Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

LIVin sisustusohjelma jossa koti laitetaan asujien poissaollessa -

Vierailija
29.07.2010 |

tänään teki upeasta korkeasta vanhasta rakennuksesta ihan kauhean TAAS. ?! Siis maalata nyt kattohirret mintun vihreiksi ja aivan kauhea "taideteos" taas syntyi sen yhden kaljupään toimesta.

Miksi tämä sisustusohjelma luo joka kerta karmeampia lopputulemia??

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
29.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon kans miettiny, et ne tekee ihan kauheen näköstä jälkeä. Värit on järkyttäviä. Ja penniä pitää venyttää, jotta asukkaille jää rahaa, joten sisustetaan roinalla ym. paskalla.

Vierailija
2/9 |
29.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

"tylsä valkoinen" niinkuin siinä aina sanotaan! Saattavat julkisivun tiilenkin maalata turkoosiksi!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
29.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laittavat riemunkirjavaa tapettia jokapaikkaan...

Vierailija
4/9 |
29.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaikkea kamalaa.

Siinä hinuri-ohjelmassa on sentään jotain nättiäkin.

Vierailija
5/9 |
29.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne "taideteokset" varsinkin on vähän liian itsetehdyn näköisiä.

Vierailija
6/9 |
29.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyseinen ohjelma ihan tuore vai tyyliin 80-luvulta. ihan kamalia on Aina lopputulokset kyllä. miks ne kaikki huonekalutkin pitää aina itse väsätä??

Vierailija
7/9 |
29.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin oottekos ajatelleet että Australiassa voi olla vaikka erilainen maku ja tyyli kuin täällä meillä?

nimim. Lämmim ilmasto ja kirkkaat värit, ankea ilmasto ja ankeat värit

Vierailija
8/9 |
29.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsekin ihmettelin työn jälkeä ja ajattelin, että ses selittyy ohjelman vanhuudella.

Vierailija
9/9 |
30.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen miettinyt ihan samaa, värit ihan kauheita mutta olen ajatellut että ehkä ne on siellä muotivärejä. Mutta sopiiko muotivärit vanhaan kirkkoon (eikö kyse ole just siitä jaksosta jossa kirkosta tehtiin koti?). Käyttävät paljon vahvoja pastellisävyjä. Samoin kyllä jotkut englantilaiset sisustusohjelmat on mennyt ihan yli hilseen. Usein kyllä on tehnyt pahaa katsoa sitä homojen sisustus-ohjelmaakin jossa myös värit usein tökkii, niillä usein pinkkiä ja syvää lilaa ja ultrakiiltävää jne...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän kahdeksan