Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tiukasta pimperosta

Vierailija
29.07.2010 |

Hei,

Tutkailin netistä juttuja pimperon tiukentamisesta tai siis lantiopohjan lihasten harjoittalusta. Vaimolla synnytyksen jälkeen näitä naisten vaivoja eikä itse tee muuta kuin kiroilee asiaa.

No, varsinainen asiani. Eksyin jollekkin englannin kieliselle sivulle haulla strong vaginal muscles. Siellä oli haastateltu usa:laisia miehiä. Heiltä kysyttiin, että kumman valitsisivat. Todella kauniin naisen vaiko sellaisen, jolla on todella vahvat alapään lihakset.

Tulos oli ihan selkeä pimperon voitoksi. Siis tiukan vaikutusta ei kannata väheksyä.

Sinä nainen, jolla on tavanomaista tiukempi. Oletko vaikuttanut avuillasi tarkoitusperiesi saavuttamiseen?

Kommentit (51)

Vierailija
41/51 |
02.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäs tehdään, kun pullat on jo uunissa? Lapset synnyttänyt nainen on aina jotain ongelmajätettä.

Jos tiukka on ainoa kriteeri, niin lasten hankkiminen on lopetettava. Adoptoidaan ulkomailta. Mulla kudokset venyneet ja jumpat ei auta. Lainarahallako vaginan kiristykseen?

Lastentekolakko tai synnyttäneet naiset kaasutettaviksi, koska ovat jo tehneet sen, mitä piti. Muuhun ei enää ole.

Mitäs tehdään, kun pullat on jo uunissa? Lapset synnyttänyt nainen on aina jotain ongelmajätettä.

Jos tiukka on ainoa kriteeri, niin lasten hankkiminen on lopetettava. Adoptoidaan ulkomailta. Mulla kudokset venyneet ja jumpat ei auta. Lainarahallako vaginan kiristykseen?

Lastentekolakko tai synnyttäneet naiset kaasutettaviksi, koska ovat jo tehneet sen, mitä piti. Muuhun ei enää ole.

Jos nainen viitsii jumpata vaginalihkasiaan, niin ne saa niin tiukaksi että et sitä edes pikkuisen kikulisi kanssa tiedäkkään.

http://wiki.answers.com/Q/How_do_you_tighten_your_vagina

Vierailija
42/51 |
02.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lainasit naisen kommenttia...

Jos nainen viitsii jumpata vaginalihkasiaan, niin ne saa niin tiukaksi että et sitä edes pikkuisen kikulisi kanssa tiedäkkään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/51 |
02.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiivastumiseesi on varmaankin joku syy, taitaa ongelma olla ajankohtainen sinullekin?

Harvemmin on kukaan isäksi tullut, jos ei ole "ehtaa" naista saanut. Oletko harkinnut vihanhallintakurssia?

Oi kun kiva kun nämä ns. "miehet" tulevat tänne VAUVA-palstalle levittämään sanomaansa. Menkää takaisin sinne alastonsuomeen runkkaamaan niille tiukkapilluille. Mitä helvettiä te luulette, että meitä kiinnostaa kuulla joidenkin vajakkien iänikuista ruikutusta. Ostakaa tekovagina tai nussikaa toisianne perseeseen niin on ah niin tiukkaa. Ettehän te muutenkaan tiedä, mitä naisen kanssa oikeasti tehdään. Niin, ja hankkikaa niitä peniksenkehittimiä, että jos joskus onnistuisitte ihan ehdankin naisen saamaan, niin olisi hänellekin edes jotain iloa.

Vierailija
44/51 |
02.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Auttanut. Kokoeiltu on,

Vierailija
45/51 |
03.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olosuhteiden tai muiden syyttäminen omista ongelmista ei auta ketään.

