Perttu on valehtelija!
Big Brother -ohjelman ennakkosuosikki Perttu Sirviö, 23, uhitteli vielä viimeisen, 96. talossa vietetyn päivän aamuna lahjoittavansa mahdollisen 50 000 euron palkintopotin hyväntekeväisyyteen.
Voiton selvittyä sutjakasta sanakäytöstään tunnettu vihtiläismies perui kuitenkin puheensa.
Kommentit (56)
Väitätkö ettet ole koskaan miehellesi vihaisena sanonut MITÄÄN mitä myöhemmin katuisit? ;)
Vierailija:
Mulle ei vaan kovin usein niin käy, ihan totta. Vaikka tuskinpa uskotte, mutta mä tapaan miettiä sanomisiani ennen kun sanon ne ääneen, koska sanottua sanaa ei saa takaisin.Ei ole tarkoitus olla ylimielinen mutta minusta tuo että " emmää tarkoittanu sitä" on aika huono selitys. (muutenkin kun tässä Perttu-asiassa).
Vierailija:
vaikkapa lottopotin saatuaan antanut rahat
hyväntekeväisyyteen...????
Ei yksikään teistä,siitä olen sata varma!!!!!!!!!!!!!!!!!
Vierailija:
perttu voitti. rahoja ei siltä pois oteta. perttua tuskin kiinnostaa parin av-mamman katkera itku.
Ennemmin mä noi rahat Pertulle suon, kuin johonki hyväntekeväisyyteen..josta ei voi koskaan olla varma että MENEEKÖ NE RAHAT OIKEESEEN OSOITTEESEEN!
Sanottapa työ mitä tykkäättä.
jaksanut pitää päätäni kiinni, mutta koskaan minulta ei ole lipsahtanut sellaista josta olisin ollut pahoillani että mä en tarkoittanut sitä ja sanoin tosi tyhmästi. Jos nyt osasin kertoa, mikä ero näillä tilanteilla mielestäni on. Siis en ole yrittänyt vetää sanojani takaisin tai muutella niitä, mutta kylläkin katunut sitä että olen suutuspäissäni katsonut hyväksi sanoa ne ääneen.
Noh toiset ovat spontaanempia ja tempperamenttisimpia ja toiset vaan sitten tylsempiä pilkunviilaajia. Näin se on ;)
Vierailija:
Väitätkö ettet ole koskaan miehellesi vihaisena sanonut MITÄÄN mitä myöhemmin katuisit? ;)
Ja tässä selostus..
Perttu heitti Antille silmää iskien että hän antaa ainakin sit voittorahat hyväntekeväisyyteen..
No Antti lähti heti juttuun mukaan ja sanoi että joo mä kans, kuuttien pelastamiseen..
Seuraavaksi miehet miettivät että voisko rahat laittaa euron kolikoina menemään va pitäiskö ihan tehdä sellanen iso shekki...
ELI VITSAILIVAT!!!!
Ja nyt loppuu teidän onnettomien av-mammojen itku kun suurin osa teistä ei ole edes kyseistä klippiä asiasta nähnyt ja juttelette aivan asian vierestä!!
PERTTU JA ANTTI SIIS VITSAILIVAT JA PÖÖRDIS ON VOITTONSA ANSAINNUT!!!!
Ja nyt suut kii tästä..
CASE CLOSED!!!
Esim Antilla on varmaan jotain vakavaa ongelmaa seksuaali-identiteettinsä kanssa, koska hänhän kertoi Pertulle, että hänellä on " poslaripimppi" . Ja kuitenkin Antilla on penis.
Jos nyt ei joku tuosta ylläolevasta tajunnut, niin tuo rahajuttuhan oli yhtä lailla huulenheittoa kuten monet muutkin jutut, kuten tuo pimppihomma.
aikomuksensa lahjoittaa rahat hyväntekeväisyyteen. Media vaan repii hyviä otsikoita vääristelemällä asiaa.
Vierailija:
Ja tässä selostus..Perttu heitti Antille silmää iskien että hän antaa ainakin sit voittorahat hyväntekeväisyyteen..
No Antti lähti heti juttuun mukaan ja sanoi että joo mä kans, kuuttien pelastamiseen..
Seuraavaksi miehet miettivät että voisko rahat laittaa euron kolikoina menemään va pitäiskö ihan tehdä sellanen iso shekki...
ELI VITSAILIVAT!!!!
Ja nyt loppuu teidän onnettomien av-mammojen itku kun suurin osa teistä ei ole edes kyseistä klippiä asiasta nähnyt ja juttelette aivan asian vierestä!!
PERTTU JA ANTTI SIIS VITSAILIVAT JA PÖÖRDIS ON VOITTONSA ANSAINNUT!!!!
Ja nyt suut kii tästä..
CASE CLOSED!!!
Vierailija:
Hyväntekeväisyydestä ei kuulu vitsailla kuten ei vammaisistakaan!
Siis ideahan on todella hyvä, mutta entäs käytäntö? Jos annan vaikka kympin jonnekin, niin paljonko siitä jää välille ennen varsinaista avuntarvitsijaa?
" Perttu kuittasi 50 000 euroa. VITSEISTÄÄN TUNNETTU vihtiläinen Perttu...."
Ja joulukuiset terveiset kaikille Tampereelta, mukavien ihmisten kaupungista!
vitsaili vielä olevansa suuri norppien ystävä.
Olet kyllä todella tosikko ja hölmö, jos et sitä ymmärtänyt vain vitsailuksi. Eli aivan turha täällä syyttää Perttua valehtelemisesta. Päinvastoin voisit katsoa peiliin ja nähdä siellä aika tosikon ja pikkumaisen ihmisen.
Taitaa oikeessa elämässä käydä sulle aika usein niin, että vedät herneen nenään kaikista jutuista, kun sulla ei näytä olevan kauheesti huumorintajua.
Asiayhteydestä selvisi että kyseessä on vitsi siis leikinlasku.
Kyllä huumorilla ja leikinlaskullakin on ihan sija elämässämme. Minustakin lupaukset on pidettävä, mutta en kyllä kokenut tätä kuulemaani repliikkiä sellaiseksi, mitä lupauksella tarkoitetaan.
Kannattaisi ehkä lopettaa tilaus!
Juuri äsken Novalla sanoi laittavansa rahaa myös hyväntekeväisyyteen, kun niin Antin kanssa talossa juttelivat!
Jäämme odottelemaan täyttääkö lupauksensa!
ja LUPASI RAHAA HYVÄNTEKEVÄISYYTEEN!
On siis sanansa mittainen mies, vaikka alunperin olikin jonkinlainen läppä kyseessä.
Ja kumma kun ei Perttu eilen Marille puhelleessaan luvannut mitään hyväntekeväisyyteen. Nyt oli sitten sanottava jotain kun tästä noussut näin suuri kohu.
Usko jo olit väärässä!
Kaikki mitä on talosssa puhunut, niin on ollut ihan tosissaan. Ja tyhmät suomalaiset ovat pitäneet häntä huumorimiehenä.
Vierailija: