Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

** Maalistoiveet -09**

30.05.2008 |

Onko muita jo ilmaantunut, ketkä toivoo maalisvauvaa?

Meillä tiputtiin suoraan tammikuulta maaliskuulle, meni kierto sen verran pitkäksi...=/ Viime viikolla ajattelin pitää palstataukoa, niin harmitti testihaamun jälkeen alkaneet menkat...='( Mutta taas vaan oli pakko tulla kurkkaamaan...=)

Toivottavasti helmikuulta ei montaa kuumeilijaa tipuu, mutta kaikille uusille tervetuloa!=)

Kommentit (34)

Vierailija
21/34 |
06.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän oon palstalta pitäny taukoa mutta.. Nyt taas mukana. Joulukuisilta tammikuulle, tammikuulta helmikuulle ja nyt maaliskuun vauvaa kuumeillaan..

Tikutellu oon nyt toista kiertoa ja yllättäen tänään OVISPLUSSA! Huippua.. Ekaa en uskonu joten piti testata toisenkin kerran. Ukko teki muutama viiko sitte kotitesti.fi:stä tilatun hedelmällisyystestin.. Vähän näytti kyllä huonolta, nega tuli.. mutta.. Yritetty on vasta niin vähän aikaa että odotellaan ja yritellään ens vuoden puolelle asti ennenko lähdetään tutkimuksiin. Minäki ovuloin näköjään vaan joka toinen kuukaus.. JOhtuneeko sitte endosta vaiko mistä.. Mutta ei tää kolmosen teko ollutkaan niin helppoa ko alkuun luultiin.. Toivottavasti juhannuksena sitten kuitenkin plussaillaan..

-Kolmekamua kp 13/24-28 yk 5 (vai 6.. ei pysty enää muistamaan..)

Vierailija
22/34 |
06.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tervehdys kaikille,

olen taustaillut jo jonkin aikaa, liekö sitten ujous vai oma epävarmuus, jotten ole mitään sanonut..

Olen kohta 33 v. Meillä 3 lasta, tyttö 02/94 ja pojat 03/98 ja 05/00. Nyt on sitten iskenyt se mahoton iltatähden kuumeilu. Marraskuussa on kierukka heitetty roskiin, mutta vauvelia ei vaan näy..

Ulkona paistaa aurinko, ja mittari näyttää +25, minä täällä toimistossa istun ja palelen..

Nyt jatkan töitä, pakkohan täältä on viikonlopun viettoonkin kohta päästä.

Aurinkoisia kelejä kaikille!

terkuin Rhuu

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/34 |
06.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin varovasti ilmoittaudun mukaan...

Pillerit on jätetty pois ja nyt on alkanut ensimmäinen yrityskierto.

Varovaisin toivein mennään.

Eli kp 4 / yk 1

Vierailija
24/34 |
06.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli eka yrityskierto on menossa, laakarilta saatu vihdoin lupa yrittaa (taustalla kaikenlaista terveyskremppaa). Kolmonen (ja ehdottomasti viimeinen!) olisi siis toiveissa.

Kp 3 / yk 1

Vierailija
25/34 |
06.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos Sofille esittely pinosta. Äkkiä kaikki esittäytymään.

Tervetuloa kaikki uudet. Tulee tänne vähän lisää eloa.

Menkat rupee pikku hiljaa loppumaan. Tänään iltapäivän vaivannut killeri pään särky. Kappaan pitäis raahautua.

Ens viikolla vois alkaa laihdutuksen kun saadaan viikonlopun juhlat ohi. Pari päivää sitten mun kommentoitiin lihoneen (totta, kommnetoija oli vähän höpsö pappa joten en jaksanut hermostua) ja eilen yksi puoli tuttu kysyi että onko raskaana kun maha on sen mallinen (tietää yrityksestä).

Menkat olleet yhtä vuolaat ja kivuliaat kuin aiemminkin joten en tässä rupea paniikissa testaamaan.

T: Vacsuli kp 4/28-43, yk8

Vierailija
26/34 |
07.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmoittaudun nyt maaliskuisiin.Minä odottelen vasta menkkoja alkaviksi. Kuluva kierto jäi kokonaan hyödyntämättä tyttären sairaalareissun vuoksi :( Joten nyt vain odotellaan menkkoja.