Olen lievästi ylipainoinen mies, mutta laihdun ja kuntoudun vauhdilla (no vaimosta ei voi sanoa samaa, mutta se onkin jo sitten ihan toinen juttu)

1. Jäin työttömäksi vielä nousukauden ollessa päällänsä. Ja koska vaimo oli ammatissa jossa voi työpaikkaa vaihtaa halutessaan, eikä työtöntä päivää ole (hoitotyö) ehdotti tai oikeastaan vaati hän, että muuttaisimme perheenä hänen kotiseudulleen, ja hän elättäisi alkuun perheen koska saa töitä sieltäkin heti ja minä hakisin sitten siellä töitä tai menisin kouluun.

2. No muutettiin sitten uudelle paikkakunnalle, joka osoittautui lievästikkin sanottuna karmeaksi paikaksi, minä ja lapset sitten oirehdittiin aika pahastikkin. Vaimo kuitenkin teki selväksi, että sinne jäädään koska hän pääsi kotiseudulleen.

3. Pikkuhiljaa kaikki aktiviteetit minulta ja muksuilta jäi niiden vaikeuden takia suorittamatta ja mökkiydyttiin aika pahasti. Painoa kertyi 2 vuoden aikana 40 kiloa ylimääräistä ja kuntokin heikkeni rajusti. Masennuskin kolkutteli ovella, kun alkoholia tuli nappailtua melkein joka viikko aivojen välittäjäaineita tuhoamassa.

4. Rakkaus lapsiin ja niiden kasvatukseen osallistuminen piti vielä onneksi arjessa kiinni, ja päiväkodin aiheuttamien epäselvyyksien oikaisu lasten kasvatuksessa piti pinnalla, kun tiesin vaimolle sopivan paikallisetkin kasvatusmetodit ja elämänarvot. Eli pidin huolen että lapset kasvaa minun asuinalueeini arvojen mukaan.

5. kasvoin kokoajan ja kunto huononi ja sitten en lastenkaan kaikkiin vähäisinkään aktiviteetteihin päässyt mukaan kuntoni takia. Syytin tilanteestani vaimoani ja karmeaa asuinseutua. Itseäni en pitänyt syyllisenä lainkaan.

6. Seksikin vaimon kanssa loppui kokonaan, koska ei se seksi kauheasti kiinnostanut ja koska pidin vaimoani syyllisenä tilanteeseen riitelimme lähes päivittäin.

7. Kun nuorin poika kertoi leirikokemuksistaan ja kertoi kuinka paljon häntä harmitti kun muiden isät oli mukana ja minä en, otin itseäni niskasta kiinni. Perustin yrityksen jolle hankin pikkuhiljaa asiakkaita omalta kotiseudultani ja aloin öisin/iltaisin kuntoilemaan kun muu perhe menee nukkumaan ja minun aikani alkoi. Joka ilta klo 22-00 välisenä aikana kunnon lenkki ja samalla lopetin alkoholin käytön. Kävin lääkärissä mittauttamassa rasva, ja veriarvot ja korjasin hiukan ruokavaliota ja otankin nykyään oaljon mm. d-vitamiinia jota ei terveellisestäkään ravinnosta tarpeeksi saa. Nukun urheilun, ruoan ja d-vitamiinin ansiosta sikeämmin ja vähemmän ja kunto kasvaa kokoajan. Nyt rupesin vielä hiilareitakin valvomaan kun vaihtui uusi nuori lääkäri joka minut uudestaan tutki ja kannusti kunnon kohottamiseen ja laihtumiseen.

8. Kun saan elämästäni kiinni ja laihdun ja saan takaisin nuoruuteni kunnon niin pystyn panostamaan enemmän yritykseenikin ja kun jossain vaiheessa tienaan taas vaimoani enemmän, on minulla valttikortit muuttamisenkin suhteen. Etälukiossa käyn netin kautta lukiotakin loppuun, eli kyllä tästä noustaan.

