lapset *kuvaketju*
jos ootte jo toipunu siitä edellisestä :) Minä en siis aloittajana ole sama ihminen.
Neea Sara Kristiina :)
http://www.aijaa.com/v.php?i=6476274.jpg
tossa ihan pikkutyttönä :)
http://www.aijaa.com/v.php?i=6476279.jpg
siinä mä ja neea piirrellään :) mä -15kg sitte.. eli sillon ku olin vielä lihava ;)
http://www.aijaa.com/v.php?i=6476281.jpg
Neea
Joop, laittakaa tekin :)!
Kommentit (80)
siis ootteko te todella sitä mieltä että Jenni ja Neea on KAUNIITA?:O
Musta noi on niiiiiiiiiiiiiin taviksia ku ikinä! tunenn kymmeniä PALJON kauniimpia ihmisiä, niin naisia kuin lapsiakin! Tän täytyy olla pilaa, onhan?
Anna meidän muiden ihastella!
Okei, okei... tuskin te niitä loputtomiin jaksatte katella! Mä uskon , et nää alkaa jo riittää!
Jenni ap
Lisää kuvia please Jenni!
Lainaus takkuilee :) Viime viestini siis tän viestin kirjottajalle (:
Jenni ap
Olet kaunein koskaan näkemäni nainen, itkin ilosta tuo loistava kauneus on jumalan lahja. Kiitos herralle tästä naisesta.
Hoitoon mars! :D
Ja Ap vois PIKKASEN karsia tota narsismia,et sä NIIN ihmeellinen ole,ihan tavis..
Ja EN ole syönyt happamia marjoja,kannattaisi varmasti miettiä tarkkaan haluaako työntää nettiin kasapäin kuvia omasta lapsestaan...
Olet kaunein koskaan näkemäni nainen, itkin ilosta tuo loistava kauneus on jumalan lahja. Kiitos herralle tästä naisesta.
Hoitoon mars! :D
Ja Ap vois PIKKASEN karsia tota narsismia,et sä NIIN ihmeellinen ole,ihan tavis..
Ja EN ole syönyt happamia marjoja,kannattaisi varmasti miettiä tarkkaan haluaako työntää nettiin kasapäin kuvia omasta lapsestaan...
ja tuottaa pahaa mieltä. ei toi ihan tervettä ole =(
Onko tytön kokonimi siis Neea Sara Kristiina? :)
Jenni ap
Hoitoon mars! :D Ja Ap vois PIKKASEN karsia tota narsismia,et sä NIIN ihmeellinen ole,ihan tavis.. Ja EN ole syönyt happamia marjoja,kannattaisi varmasti miettiä tarkkaan haluaako työntää nettiin kasapäin kuvia omasta lapsestaan...
muita viestejä kuin ne, jonka perässä lukee ap, jos sitä hait että olisin kirjoittanut tuon :)
Jenni ap
Onko tytön kokonimi siis Neea Sara Kristiina? :)
[/quote]
Miks toi likka hönöttää suu auki
[/quote]
Tais Neppu vähän hämmästyä kuvan ottamisesta :) Älä huoli, on ihan normaalia jos lapsen suu ei ole alvariinsa visusti kiinni ! :)
Jenni ap
osaan vallan hyvin huolehtia Neeasta :)
ap
Kuka sanoi, etten halua? =D
jenni ap
Varmaan onkin niin, että jos lapsi on vähemmän nätti, niin niitä kuvia ei tänne juuri laiteta. Ja selkeästi sai ap kateellisten vihat nyt niskoille.
Sohvi oli myös todella-todella kaunis tyttönen!
päivän piristyksestä :)
Todella suloinen tyttö :)
Kuka sanoi, etten halua? =D jenni ap
toi oli sille (t.mies) tyypille, joka epäili sitä, etten haluaaaaaa ''vientiä'' =)
Jenni ap
do you marry me? ;DDDD
haha, vitsivitsi! mutta hei oot ihanan kaunis! ja neea kanssa!
Musta noi on niiiiiiiiiiiiiin taviksia ku ikinä! tunenn kymmeniä PALJON kauniimpia ihmisiä, niin naisia kuin lapsiakin! Tän täytyy olla pilaa, onhan?