Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mies sanoi

Vierailija
09.07.2010 |

että hän ei enää rakasta minua, ja että on ajatellut eroavansa minusta heti, kun lapset muuttavat pois. Lapset ovat nyt kaikki alle kouluikäisiä.

Olisikohan fiksumpaa erota jo nyt?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
09.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kadut muuten loppuelämäsi.

Vierailija
2/5 |
09.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuossa tilanteessa mä kuitenkin ottaisin ja muuttaisin lasten kanssa heti muualle. En haluaisi elää miehen kanssa, joka ei minua rakasta. Miten voisin elää ihmisen kansa tavallistakaan arkea, jos tiedän, että hän ei minua halua ja sitä pitäisi kestää vielä vuosia. Valtavasti tsemppiä sinulle!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
09.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

että hyvä kun ekrtoi ja että sinä jatkat nyt sitten vain siihen asti perheenä kunnes löydät miehen, joka sinua rakastaa.

Saattaa tuollainen laittaa miehenkin miettimään, että olikos se nyt varmasti niin että haluaa erota ja ettei rakasta. Jos mies sanoo että ok, tehdään vaan niin ja hänelle se sopii, eikä selvästikään ole katkera vaan ainoastaan sitä voivottelee että lasten takia olisi ollut parempi että pitäisitte pidempään yhtä, niin sitten ei todellakaan enää rakasta ja mitäpäs sitä sellaiseen aikaansa tuhlaamaan.

Vierailija
4/5 |
09.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

parempi erota nyt jos kerta rakkaus loppu koska olet ansainnut rakkautta. Ja haluat elää elämää rakastettuna.

Vierailija
5/5 |
09.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan tässä suhteessa moni asia pielessä, mutta perheenä olemme toimineet tosi hyvin. Lasten kannalta ajattelen asioita myös, eli mikä heille on parasta.

Ehkä asumusero voisi olla paikallaan.

*ap*