Tiukasta pimperosta
Hei,
Tutkailin netistä juttuja pimperon tiukentamisesta tai siis lantiopohjan lihasten harjoittalusta. Vaimolla synnytyksen jälkeen näitä naisten vaivoja eikä itse tee muuta kuin kiroilee asiaa.
No, varsinainen asiani. Eksyin jollekkin englannin kieliselle sivulle haulla strong vaginal muscles. Siellä oli haastateltu usa:laisia miehiä. Heiltä kysyttiin, että kumman valitsisivat. Todella kauniin naisen vaiko sellaisen, jolla on todella vahvat alapään lihakset.
Tulos oli ihan selkeä pimperon voitoksi. Siis tiukan vaikutusta ei kannata väheksyä.
Sinä nainen, jolla on tavanomaista tiukempi. Oletko vaikuttanut avuillasi tarkoitusperiesi saavuttamiseen?
Kommentit (51)
Olet kyllä aika mies, kun tiedät pilluista (mukamas) enemmän kuin naiset itse!
Onko sinulla muka kokemusta kuin yhdestä?
vain tästä omastani. Montako kertaa sua on nussittu pilluun, kun tiedät niin hyvin miltä se tuntuu?
Mistä tiedät niin hyvin miltä muista tuntuu? 1 pillu ei ole kovin iso otos. Ei paljon isompi kuin 0.
Montako kertaa sua on nussittu pilluun, kun tiedät niin hyvin miltä se tuntuu?
Monet naiset ajattelevat kauppalistaa samalla kun nussitaan pilluun. En usko että kovin moni mies tekee samaa nussiessaan.
Naiset eivät aina ole ihan rehellisiä jutellessaan miesten kanssa tästä asiasta ;)
ps. 1 on kuitenkin aina enemmän kuin 0.
alateitse ja edelleenkään ei tamppooni mahdu :D
Tuntuuko se kaikista samalta?
Mutta kuka sen yleistämisen aloitti tässä keskustelussa? Se oli nimenomaan tämä herra itse.
Jos sinne on penis joskus mahtunut, niin kyllä menee tamponikin. Vai onko lapsenne keinosiemennetty?
Sinulla vai minulla?
Mutta kuka sen yleistämisen aloitti tässä keskustelussa? Se oli nimenomaan tämä herra itse.
Jos tarkoitat, että kummalla on enemmän "varaa" yleistää tässä asiassa, niin sanoisin että minulla.
oletko tyypillinen nainen. Saatat olla täysin epätyypillinen poikkeus.
Jos tarkoitat, että kummalla on enemmän "varaa" yleistää tässä asiassa, niin sanoisin että minulla.
meillä vaimo on syönyt itsensä järkyttäväksi valaaksi ja pesä on löysä kuin mikä. Esim. lähetyssaarnaajassa maha on tiellä. Voi helevatan kuustoista... Hohhoijjaa. Meillä Ei paljon seksi-asioilla juhlita...
Eipä tuo laihuuskaan auta :( Itselläni BMI 19 ja mielestäni olen tiukassa kunnossa kropaltani, tavara taas on sen yhden ainoa synnytyksen jäljiltä löysä.Ei ulkoiset avut paljon auta seksielämää jos toista ei mikään innosta.
Monet naiset ajattelevat kauppalistaa samalla kun nussitaan pilluun. En usko että kovin moni mies tekee samaa nussiessaan.
Miehet ajattelee autoja,moottoripyöriä ja muita vehkeitä ;)
Naisten ajatusten harhailu tuskin johtuu siitä, että pitäisi pidätellä orgasmia. Syy lienee se, että yhdyntä ei yksinkertaisesti tunnu miltään. Nainen voi tietääkseni saada yhdynnnässä useita orgasmeja, joten on turha jarrutella.
Miehet ajattelee autoja,moottoripyöriä ja muita vehkeitä ;)
Ei mahdu edes muovisen asettimen kanssa vaikka liukuvoide käytössä. Yhdyntä onnistuu silti hyvin 6 cm paksun peniksen kanssa.
Ei mahdu edes muovisen asettimen kanssa vaikka liukuvoide käytössä. Yhdyntä onnistuu silti hyvin 6 cm paksun peniksen kanssa.
No ongelma tamponin kanssa ei johdu tiukasta alapäästä jos sinne noin paksu mulkku menee. Mulla ei mene 6 cm paksu muna, mutta tamponi menee ongelmitta asettimen kanssa. Kannattaa opetella aettamaan se oikein.
Oi kun kiva kun nämä ns. "miehet" tulevat tänne VAUVA-palstalle levittämään sanomaansa. Menkää takaisin sinne alastonsuomeen runkkaamaan niille tiukkapilluille. Mitä helvettiä te luulette, että meitä kiinnostaa kuulla joidenkin vajakkien iänikuista ruikutusta. Ostakaa tekovagina tai nussikaa toisianne perseeseen niin on ah niin tiukkaa. Ettehän te muutenkaan tiedä, mitä naisen kanssa oikeasti tehdään. Niin, ja hankkikaa niitä peniksenkehittimiä, että jos joskus onnistuisitte ihan ehdankin naisen saamaan, niin olisi hänellekin edes jotain iloa.
olen todella tiukka. Kaikki miehet valittaneet.
itse kärsin liian tiukoista ja märistä paikoista.
miehet kuulemma nauttii - eikä vaihtais mistään hinnasta.