Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

** Maalistoiveet -09**

30.05.2008 |

Onko muita jo ilmaantunut, ketkä toivoo maalisvauvaa?

Meillä tiputtiin suoraan tammikuulta maaliskuulle, meni kierto sen verran pitkäksi...=/ Viime viikolla ajattelin pitää palstataukoa, niin harmitti testihaamun jälkeen alkaneet menkat...='( Mutta taas vaan oli pakko tulla kurkkaamaan...=)

Toivottavasti helmikuulta ei montaa kuumeilijaa tipuu, mutta kaikille uusille tervetuloa!=)

Kommentit (34)

Vierailija
1/34 |
30.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä ainakin yksi lisää, joka toivoo maalisvauvaa :)

Onko hyviä "poppakonsteja", joiden avulla onni potkasis? :)

Vierailija
2/34 |
30.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä kanssa yksi maaliskuinen ilmoittautuu. Eli tipuin tuolta helmikuisista kun tänään alkoi menkat. Hyvin pientä tuhrua tuli jo eilen, mutta silti hätäisena testasin aamulla kun yöllä ei täti tullut vielä. Negaahan se näytti ja oikein sellaista prototyyppinegaa. Ei mitään viivan paikkoja tai muuta. Aika karua katseltavaa...

Nyt siis katse eteenpäin. Olisi ollut vaan niin mukava raskautua, kun mulla alkaa maanantaina esikoisen hoitovapaan jälkeen taas työt. Oon ihan paniikissa kun tuntuu, etten osaa enää mitään. Olisi ollut kiva tietää, että kohta taas pääsisi jäämään pienen nyytin kanssa kotiin... No, ehtiihän tässä vielä.

nemorosa kp 1/26-32 yk 2

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/34 |
30.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulen minäkin mukaan, kun tipahdin helmikuisista. Menny kierto oli omituisen pitkä, nyt täytyy tarkkailla oliko kyse pelkästä poikkeuksesta, vai alkaa kierto oikeasti hakea uutta rytmiä...

Tällä hetkellä olo on ihan kauhea. Tietysti olen pettynyt, joka paikkaa särkee ja kolottaa, turvottaa ja kaiken lisäksi vielä keväinen allergia vaivaa.

Mutta eiköhän se tästä taas helpota. Ees päin siis ja taas uuteen yritykseen! :)

Pihlajainen kp1/28-37? yk8

Vierailija
4/34 |
30.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näiltä näkymin en ole ovuloinut tässä kierrossa olleskaan ,joten nyt odottelen että milloin menkat alkaa,nyt menossa kp 27 ,viime kierto venyi 44 päivään,joten saattaa joutua taas ootteleen. Mut haaveet maaliskuisesa kumminkin

Vierailija
5/34 |
31.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menkat pitäs olla ensi viikon ja seuraavan viikon maanantaina olis sitten kierukanpoistoon aika varattuna. Että ihan yk1 olis luvassa!

Meillä toiveissa kolmonen, pojat syntyneet 5/04 ja 11/06.

Mutta palailen myöhemmin, kun päästään oikeesti alkuun tässä asiassa.

Piqu

Vierailija
6/34 |
31.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole aiemmin kirjoittanut näihin kuukausipinoihin tällä palstalla, mutta parin kuukauden taustailun jälkeen päätin liittyä mukaan.

Meillä toinen lapsi on ollut toiveissa jo puoli vuotta, yk6 alkoi juuri. En oo vielä laskenut mikä mahtaisi olla laskettu aika tällä kertaa, mutta eiköhän se jonnekin maaliskuulle osu...

Viime kierrossa oli ekaa kertaa ovistikut käytössä. Ovis löytyikin ja hyödynnettiin oikein kunnolla, joten pudotus maan pinnalle oli aika kova, kun menkat alkoi. Mutta itkut on nyt itketty ja taas pitää lähteä uusin voimin uuteen kiertoon. Mulla aika pitkät kierrot, joten ovista saanee odotella vielä jopa kolme viikkoa.

Vierailija
7/34 |
01.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkään en ole aiemmin kirjoitellut näihin pinoihin, mutta jos nyt liittyisin joukkoonne. Minua on aina mietityttänyt ennätänkö hektisen arjen vuoksi osallistua keskusteluihin tarpeeksi. Nyt lupaan yrittää parhaani.

