Voi luoja taas noita helsinkiläisiä. Pissaajia varten omat virtsakuilut metron hisseihin.
Eikö vessat ole pissaamista varten? Miksei voi lisätä vessoja???
http://omakaupunki.hs.fi/paakaupunkiseutu/uutiset/pissijoille_omat_kuil…
Kommentit (30)
Meneppä Lontooseen, Pariisiin, New Yorkiin tai Moskovaan niin huomaat että ei metroasemat todellakaan ole useimmiten yhtä siistejä kuin Tokiossa...
Esim. Tokiossa on metroasemilla ilmaisia ja siistejä yleisövessoja. Siellä panostetaan tällaiseen. Siivoojia joka paikassa.
On törkyset metroasemat niin se ei tarkoita sitä, että meillä suomessakin pitäisi olla!
Miksi me ei voitaisi yrittää pitää Helsinkiä siistinä ja kusettomana ihan vain sen vuoksi, että suomalaiset on aina olleet vähän siistimpiä kuin muun maalaiset!
Luin joskus kirjasta kun venäläiset sotilaat tuli suomen puolelle niin ne ihmetteli kuinka puhtaat verhot jokaisessa suomalaisessa pienessäkin tönössä olivat.
siis se tavara valuu kourua pitkin säiliöön. Mieluummin siellä kuin jaloissa ja rattaiden renkaissa. Puhukaa te mitä puhutte, jotka ette joudu niitä hissejä käyttämään
Mä en tajua!
Tää on ihan sama juttu ko jos lapset potkii koiria, niin levitellään vaan käsiä ja sanotaan, että se nyt on vaan tuollainen.
ja olen huomannut, että se minkä kuntoinen juna/metro-asema on, kertoo t o d e l l a paljon siitä, millaiseen maahan olet tullut. Millaisia ihmisiä siellä asuu, millaisella mentaliteetilla ja kulttuurilla.
Päinvastoin sen luulisi pahenevan.
mutta luuletko että nämä spurgut ja narkkarit uskoo kun sanotaan, että toi ei oo kivaa?
Kampissakin varmaan kaikki vessat on maksullisia, ja jos ne olisi ilmaisia, ne piikittäisi siellä
Toisaalta on hyvä, että se viemäri on siinä helpottamassa pesua, mutta silti. Sitä en kyllä tajua, että millä tavoin minä Helsingissä asuvana ihmisenä olen syyllinen siihen, että täkälaiset puliukot tms. kuseksiin hisseihin ja että paikalliset päättäjät reagoivat siihen näin... mutta minulla ei ilmeisesti oli sitä maalaisjärkeä, joka auttaisi tällaisten asioiden tajuamisessa.
jos ei ole, niin narkit piikittää siellä ja spurgut lukittautuu sinne nukkumaan.
Ja oikeasti, kumpi on fiksumpaa:
-jatkaa kusemisen kieltämistä mutta ei tehdä mitään seurauksille (kun ei sitä kusemista kuitenkaan saa estettyä)
-jatkaa kusemisen kieltämistä mutta tehdä seurauksillekin jotain
Jos sinne joku äijä heittää hepillisen pellon laitaan, niin eipä paljoa hetkauta.
huomattavasti siivompia ja hillitympiä ihmisiä kuin muut, mutta oppia saisi ottaa, ei todellakaan olisi haitaksi.
Amsterdamissa tämä ongelma on otettu huomioon niin, että pisuaareja on aivan joka paikassa. Ne vain ovat tehtyjä ainoastaan miehille ja ovat ihan törkeän rumia, mutta kuitenkin. Ratkaisu sekin.
siis se tavara valuu kourua pitkin säiliöön. Mieluummin siellä kuin jaloissa ja rattaiden renkaissa.
Puhukaa te mitä puhutte, jotka ette joudu niitä hissejä käyttämään