Sanna vetää kevyesti leukoja
Ja vielä vastaotteella mikä on raskaampaa. On hällä kyllä timmi kroppa nyt kun ei ole enää liian laiha vaan pari kiloa saanut lisää.
https://gekkonen.net/oho-sanna-marin-paljasti-urheilutuloksensa-nain-pa…
Kommentit (29)
Jos painaa 40kg ni siin ei hirveesti tarvi selkälihaksii et saa itteään nosteltuu ees taas.
Vierailija kirjoitti:
Jos painaa 40kg ni siin ei hirveesti tarvi selkälihaksii et saa itteään nosteltuu ees taas.
Arvioisin että Sanna painaa nykyään n 60kg. On saanut jotain lihaa luiden päälle vs pääministeri-aika. Näyttää paljon hyvinvointisemmalta. Uusi mies sopii hänelle.
Helppo vetää leukoja noin kapealla otteella.
Vierailija kirjoitti:
Montako vedät?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Montako vedät?
Kännin.
Vetää leukaa rintaan, kompensoi heikkoa yläselkää
Vierailija kirjoitti:
Vetää leukaa rintaan, kompensoi heikkoa yläselkää
Höpöhöpö. Täysin oikeaoppista vastaote-vetoa: leuka joka kerta tangon yli ja kädet välillä täysin suoriksi. Montako leukaa sinä lihaksikkaalla yläselälläsi vedät?
Vastaoteella menisi vielä helpommin. Myötäote on vaikeampi.
Vierailija kirjoitti:
Missä Petterin leuanveto videot?
Petteri se vaan vetää keskikaljaa
Vierailija kirjoitti:
Upea nainen. Minulle kelpaisi tuollainen kaunis timmi vahva-tahtoinen naaras.
Aina tiesin, että perskokkareiden Sannaviha johtui vain siitä, että tiesivät ettei rahkeet riitä Sannan tasoiseen naiseen
Vierailija kirjoitti:
Vastaoteella menisi vielä helpommin. Myötäote on vaikeampi.
Itse asiassa Sanna vetää tuossa leukoja nimenomaan MYÖTÄOTTEELLA joka on vaikeampi.
Vastaotteella on itseasiassa kevyempi
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Arvioisin että Sanna painaa nykyään n 60kg. On saanut jotain lihaa luiden päälle vs pääministeri-aika. Näyttää paljon hyvinvointisemmalta. Uusi mies sopii hänelle.
Sanna on lyhyt ja siro, oma arvio on 53-55 kg kieppeillä.
Kyllä jää useimmilta tekemättä, miehistä ja naisista. Olen parhaimmillani saanut tuon n. 100 kg miehenä noin puhtaasti. Nyt menee noin puhtaasti korkeintaan kaksi.
Enää 5 yötä ja Suomen kansa pääsee näkemään vilauksen Suomen Kuningattaresta - valitettavasti haastatteluja emme kuule. Vähän valoa ja iloa tähän nats#i-marssi, korruptio-hallintoon.
En ymmärrä kovalla sätkinnällä leukoja tekeviä Crossfittaajia, näkee aika usein. Siinä vain huijaa itseään. Sama kuin hauikset tekisi heilauttamalla vartaloa.
Sanna on kyllä nykyään oikein soiva peli. Ja olen vieläpä oikeistolainen
Upea nainen. Minulle kelpaisi tuollainen kaunis timmi vahva-tahtoinen naaras.