasia kuin emätin,rakostahan se pissa tulee ja myös eri lihakset hoitavat molempia alueita,rakkoa sulkialihas ja emätintä sen alueen lihakset tosin lantionpohjalihakset taas vaikuttavat molempiin.

Se lirahtelu voi johtua siitä järveen pissimisestä jos ole ponnistanut kovempaa ja lihakset tehneet työnsä,ellei mitään muuta oiretta ole ei syytä huoleen.

Ja se tampooni kannattaa AINA vaihtaa kun vesissä ollaan lanka todellakin imee nesteen myös tampooniin päin eli järki käteen niitä käyttäessä!

Vierailija
24/24 |
30.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

neuvolalekuri on ilmeisesti sitten epäpätevä, kun antoi uintikiellon rv 35 nimenomaan tulehdusriskin takia.

Meni hellekesän uintireissut piloille, oisinpa kysynyt mieluummin av:lta :(