Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jaipä miehen tokaisu kaivamaan mieltä

Vierailija
08.08.2010 |

Olin ystävieni kanssa viettämässä iltaa ja mies kysäisi puhelimissa mitä join baareissa, vastasin rehellisesti mitä join. No, soitti nyt uudelleen ja kyseli uudelleen juomisiani ja kerroin tarkasti mitä join ystäväni luona ja mitä join baarissa.

Mies tokaisi mulle että on se kun pitää lypsää tietoja sun juomisista, ja mitähän muuta oon vielä juonut.

Ihan kuin oisin joku alkkis, voi helvatta... ois kysyny heti ekalla kerralla mitä join koko illan aikana, eikä vaan baarissa juomiani.

Ensimmäistä kertaa sitten toukokuun join enemmän kuin kaksipaukkua.

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
08.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiva kyylä.

Vierailija
2/14 |
08.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

xD

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
08.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun läheinen puuttuu alkoholinkäyttöön, kyseessä on alkoholiongelma jota ao itse ei vielä tiedosta

Vierailija - 08.08.10 05:16 (ID 10931411)

Jos olen koko kesän aikana käyttänyt alkoholia 4 kertaa, ja tällä kertaa join jopa 3 karpalo lonkeroa, yhden väkevän paukun siisn 4cl ja tavallisen lonkeron.

Muina kertoina olen ottanut 1 lasin punaviiniä ja toukokuussa join 5 karpalolonkeroa,

Miesystävä on ja todella tarkkaan kyselee mitä tein, mitä join...

Vierailija
4/14 |
08.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun läheinen puuttuu alkoholinkäyttöön, kyseessä on alkoholiongelma jota ao itse ei vielä tiedosta

Vai niin. Ehkäpä joskus, mutta tässä tapauksessa tuskin, aloittajan jo aloitusviestissä mainitsi, että ensimmäinen kerta sitten toukokuun kun juo yli kaksi paukkua kerralla.

Mutta joo, nipo ukko. Ilmeisesti juuri sitä tyyppiä, että itsellään saa kyllä olla hauskaa, mutta muilla (varsinkaan eukolla) ei.

Vierailija
5/14 |
08.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä se hänelle kuuluu?? Vai onko kyseessä joku mustasukkainen hyypiö, joka kannattaa heivata jo tuossa vaiheessa.

Vierailija
6/14 |
08.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä se hänelle kuuluu?? Vai onko kyseessä joku mustasukkainen hyypiö, joka kannattaa heivata jo tuossa vaiheessa.

En ole tottunut tollaiseen tinkaamiseen

Vierailija
7/14 |
08.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

on tässä tapauksessa miehellä joku ongelma. On joku kontrollifriikki tai mikä lie mustasukkainen tai jotain. Heivaisin moisen, ei kuulosta normaalilta.

Vierailija
8/14 |
08.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

miks sä sellasta kattelet?

Vierailija
9/14 |
08.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin ystävieni kanssa viettämässä iltaa ja mies kysäisi puhelimissa mitä join baareissa, vastasin rehellisesti mitä join. No, soitti nyt uudelleen ja kyseli uudelleen juomisiani ja kerroin tarkasti mitä join ystäväni luona ja mitä join baarissa. Mies tokaisi mulle että on se kun pitää lypsää tietoja sun juomisista, ja mitähän muuta oon vielä juonut. Ihan kuin oisin joku alkkis, voi helvatta... ois kysyny heti ekalla kerralla mitä join koko illan aikana, eikä vaan baarissa juomiani. Ensimmäistä kertaa sitten toukokuun join enemmän kuin kaksipaukkua.

Ihan selvästi epäilee sun olin paikkaa ja tekemisiä. On siis mustasukkainen. Hyvä niin,ei kaikkia kiinnosta!

Vierailija
10/14 |
08.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ole mustasukkainen.

Mutta tuota samaa olen itsekin epäillyt ja hiukan kiusannut mustista sukista ja siitä kuinka turhaa sellainen on.

No, illalla sitten asia pöydälle ja asiaa selvittämään

Vierailija
11/14 |
08.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuvittelee, että heti olet pettämässä tai miehet piirittävät. Kuulustelee, soittelee perään, tarkistelee.. ei kuulosta hyvältä. Taitaa mielikuvitus laukata.

Vierailija
12/14 |
08.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuvittelee, että heti olet pettämässä tai miehet piirittävät. Kuulustelee, soittelee perään, tarkistelee.. ei kuulosta hyvältä. Taitaa mielikuvitus laukata.

Luulee että miehet piirittää, mä oon kyllä tähän asti nauranut vaan tolle jutulle.

Vierailija
13/14 |
08.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nauraisin paskaiset naurut, jos mies alkaisi kyselemään juomisteni määrää tai yleensäkään jos soittaisi minulle, silloin harvoin kun olen kavereitteni kanssa ulkona.

Miehesi on mustasukkainen. Pelkää, että juot liikaa ja petät. Tai sitten hän on kontrollifriikki insinööri... ;)

Vierailija
14/14 |
08.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja siksi kyselee. Miehet muuttuvat epäluuloisiksi siinä vaiheessa kun heillä itsellään on huono omatunto

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi yhdeksän