Näin laihan läskin:(
kuullut puhuttavan, mutta nyt vasta näin :(
oletteko muut nähneet?
Kommentit (14)
eli siis naisia, jotka painaa vähän ja on laihanoloisia, mutta joiden liha on sellaista löysää. Sitten on myös paljon painavia ja isokokoisia naisia, jotka on kuitenkin kiinteitä. Hassua.
kuullut puhuttavan, mutta nyt vasta näin :(
oletteko muut nähneet?
Näen päivittäin.
Näät lihavan läskin, jospa se helpottaisi ahdistusta!
Olen tällä hetkellä kahden raskauden jälkeen juuri tuollainen löllö laihaläski. Siis hoikka vartalolta, mutta lihaksia ei ole nimeksikään ja ihokin on löysä raskauskilojen jäljiltä.
Kunhan nämä helteet hellittävät, rupean kiinteyttämään ;)
Mikä sai aikaan muutoksen?
Olin jatkuvasti kipeä, oli päänsärkyä, väsymystä, turvotusta, kolotusta ja vähän väliä flunssa. Enkä halunnut enää olla se heikko ja huonokuntoinen.
Iso en ole vieläkään, painoa on vaan muutama kilo enemmän, mutta vaatekoko on tuota aikaa pienempi. Energiaa on hurjan paljon enemmän ja olo hyvä. Flunssaakaan ei ole ollut moneen vuoteen. :)
laihat jalat, selässä jenkkakahvat, vähän pömpötti maha, ei persusta nimeksikään ja kaiken kukkuraksi tissit = no!
koska käyn paljon uimassa uimahalleissa.
Ehkä tästä vielä kuntoon päästään...
ja myös ne harhoissa elävät "kiinteät" läskit, jotka kuolevat sydän- ja verisuonitauteihin ja diabetekseen?
Varmasti se läski on turmiollista, siitä ei ole kyse. Mutta oikeasti on kauniimpaa (ei ehkä terveempää), jos on kiinteä, vaikkakin ylipainoinen, kuin jos on löysä laiheliini. Itse en ole kumpaakaan, vaan löysä ja lihava, eli en tässä itseäni ole puolustelemassa.
Minkähän takia kuitenkin ne on ne läskiläskit ja myös ne harhoissa elävät "kiinteät" läskit, jotka kuolevat sydän- ja verisuonitauteihin ja diabetekseen?
automaattisesti aiheuta sydän- ja verisuonisairauksia ja diabetesta.
Mä luin tästä joskus sellaisen mielenkiintoisen jutun lehdestä, miten nykyaikana läski yhdistetään automaattisesti näihin sairauksiin, vaikka läski ei kuitenkaan automaattisesti niitä aiheuta. Riski kohoaa, toki, sitä ei voi kieltää, mutta myös lihavuuden eri laaduilla on eroja. Se oli Imagessa vuosia sitten, ja siinä haastateltiin joitain läskitutkijoita, pitäis varmaan kaivaa esiin. Nyt on niin kuuma, etten kykene muistamaan, saatika kirjoittamaan kovin perusteellisesti aiheesta...
Ja sanottakoon nyt, ennen kuin kukaan alkaa sovittelemaan kalikkaa, kalahdusta ja älähdystä, tai osumaan ja upottelemaan, että ei, mä en oo läski. Mutta inhoan kyllä tätä diskurssia laihoista ja läskeista ja laihaläskeistä ja mitä näitä on.
En ole enää. :)