Mutta jotain itsestäni: Olen kolmekymppinen kahden lapsen äiti. Helmikuussa koin keskenmenon rv 12. Syyskuussa olisi vauvan ollut määrä tulla maailmaan... Sen jälkeen on ollut yritystä pelissä, mutta vielä ei ole tärpännyt. Kolmannet kuukautiset keskenmenon jälkeen ovat tosi asia ja vauvahaave näyttäisi sijoittuvan maaliskuun alkupäiviin.

En ole käyttänyt ovistikkuja koskaan ja aiemmilla kerroilla on raskautuminen onnistunut suhteellisen helposti. Nyt jännittää ja pelottaa, jos kaavinnan jälkeen tilanne onkin erilainen.

Mukavaa alkavaa viikkoa!

Vierailija
8/34 |
02.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

tai voi olla että vois olla toiveita helmikuun loppuunkin.. Kroppa nimittäin on alkanut käyttäytymään omituisesti; mulla yleensä hyvin säännöllinen kierto 28pvää, nyt kaks edellistä 33päivää ja tää viimeisin 25 päivää???? Eli täti saapui todellakin yllättäen etuaikaan nyt menneenä perjaintaina. Toista pienokaista kuumeillaan, esikon 4v. synttäreitä vietettiin just viikonloppuna. Matkan varrella myös kaks keskenmenoa. Mutta mukaan siis maaliskuisiin!!!

Vierailija
9/34 |
02.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ekana Okkikselle, että eipä paniikkia siitä ehtiikö kovin kirjoitella vai ei... Kaikki kirjoittelee sen verran kun ehtii, kyllä silläkin kunnon keskustelut aikaan saa... Mutta aina kiva lueskella kaikkien kuulumisia...=)

Meidän esikko neiti pian 5vee meni sitten leikkaamaan itse hiuksensa eilen... En oikein tiennyt olisiko pitänyt itkeä vai nauraa... Mutta eipä siinä oikein suuttuakaan auttanut, tehty mikä tehty! Sovittiin kyllä, että tästä lähtien sanoo äitille, jos etuhiukset haittaa...=)

Täällä siis odotellaan taas ovista, ihan luomusti ilman tikkuja tai mitään... Sen pitäisi osua viikonlopulle tai ihan ensi viikon alkuun, eli pitänee peittoja pöllyytellä silloin ahkeraan! Miehen vauvakuume senkus kasvaa, kun tuo yk 1 päättyi kyyneliin...=(

Tämä maalisvauvan haaveilu sattuu aavistuksen hankalaan ajankohtaan. Jussina pitäis kaverien mökille ja seuraavana viikonloppuna on kaverin polttarit! Molempiin tapahtumiin liittyisi muutama siideri, että uskaltaakohan sitä ottaa vai mitä sitä keksisi selitykseksi, ettei tarvisikaan ottaa... En kuitenkaan haluaisi vielä kuulutella julkisesti vauvahaaveita... Mutta yritystä ei lopeteta se on varma... Ehtiihän tässä vielä jonkun juonen kehitellä ennen...

Sofi kp9/28-34 yk2

Vierailija
10/34 |
02.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täälläkin yksi helmikuisista tippunut, eli nyt ollaan menossa 3/28-34 ja yk2. Tämä viimeinen kierto oli pidempi kuin pitkään aikaan ja ehdin testaamaankin muutaman kerran, mutta sieltähän se täti tulla tupsahti sitten taas. Edelleenkin ristiriitainen olo..Jotenkin jännäsin ja pelkäsin menkkojen alkamista ja kyttäsin, että milloin on punaista paperissa, mutta nyt on taas ihan seesteinen olo, eikä oikeastaan edes harmita...Uutta yritysta putkeen aktiivisesti puolen kuun maissa ja siitä eteenpäin. En ole koskaan tikutellut ovista, enkä ainakaan tästä kierrosta aloita ja kun tuo kierto on niin pitkällä välillä, aktiivista yritystäkin on sitten reilun viikon ajaksi. Miestä se ei varmasti haittaa yhtään:-)

Tsemmpiä kaikille maaliskuisille!

Walpu

Vierailija
11/34 |
03.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esikoisen (8/06) aikana kirjoittelin jonkin verran, mutta sen jälkeen aika on ollut kortilla ja kirjoiteleminen jäänyt vähiin. Meillä pikkusisarus on ollut toiveissa viime elokuusta lähtien ja nyt ajattelin, että jos vaikka vertaistukikin vähän auttaisi.. Kierrot heittelevät hieman ja välillä tuntuu ovulaatio-tuntemuksetkin vaisuilta, mutta katsotaan nyt syksyyn, mitä tapahtuu.

Toivotaan kaikille meille hyvää yrityskiertoa ja paljon maaliskuisia plussia..!

