Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millainen kihlasormus teillä on? Ov

Vierailija
29.07.2010 |

Sileä, sisältääkö timantteja, valko- vai keltakultaa, onko paksu jne..

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
29.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keltakultaiset reunat jossa on keskellä noin 2mm paksuinen timanttihiottu uurre (tekee ylösalas siksakkia jännällä tavalla) joka on valkokultainen. Leveyttä yhteensä 4mm.

Ei timantteja. Tiesimme jo kihlasormuksia ostaessamme minkälainen vihkisormus minulle tulee ja koimme että sen rinnalle ei sovi enää timanttikihla (keltakultavihkissä on yksi 0,53ct timantti keskellä ja kuusi yhteensä 0,31ct painoista timanttia sen kummallakin puolella).

Vierailija
2/17 |
29.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiesin että sormus on pitkään ilman kaveria jonka vuoksi halusin muutakin kuin sileän sormuksen. Vihkisormus olikin sitten hankala löytää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
29.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

jossa upotettuna viisi timattia kahdessa rivissä.

Vihkisormuksena tämä valkokultaisena myös: http://www.kultajousi.fi/PublishedService?file=page&pageID=9&itemcode=C…

Vierailija
4/17 |
29.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kihlasormus on tämän tyyppinen valkokultaisena: http://www.kultajousi.fi/PublishedService?file=page&pageID=9&itemcode=C…

Vierailija
5/17 |
29.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

sileä ja kapea, kantikas, 7 zirkonia rivissä. :)

Vierailija
6/17 |
29.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keltakultainen ja sileä, oliskohan 3mm leveä, eli tosi kapoinen siis. Menimme kihloihin köyhinä opiskelijoina, ja järkevänä totesin, että halvin mahdollinen sormus eikä törsätä mihinkään timanttihärpäkkeisiin. Vihkisormus on samaa sarjaa, mutta leveämpi, ja samasta syystä, eli en halunnut tuhlata rahoja, kun keksin muutenkin niin monta kohdetta niille samoille rahoille. Siksi meillä oli myös pienet "salahäät", eikä kotona tarjottuja kakkukahveja kummoisempia juhlia...

No, itsepä valitsin, mutta täytyy se myöntää, että joskus vähän kirpaisee katsella muiden timantteja ja kauniita sormuksia. Mun mieheni ei nykypäivänäkään ostaisi mulle sellaista, vaikka erikseen pyytäisin, hän vaan vetoaisi siihen, että hyvin on pärjätty tähänkin asti ilman timanttisormuksia ja itsehän mä halusin halvat ja yksinkertaiset sormukset.

Vierailija
7/17 |
29.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päätimme jättää kihlasormukset väliin (minun ideani, ei miehen) ja panostaa sitten vihkisormuksiin (tämäkin minun ideani ;).

Joka tapauksessa kihlasormukset olisivat olleet perinteiset sileät rinkulat, jotka olisi jätetty pois vihkisormusten tieltä - ilmankin pärjää.

Jos olisi rahaa millä mällätä, niin sitten varmaan olisin halunnut kihlasormuksen, mutta loppujen lopuksi (ja varsinkin yhden ihmisen tuloilla) tuollaiset symbolit tuntuvat turhilta.

Kihloissahan olemme joka tapauksessa, koska naimisiin ollaan menossa ensi kesänä :) Sydän rengastettu!

Vierailija
8/17 |
29.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naimisissa kylläkin, koska siitä on sitten todisteet muualla ; )

Vierailija
9/17 |
29.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

sileä ja kapea, kantikas, 7 zirkonia rivissä. :)

Vierailija
10/17 |
29.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naimisissa kylläkin, koska siitä on sitten todisteet muualla ; )

Jokainen naimisiin menevä pari on kihloissa vähintään viikon (mikä menee siihen esteiden tutkintaan vai mikä lie), sormuksilla tai ilman.

Jonkun mielestä se ei ehkä ole kihloissa oloa, mutta virallisesti kyllä. Ja yleisesti ottaen kihloissa ollaan siitä hetkestä lähtien, kun päätetään mennä naimisiin. Siihen ei muuten myöskään tarvi kosintaa eikä lupaa tarvi kysyä tulevan vaimon isältä ;)

Vierailija
11/17 |
30.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kalevalakorun yksinkertainen keltakultainen sormus, molemmilla meillä.

Vierailija
12/17 |
30.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vihkisormuksina teräksiset, mulla pikkuinen timantti.

Vierailija
13/17 |
30.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaasan sormus, leveämpi malli.

Vierailija
14/17 |
30.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mennään suoraan naimiseen.

Vierailija
15/17 |
30.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kalevala Korun leveä keltakultainen sormus yhdistettynä kihla- ja vihkisormuksena. Kyseistä mallia ei ole valmistettu enää pitkään aikaan, mutta onneksi miehelle löytyi sopivan samantyylinen nykyisestä mallistosta :)

Vierailija
16/17 |
30.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

2mm leveä, päällä kolme kruunuhiottua 0.5 karaatin timanttia. Saatiin alennuksella :)

Vihkisormuksessa mulla on keltakultaa ulkoreunoilla, pieni raita valkokultaa sisäreunoilla ja keskellä timanttimurskaa sormuksen ympäri. Pidän sormuksia eri käsissä koska yhdistettynä näyttävät liian raskaalta.

Vierailija
17/17 |
30.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

4mm leveät, puolipyöreät, sileät, keltakultaiset kihlasormukset, vihkisormuksen mies valitsi ja näin sen vasta vihkimisen yhteydessä, kun pujotti sen mun sormeen, menee ristikkäin keltakultaa ja valkokultaa, risteyskohdasta poikittain yli valkokultaa ja valkokultaan istutettuna 15 pientä timanttia. En tiiä, mitä makso, mutta tykänny olen. :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän kolme