Muita, joille helle laukaisee päänsäryn?
Kommentit (26)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Laihduta ja paranna kuntoa.
Suolanpuutetta ei ole kellään suomessa,edes helteillä.
Natriumkloridi ei ole se ainut suola, jota keho tarvitsee. Kroppa tarvitsee myös muita mineraaleja.
Normi ruoka (ravintoympyrät ym) pitäisi riittää jollei enempiä rehki. Vissyssä tarpeeksi normiliikkujalle, erikseen sitten raskaita töitä tekevät ja urheilijat, magnesiumia moni syö purkista.
Lisäsuolahullut aina naisia,poikkeuksetta.
Meilläki töissä sellainen, vetää sipsejä ties kuinka monetta viikkoa päivittäin.Lounaalla toki ottaa sen kevyen salaatin ja työpöydän viereinen roskis aina puolillaan karkkipapareita.
Vähemmästäki tulis migreenit ja heikotukset .
Minulla.
Sillä ei ole mitään tekemistä veden juomisen tai suolojen kanssa vaan hermoston. Erityisesti ylirasitustilasta kärsiessäni päätä särki aina takuuvarmasti jos piti tehdä jotain fyysisesti raskasta +10 asteen keleillä, puhumattakaan helteistä. Joskus jopa talvella hiihtäessä tuli päänsärky kun kroppa kuumui.
Kun hermosto rauhoittui, päänsäryt vähenivät merkittävästi. Oli todella omituista pystyä tekemään jotain ilman sitä hirveää särkyä vuosien jälkeen. Eivät kuitenkaan poistuneet kokonaan, edelleen ukkonen laukaisee päänsäryn.
Sulfiitti valkoviinissä aiheuttaa päänsärkyä minulla. Ei koskaan enää sulfiittia!
Mä saan päänsäryn näistä ikuisista säätilan valittajista. Muuttakaa Alaskaan, siellä on enimmäkseen viileää ja kylmää ja oikein kunnon 45 asteen pakkaset talvella. Mikään ei oo hyvä. Lämpö, sitte päätä särkee, vesisade, sitte ahdistaa, pakkanen, sitte paleltaa, tuulee, sitte korviin sattuu ja vaikka sun mitä. Teille ruikuttajille ei mikään säätila kelpaa, se on jo niin kuultu, olkoon keli kun keli, aina vauvasivuiilla löytyy vonkujalauma.
Viimeksi viime yönä otin migreeniin kohtauslääkkeen kun burana ja panadol ei auttaneet.
Tänään hain reseptillä lisää, mutta Migard ja rinnakkaisvalmisteet loppuneet koko maasta!
Joten joo, helteen aiheuttamat migreenit mulla jatkuu...