Terkuin K

Vierailija
12/34 |
03.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helmikuulta tipahdin. Otti niin kovasti päähän, että pidin palstaltakin pienen tauon. Ei kai auta kun yrittää uudelleen. Vastahan tässä on kolmas yritys lähdössä.

Onnea maaliskuulle, toivottavasti saamme monta plussaa!

heinuli 5/25-28

Vierailija
13/34 |
03.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä alkoi yllätys yllätys menkat jo nyt kierto 29 pvää :D .

Eli mahdollinen laskettu tän mukaan olis 10.3 joten katsellaan tuleeko tässä kierrossa ovis.

Vierailija
14/34 |
04.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja kovasti harmittaa, kun se oviskin saatin erittäinhvyin hyödynnettyä. Olin ajatellut palsta taukoa mutta en pystykään. On tää sen verran tärkeä paikka.

Tänään pitäis imoittautua Naisten polille keirron akrtoitukseen jos vaikka sen ehtis ennen juhannusta (epäilen ettei ehdi vana siirtyy elokuulle).

Tässä kierrossa aion taas yrittää oviksen bongausta digitalisella ClearBluella. Hankaluus on se että olen juhannuskena 4 päivää eri paikassa kuin mies ja ovis saattaa ajoittua niihin aikoihin. Ja aamulämpöjne mittaamista jatka, nyt tosin pidän muutmana päivän taukoa menkkojen aikana.

T:Vacsuli kp 2/28-43, yk 8

Vierailija
15/34 |
04.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kesäloma-aamu ja aurinko paistaa! Pettymyksestä olen jo toipunut ja tätikin tekee pois lähtöä. Hyvillä mielin ja toiveikkaana katselen taas tätä elämää.

Nyt yritän pitää stressin loitolla. Ostin foolihappoa apteekista ja niitä olen nyt syönyt. En varmaan ala vieläkään tikuttaa ovulaatiota, vaan tarkkailen otollista aikaa muuten. Laskurin mukaan ovis sijoittuisi tuonne suunnilleen 14-19.6. pvän tienoille.

Vaikka onkin ikävää, että moni tipahti helmikuisista, on silti mukavaa, kun porukkaa tulee lisää tänne maaliskuisiin. Onnea matkaan kaikille!

Pihlajainen kp6

Vierailija
16/34 |
04.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pääsin jo tässä kuussa kierron kartoitukseen Nastenpolille. Huomenna tai perjantaina labroja, reilun viikon päästä ultra ja sit tulee vielä lisää labroja.

Ihana olla väärässä.

T:Vacsu *virn*

Vierailija
17/34 |
05.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vasculille oli ainakin tapahtunut hyviä asioita, kivaa! Hyvä, että pääsit noihin testeihin jo näin pian, eikä tarvi odotella loputtomiin! Tulehan sitten kertomaan tuloksia ja fiiliksiä niistä kun tiedät enemmän...

Aika hiljainen on vielä meidän pino, ehkä saadaan vähän vauhtia tähänkin, kun kaikilla alkaa oviksen bongailut ja piinaviikot lähestymään... Helmikuulla on ollut oikea plussasade, että pliis se leviäisi tähänkin pinoon...=)

Täällä ovista odotellessa, mies vaan on oksutaudissa. Oon yrittänyt sitä hoivailla, että selviäis viikonlopuksi tositoimiin...=)

Sofi kp12/28-34 yk kakkosella mennään!

Vierailija
18/34 |
05.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, siis tänään alkoi mulla yk7 ja ajattelin tulla ilmottamaan itteni tähän pinoon.. Tosissaan, monta plussaa helmikuisissa jo, niin eiköhän mekin saada jonkunlainen plussasade aikaan, eikös? :):)

En varmaan kauheesti kirjottele nyt alkuun, kun ei ole mitään ihmeellistä vielä näin kierron alussa :)

Oliko meillä esittelypinoa??

- tanni - kp1(vasta!)/26-30 yk7

Vierailija
19/34 |
05.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tämä olisi sitten SE kuukausi...=)

Ei ole vielä esittelypinoa, senkin kyllä vois saada aikaseksi...=)

Aurinkoisin terkuin Sofi

Vierailija
20/34 |
05.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tervehdys siis kaikille "vanhoille tutuille" ja uusille kuumeilijoille!

Täällä ovis ajankohtainen päivänä minä hyvänsä... Viikonloppu suunnitelmiin siis kuuluu peittojen heiluttelu =)

Emma: kp13/28-30 yk6