Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä hemmetti on MIEHEN huomenlahja?

Vierailija
29.07.2010 |

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
29.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä ei kyllä kumpikaan ostanut, sovittiin etukäteen niin...

Vierailija
2/9 |
29.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

sellaisen, mistä se ilahtui kovin ;)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
29.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai saa ihmiselle ostaa lahjoja silloin kun huvittaa, oli huomen tai ei. Miksi se pelkästään naiselle kuuluisi?

Vierailija
4/9 |
29.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

oltii etukäteen asiasta sovittu, että kellot kummallekin, johon kaiverrettu hääpäivä. Tietty ostettiin "salassa" toisiltamme.

Vierailija
5/9 |
29.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ettei nainen ole enää aviomiehensä omaisuutta tai ota väistämättä miehensä sukunimeä. Miksi ihmeessä nykyaikaisessa liitossa annettaisiin lahja ensimmäisenä avioaamuna vain naiselle?

Vierailija
6/9 |
29.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

sen koko lahjan idea on nykypäivänä vähän korni. Ei miehen tarvitse mua hyvitellä siitä, että hän "saa" mua panna tai että mä "joudun" siivoamaan tai tekemään taloustöitä, synnyttämään lapsia ja mitä niitä nyt onkaan. Siteitä omaan sukuunkaan ei ole tarvinnut laittaa poikki "miehelään menoa" varten.

Vierailija
7/9 |
29.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun ajattelin, että tyhmää, jos mä vaan saan lahjan, halusin siis tasa-arvoa peliin.

No, mies sai lahjan, josta tykkäsi kovin ja mä en saanu mitään. Sellasta tasa-arvoa meillä. Mieskin tosin nykyään ex.

Vierailija
8/9 |
29.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun mies aamulla herrää niin lahjoo piteis olla että jaksoo uamulla nousta. Muuten ei tapahu mittään koko päivänä. Tämä tapahtuu joka uamu avioliitossa.

Vierailija
9/9 |
29.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

muutenkin kaikkia perinteitä orjallisesti? Tiedätkö edes mikä on NAISEN huomenlahjan merkitys?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä seitsemän