Aktivoidun varmasti enemmän kirjoittelemaan, kunhan vaan päästään seuraavaan kiertoon (menkat tod.näk. alkavat tulevana torstaina).Tärppionnea kaikille maaliskuisille!!!

t.HOPE-a kpt jotain, odottaa YK 9 käynnistymistä

Vierailija
27/34 |
08.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpa palsta hiljainen.

Tervetuloa Hope-a-

Polttarit juhlittu, paljon oli polttari porukoita liikenteessa. Pikksen korpesei kun oli paljon äitejä porukassa ja paljon vauvajuttuja puhuivat ja yksi taisi olla raskaanakin. *kadekadekade* Eihän sen multa pitäisi olla poissa mutta silti.

Näin iahn akmalia kuvia joss amun läskimakkarat oikein olivat pramilla. Huomenna alkoi laihdutus (taas).

T:Vacsuli kp6/28-43, yk 8

Vierailija
28/34 |
08.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä vkl meni rauhaisissa merkeissä kotosalla. Käytiin mökillä laittamassa laituri veteen ja kyllä oli kylmää vetta, hurrr. Ovis todennäköisesti hyödynnetty =) Puuhailuja kp 14 ja 15. Voi kun tuottaisi tulosta... Mä jouduin tammikuisista suoraan tänne maaliskuisiin, nyt saankin sitten täällä maaliskuisissa kaks yrityskertaa!

Mutta nyt äkkiä nukkumaan, huomenna pitää herätä viiden jälkeen... Yötä ja plussatuulia kaikille!

Emma kp16/28-30 yk6

Vierailija
29/34 |
08.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

On ollut niin ihania aurinkoisia päiviä, että en ollut moneen päivään ennättänyt lukemaan viestejä. Pihalla olen vaan puuhastellut. Meillä on uusi koti (tosin jonkun vanha) ja nyt ihmetellään uuden pihan kasvustoa ja mietitään tehdäänkö mitään uudistuksia näin ensimmäisenä kesänä. Mies keskittyy sydämensä pohjasta golfiin ja minä odotan ovista. Tilasin ensimmäistä kertaa elämässäni ovistikkuja ja vielä en ole pongannut ovista niillä. Hankala, kun on keskenmenon jälkeen ollut kierron pituus vaihteleva. Ensi viikolle sen pitäisi omien laskujen mukaan olla ja aika hyvin olen aiemmin sen omasta mielestä tuntenut kropassani.

Mukavastihan porukkaa alkaa tulla mukaan. Tosiaan näin alussa ei oikein tapahdu mitään, mutta jospa tämä vilkastuu... Vacsuli, tiedän tunteen. Näin kanssa toissapäivänä ystävääni, jolla laskettu aika ihan pian ja voi miten riipaisi vauvan kaipuu. Tai jo pelkästään mahakaipuu...On autuaasti unohtunut kaikki lonkkakolotukset ja raskausvaivat ja raskaana olo kuulostaa niin mahtavalta. Ja jotenkin mielessä on kesken jäänyt raskauskin... Olisin jo aika hyvillä viikoilla menossa.

Kuume siis täällä aikamoisissa lukemissa. Olin jo pitkään ajatellut, että kolme lasta on sopiva määrä. Nyt alkaa tuntua siltä, että miksei neljäkin, jos se suinkin onnistuisi...Mieheltä tuli kyllä siihen jyrkkä EI ja vielä on tämä kolmaskin vain haave...

Mukavaa ja toivottavasti kesäistä alkuviikkoa kaikille ja plussasäteitä!!

Vierailija
30/34 |
09.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

NOh, mitähän tässä nyt sanoisi, menkat on 5pvää myöhässä ja testi näyttää negaa. Tosi hienoa, alko sitten heti nää epäsäännölliset kierrot ja taidan unohtaa koko lapsesta haaveilun. Yksi on siis alla ja sen tekeminen kesti 2v.7-8kk, enkä oikeasti jaksa lähteä samaan rumbaan uudestaan. Olen kaiketi sitten onnellinen yhden lapsen äiti ja soitan huomenna gynelle ja hommaan sellaisen ehkäisyn ettei tarvitse enää odotella ja turhia toivoa ja pähkäillä.

