Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miltä kuulostaa nimi Hertta Viola?

Vierailija
29.07.2010 |

Ristiäiset lähestyy ja nimi pitäisi päättää! Viola on kans kyllä kaunis nimi mutta en keksi millään kolmatta nimeä joka sopisi Viola Hertta ?

Apua kaipailisin:) Ehdottakaa niin katsotaan löytyykö sopiva nimi tytölle! Myös se kiinnostaa kumpi nimi olisi parempi!?

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
29.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

voisko olla vaikka Viola Hertta Vilhelmiina?

Vierailija
2/24 |
29.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viola Hertta tai

Hertta Viola

Ei kaikilla etunnimien tarvitse mennä Kalevala-rytmissä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
29.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta ensimmäinen ajatus oli "lehmä".

Noihin kolmanneksi laittaisin jonkin kolmi/nelitavuisen "maalaisnimen". Matilda, Katariina, Amanda (piirun hienompi), Marjatta, Marjukka...

Mansikkikin on pakko mainita. Sorry.

Vierailija
4/24 |
29.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä Viola niminen lehmä ja Hertta vasikka.

Vierailija
5/24 |
29.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

pahalta, lehmältäpä hyvinkin, mutta myös sellaiselta riemunkirjavalta...

Vierailija
6/24 |
29.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viola Hertta Kristiina

Viola Hertta Viktoria

Viola Hertta Alessandra

Vierailija
7/24 |
29.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis juuri tuo Hertta Viola!

Vierailija
8/24 |
29.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikä Viola Hertassakaan vikaa ole, tuleehan siihen sukunimikin rytmittämään. Ei koko rimpsua ilman sukunimeä juuri ristiäisten jälkeen enää ääneen sanota.

Kolmas nimi:

Viola Hertta Elviira

Viola Hertta Helmiina

Viola Hertta Eerika

Viola Hertta MElissa

Viola Hertta Emilia

Itse pidän enemmän Hertasta. Se on söpö ja tyttömäinen, muttei liian lälly. Viola taas on yksi inhokkinimistäni. Siitä tulee mieleen vaan väkivalta ja violetti, josta en pidä yhtään.

Vierailija
9/24 |
29.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hertta Viola on mielestäni kiva ja miksei toisinkinpäin mutta itse tykkään himpun verran enemmän noin päin. Itse en varmaan laittaisi kolmatta nimeä ollenkaan mutta miten olisi esim Hertta Viola Vanamo, Hertta Viola Lyydia, Hertta Viola Monika, Hertta Viola Mimosa, Hertta Viola Linnea. Monta kivaa ehdotusta oli jo aiemmissa viesteissä.

Vierailija
10/24 |
29.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kumpikaan nimistä. Violasta tulee mieleen tuorejuusto ja Hertasta pelikortit. Toivottavasti nyt halusit rehellisiä mielipiteitä. Jos noista nimistä kuitenkin pidät, niin jonkun ehdottama Viola Hertta Vilhelmiina saa nimet kalskahtamaan kivammilta. Mutta pliis, älä vaan sitä kaameaa Linneaa enää tuohon yhdistä.

Vierailija
11/24 |
29.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hertasta minulle tulee mieleen Mustan Pekan puoliso (Aku Ankasta siis), ja Viola on se tuorejuusto. Sinänsä kauniita nimiä, mutta minusta liikaa mieliyhtymiä (niin, vaikka herttaässä...).

Vierailija
12/24 |
29.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kolmatta nimeä. Tuleehan siihen kuitenkin se sukunimi vielä perään täydentämään kokonaisuutta.

Vierailija
13/24 |
29.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kyllä pilaisi noin nättiä yhdistelmää millään lisänimellä, varsinkaan Alessandroilla tai Vilhemiinoilla.

Joka nimestä tulee jollakin negatiivinen mielleyhtymä ja valitettavasti ihmiset tuovat sen kärkkäämmin julki kuin positiivisen mielikuvan. Huomaa yleensäkin näistä nimiketjuista.

Vierailija
14/24 |
29.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta noin yhdistettyinä kyllä tulee joku maitotuote ensimmäisenä mieleen. Jompikumpi pitäis vaihtaa.

Vierailija
15/24 |
29.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

pyh, anna sitten Hertta.

Vierailija
16/24 |
29.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sorry mutta tulee kyllä lehmä mieleen. Arvaa minkä lempi-/hakkumanimen tyttäresi saa teininä...

Vierailija
17/24 |
29.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuorejuusto..

Vierailija
18/24 |
29.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

hertta = koira tai lehmä

viola = tuorejuusto

Vierailija
19/24 |
29.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyään pitäisikin vissiin laittaa vain joko Aino,Ella,Venla tai vastaava massanimi ettei vain herättäis ihmetystä tai lempinimiä!

Hertta Viola ei kaipaiskaan kolmatta nimeä mutta toisinpäin se tuntuu jotenki jäävän kesken! Viola Hertta Emilia olisi hyvä kun itse olen Emilia toiselta nimeltäni:)Toisella tytölläni vain on jo Emilia yhtenä nimenä.

AP

Vierailija
20/24 |
29.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kummastakaan ei tule mieleen mitään muuta kuin herttainen tyttölapsi :) YHdessäkin Hertta Viola on ihan kiva.

Nämä ovat nyt vähän uudempia nimiä. 90-luvulla Jeret, Kasperit ym koettiin oudoiksi nimiksi ja nyt niihin ollaan ihan totuttu ja osa on jopa suosikkinimiä.

Oma nimeni oli aikanaan vaan minulla vaan kaverin kissalla :) Nyt pieniä kaimoja kävelee vastaan harva se päivä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan yhdeksän