9. Seksi elämäkin on jo palautunut ja jopa piristynyt entisestään, ja olemme kokeilleet jo hiukan kimppaakin.

Eli niin kauan kun syytin muita ongelmistani, jotka kyllä alkoi asuinpaikan ja elämän muutoksen takia, niin en korjausta asiaan saanut. Vasta kun lopetin muiden syyttelyn ja otin itseäni niskasta kiinni.

Vierailija
46/51 |
03.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on keskiikäinen muija, siis ikäiseni. Olen ollut aina näissä asioissa ikärasisti, mutta noi nuoret likat alkoi tympiä vaikka on kauniita ja tiukat pillut ja kropat. Nyt on seksi pompannut aivan uskomattomalle tasolle ja hän on harjoitellut pimppaa myös kuulilla. Rakastellaan usein ja siinä yksi "teema" on kalun puristelu pimppalihaksilla. Joka kerta. Voin sanoa että vaikka on ihanan liukas niin joutuu oikein työntää sisään! Kannattaa harjoitella ihan oikea kalu mekossa. Aivan loistavaa ja nainen saa orkkuja enemmän :)

Vierailija
47/51 |
03.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on keskiikäinen muija, siis ikäiseni. Olen ollut aina näissä asioissa ikärasisti, mutta noi nuoret likat alkoi tympiä vaikka on kauniita ja tiukat pillut ja kropat. Nyt on seksi pompannut aivan uskomattomalle tasolle ja hän on harjoitellut pimppaa myös kuulilla. Rakastellaan usein ja siinä yksi "teema" on kalun puristelu pimppalihaksilla. Joka kerta. Voin sanoa että vaikka on ihanan liukas niin joutuu oikein työntää sisään! Kannattaa harjoitella ihan oikea kalu mekossa. Aivan loistavaa ja nainen saa orkkuja enemmän :)

Miten hän on saanut lihakset kuntoon? Millä tavalla jumpannut? Mitä apuvälineitä käyttänyt?

Olisi kiva tietää kun on itse niin epätoivoinen kun mikään ei auta tähän värkkiin.

Vierailija
48/51 |
03.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

49/49, kuten kirjoitin niin rakastellessamme hän treenaa alapään lihaksia ja kaluni on sisällä. seison vain paikallani ja tunnen ihanan puristelun. Puristusvoima on kasvanut vuoden aikana todella paljon ja samalla tiukkuus. se kiihottaa meitä molempia mielettömästi ja naiseni saa heti orkun kun voimistelun jälkeen alan rytmikkäästi työntämään kiihottunutta kalua. Geishakuulat toimii samalla tavalla puristellen, mutta ainakin meillä on hänelle mielekkäämpää puristella kaluani.

Vierailija
49/51 |
03.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos vastauksestasi.

Meillä on yritetty kuulia ja mitä tahansa värkkejä,ilman tuloksia. Mieheni ei tunne mitään puristusta vaikka kuinka tahdonvoimaisesti puristelisin :( Olen myös harrastanut masturbointia että lihakset siitä voimistuisi,mutta sekään ei ole tuottanut tulosta vuoden harjottelun jälkeen.

Itku tässä tulee.Korjausleikkaus taitaa olla ainoa ratkaisu.

Vierailija
50/51 |
03.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai! Kun Vauva-lehden keskustelufoorumilla sanotaan, että pimpasta tulee entisenlainen jumpalla, niin se totuus on kiveen hakattu. Aamen.

Vierailija
51/51 |
03.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen itse yhden lapsen synnyttänyt ja tiukka edelleen. Ennen synnytystä jopa liiankin tiukka. Itse supistelen lihaksia päivittäin....töissä, kotona, autossa, televisiota katsellessa, dildon kanssa ja etenkin nussiessa.

Treenaan, koska haluan nauttia seksistä enkä todellakaan halua jo alle viiskymppisenä kärsiä virtsankarkailusta. Ja mieskään ei yhtään valita vaan nauttii täysillä!

N 38

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan kahdeksan