Olipas tosi positiivinen viesti mutta hirveästi onnea kaikille ja toivottavasti ensi vuonna syntyy oikein monta kevätvauvaa!

Vierailija
31/34 |
09.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

..ja mietinnällä, että mitä sitä tekisi?? Siivoamista kyllä riittää vaikka muille jakaa (asutaan omakotitalossa), mutta jotenkin ei ole yhtään siivousfiilis. Onneksi on kuitenkin kesäloma:) Olen koittanut käydä pikaisesti aina vilaisemassa, että mitä muut ovat kirjoitelleet, mutta pääasiassa aika on mennyt ulkonaoleiluun.

Omasta navasta sen verran, että tämän viikon loppupuolella vois aloitella ovispongailuja, mutta todennäköisesti ovis sijoittuu vasta juhannuksen tienoille - jos nimittäin on yhtä pitkä kierto kuin edellinen oli..Olen kyllä ihan kade ihmisille, joilla on kellontarkka kierto tai ainakin ihan muutaman päivän sisään menevä -itsellä voi siis heittää viikollakin! Söin keväällä yhden kolmen kuukauden kuurin jopa teroja, kun epäsäännöllisen kierron lisäksi oli välivuotoa kierron puolen välin tienoilla ja sitten vielä tiputteli monta päivää ennen varsinaista menkkojen alkua. Käytännössä oli siis "vaipat housuissa" suurimman osan kuukautta:( Nyt tuntus, että ainakin noista välivuodoista olisi päästy, vaikka tiputtelu jatkuukin.

Mutta tuo omasta navasta. Tsemppiä kaikille ovispongailuun ja halauksia amandalle. Häntä pystyyn!

Walpu kp 10/28-34 ja yk2

Vierailija
32/34 |
09.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ompas hiljaista tosiaan...

Vettä tulee ja kylmäkin on... Tytön kanssa vietellään kesälomaa, tähän asti ollaan saatu aika kulumaan ulkoilemalla, nyt on tylsää, ei sisäleikit oikein kiinnosta...=/

Ovisajat alkaa olemaan yhdellä sun toisella käsillä! Kumpa ne kaikki sieltä löytyisi ja saataisiin hyödynnettyä...=) Itsellä ei mitään ovistuntemuksia (tosin ei kyllä koskaan...), mutta näillä päivillä se on ja sitä ollaan yritetty parhaan mukaan hyödyntää...;)

Sofi kp 16/28-24 yk2

Vierailija
33/34 |
09.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmoittautuisin uutena mukaan, jos vain mukaan vielä mahtuu. Olen jo kauan taustaillut, mutta nyt vasta uskaltauduin tänne kirjoittamaan.

Vauvaa ollaan mieheni kanssa yritetty tammikuusta -08 asti, ja nyt viime viikolla testiin tuli sitten kaksi viiva. Olin niin onnellinen että vihdoin tärppäsi, mutta eilen alkoi menkkakivut ja myöhemmin illalla myös kunnon vuoto. Testasin Aconilla ja ruutuun tuli testiajan sisällä punainen viiva. Se oli kapeampi kuin kontrolliviiva, mutta kuitenkin ihan selvä. Olisikohan sitten ollut kemiallinen raskaus? Tänään on vain itkettänyt kun olin jo niin varma että olen raskaana. Eilen vielä tuntui etten jaksa yrittää uudestaan seuraavassa kierrossa, mutta nyt on jo mieli vähän muuttunut. Minulla on muutenkin yleensä niin pitkä kierto ( 40pvä) että seuraavaa ovista joutuu odottamaan kauan.

Tämä oli nyt kovin omanapainen viesti, mutta oli pakko saada purkaa ajatuksia jonnekin kun kenellekkään muulle kuin omalle miehelle ei voi asiasta puhua.

Myy84 1/40 yk 5

Vierailija
34/34 |
09.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myy84: kovasti tsemppistä ja tervetuloa tähän sakkiin.

MInä tilasin juuri lisää digitaalia ovistestejä. Kallistahan tuo on, mutta jos nyt sais sen oviksen bongattua mylöskin. Töissä olo on aikamoista jäiden polttelua, mutta illalla pääsen hierontaan. *jeee*

t: Vacsuli kp 7/28-43, yk8