Voihan liraus! Nolo...
Voiko "pissiportti" jäädä jotenkin auki jos pissii järveen?
Siinä uidessa tunnen kuinka värkistäni lirahtelee pissiä.
Se jatkuu vielä vähän aikaa vaikka olen jo kuivillakin.
Aika noloa kun on jo shortsitkin jalassa...
Muuten ei ole koskaan ollut mitään pidätysvaikeuksia.
Kommentit (24)
ja kun sisälle menee vettä, se lämpenee pian ruumiinlämpöiseksi ja lirahtelee sitten itsekseen pois. Tuntuu varmaan pissalle...
ja kun sisälle menee vettä, se lämpenee pian ruumiinlämpöiseksi ja lirahtelee sitten itsekseen pois. Tuntuu varmaan pissalle...
Vaiva on vain silloin jos olen ihan tahallani ensin pissinyt järveen.
Ja se läntti pikkareissani haiseekin ihan pissille.
ap
Hei camoon!
Ei vettä sinne saakka mene! :D
3
miljuuna vuotta sitten. Muistan sen vieläkin. Ei ole mitään pidättelyongelmia tms.
Hei camoon!
Ei vettä sinne saakka mene! :D3
pissata veteen...HEI HALOO???????!!!!!! Ootko kuullut paikasta nimeltä wc? Ja ajattele jos kaikki kusisi järveen, niin rannat ois uimakelvottomia. Yksikin ällöttää!
raskaana olevien uintikielto liittyy käsittääkseni vain siihen että jos kohdunsuu on auennut ja menee uimaan ei pysty huomaamaan lapsivesien menoa.
Aika paljon luulisi naisilla olevan tulehduksia jos pilluun menee aina vettä!
Jos hyppää laiturilta, täyttyykö munasarjoihin saakka?
Netistä kun googlettaa, niin ainoastaan keskustelusivut aukeaa, ei mitään itse asiasivua.
Ymmärrän tulehdukset esim. rintoihin kohdistuvana. Mutta että pimppiin menee järvivettä?
Taas jotain legendaa!
Minulla ei ole koskaan valunut alapäästä järvivettä vaginasta. Ehkä siksi että sinne ei kuulu vettä mennä uidessa?
3
Ja kyllä ne lintujenkin tuotokset monesti järveen menee/osuu..
Että enää jonkun rv:n jälkeen ei saisi uida? En nyt muista oliko se viikko 35 vai mikä mutta itekin silloin ihmettelin että mitä helv..., eihän sitä vettä tosiaan ihgan sinne asti mene! Onko kellään faktatietoa?
Mulle on käynyt samoin joskus miljuuna vuotta sitten. Muistan sen vieläkin. Ei ole mitään pidättelyongelmia tms.
Tosiaan muistan joskus pissanneeni uidessa ja että sen jälkeen jonkin aikaa valui jostaki jotakin ja sortsit kastui kotimatkalla. Muistan selittäneeni jotain että puin heti uimisen jälkeen.
Koskaan sen jälkeen ei ole niin tapahtunut kun olen uinut, eli liittyi jotenkin siihen vedessä pissaamiseen.
INFEKTIORISKI MIHIN?? Rinnatkin TULEHTUU!
Hei camoon! Ei vettä sinne saakka mene! :D 3
Miksi sitten tampoonini imaisee itsensä ihan palloksi aina uidessani?
raskaana olevien uintikielto liittyy käsittääkseni vain siihen että jos kohdunsuu on auennut ja menee uimaan ei pysty huomaamaan lapsivesien menoa.
Oikeesti, onko olemassa näin typeriä naisihmisiä???
Ja sittenhän se tulehdus voi iskeä periaatteessa minne vaan "siellä sisällä" riippuen minne kaikkialle on pääsy. Jos esim. kalvoissa reikää (silloin tosin jo lapsivesiä lirahtelee), bakteereilla on pääsy ihan sikiöön asti. Nyt löyty jotain mutta ei ihan kiveen hakattua tietoa kuitenkaan... Eli jos limatulppa ei oo irronnu, lapsivesiä ei oo tullu pihalle eikä lääkäri oo ilmottanu että kohdunsuu olis auki (uudelleensynnyttäjillä aukeaa jonkin verran jo ennen synnytyksen käynnistymistä), uiminen on ok. Jos joku näistä, uimista ei suositella sen infektioriskin eli tulehdusvaaran takia. Samoin kylmässä vedessä uimista ei suositella sen aiheuttamien supistusten takia. Tiedä tuostakaan, täälläkin harjottelusuppareita paljon, oli kylmää vettä tai ei.
ikää 21v,eikä ole mikään löysin muttei tiukinkaan synnytyksen jäjiltä
ja aikansa kun lutraa vedessä niin kyllä se imeytyy sitä narua pitkin siihen tulppaan. Eli aina tamponin vaihto mahd. pian uimisen jälkeen. Ne jotka ei usko, voivat pistää kuivan tampaxin pöydälle ja narun vesilasiin ja vilkaista hetken päästä...
Niin, keskustelupalstan tietoja!
Kylmää pitää raskaanakin varoa sillä rinnat voi tulehtua myös uidessa. Siis kylmässä vedessä tai jos ilma on kylmä.
Ei minulla lorahda vesi vaginasta jos tulen uimasta. Joskus koitettiin seksiä ammeessa mutta vesi estää aika hyvin seksin koska paikat nihkeytyy, ei täyty vedestä! :)
3
Sitä sanotaan inkotenssiksi, ettei ole lihaksissa pidättelyvoimaa.
Toiset pieree ja kakkaa pursuaa.
Joillain emätin on löysä.
Kaikkeen auttaa lihasvoimistelu kohdistuen lantionpohjiin.
Myös juokseminen ja tanssi auttaa.