Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Meneekö rattaat paremmin kaupaksi huutiksessa vai Vauvan kirppiksellä?

Vierailija
29.07.2010 |

Kyseessä siistikuntoiset emmaljungat ja mietin kumpaan pistän myyntiin.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
29.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

monet rattaat Vauvan kirppiksellä ja ovat menneet hetkessä kaupaksi! Suosittelen

Vierailija
2/6 |
29.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta jos huutonetissä tulee tajous niin sitten ne on myytävä sille.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
29.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen kyllästynyt näihin tämän vauva-lehden nettikirpparin ostajiin. Ja yhteen, joka laittaa aina ostetaan -ilmoituksia..

Kyselyjä tulee, ollaan kiinnostuneita, laitan kuvaa, hintaa, punnitsen, postimaksuja määritellään, ostaja ostaa sitä ja ei sittenkään tuota, ja mikäs nyt olisi pm... joo, aion ostaa, kiinnostaa kovin. Sitten laitan tilinumeron. Ja ostaja katoaa kuin maan nielemänä. Ei mitään eikä ketään.

Tosi harvassa on niitä jotka sitten todella ostaa.

Ja sitten on Jonskunmutsi, joka aina vaan ostaisi pojalle vaatetta koossa xx-xx, ja kun vastaan ilmoitukseen, että meillä olisi ... vastataan, että "olen saanut niin paljon tarjouksia ettei ole tarvetta enää" mutta kirpparille päivitetään taas uusi osto-ilmoitus. Ja minä myyn vaatepakettini huutiksen kautta !!

tai sitten on nämä, jotka on kiinnostuneita ja tulossa ostamaan ja maksamaan, mutta "mummo ostikin lapselle jo sen vaatteen " .....

Vierailija
4/6 |
29.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta laita ihmeessä eri paikkoihin, meillä ei mennyt millään huutiksesta vaan nettimarkkinoilta.

Vierailija
5/6 |
30.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap

Vierailija
6/6 |
30.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

todellakin Vauva-lehden kirpputorilla paljon kyselijöitä. Itse olen tehnyt niin että en hirveästi vastaile. Se joka ihan tosissaan on ostamassa tulee paikalle ja hakee tavaran. Korkeintaan tinkaa. Silloin vain ilmoitusteksti riittävän selkeä ja hyvät kuvat.