Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ympärileikattu kikkeli

Vierailija
28.07.2010 |

Onko suomessa tosiaan niin harvinainen jos on ympärileikattu. Menet jonnekin uimahalliin niin katsotaan pitkään ja hymeksitään.Miten naiset suhtautuu ympärileikattuun suomi mieheen taitaa olla vaan aika harvinaisia sellaset suomessa.

Kommentit (92)

Vierailija
61/92 |
23.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun yksi kaveri oi ympätty ja aina naurettiin sille saunassa . Se oli ihan paniikiissa kun se tuli suihkuun. kysyttiin onko vaikee runkata se sano et en pysty ollenkaan. Kerran uimahallissa yks ukko kysy ootko sä juutalainen kun tollanen.

Vierailija
62/92 |
24.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kysyn

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/92 |
24.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos joku esim, sauna illassa ympärileikattu herättääkö hilpeyttä vai onko se yleistäkin suomessa.

Koskaan ei ole huomauttanut kukaan mitään.

Vierailija
64/92 |
02.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko suomessa tosiaan niin harvinainen jos on ympärileikattu. Menet jonnekin uimahalliin niin katsotaan pitkään ja hymeksitään.Miten naiset suhtautuu ympärileikattuun suomi mieheen taitaa olla vaan aika harvinaisia sellaset suomessa.

Mun terska on aina näkyvissä kokonaan kun esari jäiTahallaan taakse jo pikku poikana. Joten en erota omaani leikatusta ???Varsi kasvo nahka jäi lyhyeks. Eikä sitä kukaan erikseen oo katellut. Jos ei miehet erikseen oo kiinostanu !!! 60v ukko

Vierailija
65/92 |
02.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

on leikattu jo teininä esinahkaongelman takia. Itse pidän luomuvehjettä parempana, esinahatonta on vaikea esim. runkata... ja näyttää muutenkin aika toopelta lepotilassa. Ja lepotilassa näyttää myös tosi pieneltä, koska "latvasta" puuttuu muutama sentti tavaraa...

Ekaa kertaa törmäsin ympärileikattuun versioon australialaismiehellä, ja silloinkin pohdin hetken hölmönä, että mikä tässä kyrvässä on vikana, ennenkuin tajusin...

Vierailija
66/92 |
02.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

olin leikattavana 2000leikeltäessä kysäsin naiselta,miten suomessa nää ympäriäiset sitte siihe vastas toinen niistä leikkaajista joka oli mies 30hujakoilla tulee helsingissä aika paljo leikkauseen jätkiä ei se ole niin haarvinaista kuin luulis.pieni suine tekee huulihoitoo niin hankaahan se ja vie pikku hiljaa tuntoo entisestään mutta pitäähän se nainen nussimalla tyydyttää.

Vierailija
67/92 |
20.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

niiltä leikataan vaan esaria väljemmäksi,eri asia kuin oikea ymppäys

Vierailija
68/92 |
24.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos näet että ympärileikattu suomessa.

Vierailija
69/92 |
28.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ehkä ymmärrä nyt ympärileikkauksen ja esinahan poiston eroa, mutta kyllä suomalaisilta ei-juutalaisiltakin miehiltä voidaan esinahka poistaa. Sen sijaan se terskan alapuolella oleva jänne jätetään paikalleen, toisin kuin joissain ympärileikkauksia harrastavissa maissa.

Omalla miehelläni on ympärileikattu penis jo teini-ikäisenä juurikin ahtaan esinahan vuoksi. Oli kuulemma jumittunut kivuliaasti terskan taakse herkästi. Seksissä erona ympärileikkaamattomaan on ehkä se, että tuntuu, että minun pitää olla kosteampi, ennen kuin voi työntyä sisään ensimmäistä kertaa. Ja tosiaan myös käsin tyydyttäminen on hankalampaa ja olen siinä oikeastaan vielä "opetteluvaiheessa" (eli pyydän mieheltä usein vinkkejä ja kyselen, miten hän itse tekee sen).

Ilmeisesti ympärileikkaus voi hankaloittaa seksiä myös silloin, jos nainen kuivuu herkästi tai ei kostu alunalkaenkaan paljoa, koska ympärileikattu penis ikäänkuin vetää niitä liukasteita pois emättimestä. Omalla kohdalla tämä ongelma ei tosin ole ollut ajankohtainen, koska kostun todella herkästi ja aika paljon (välillä omasta mielestäni turhankin paljon).

Vierailija
70/92 |
31.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä sen muka voi nähdä uimahallissa onko mies ympätty vai ei luulen että saman näkönen kuin nahkat takana. En ole nähnyt luonnossa mutta luulisin olevan aika samanlainen silmälle.

Vierailija
71/92 |
31.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei leikattu:

http://www.icon.co.za/~hugot/circum/images/p9d.jpg

Leikattu:

http://www.icon.co.za/~hugot/circum/images/after5a.jpg

Leikattu on parempi, olen kokeillut molempia. Aviomiehelläni on leikattu versio (kihan suomalainen ukko).

Vierailija
72/92 |
31.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä sen muka voi nähdä uimahallissa onko mies ympätty vai ei luulen että saman näkönen kuin nahkat takana. En ole nähnyt luonnossa mutta luulisin olevan aika samanlainen silmälle.

Ei mistään, sillä molemmilla on uimahousut jalassa.

M34

Vierailija
73/92 |
01.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukaan pysty sanomaan et toi leikattu vai ei. On ne saman näkösii myös löysänä. Olen nähnyt sellasii ihan tarpeeksi tiedän.

Vierailija
74/92 |
01.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan uimahallissa peseytymistilat sekä puhuhuoneet. Siellä kyllä näkee. Sen erottaa siitä, että nahkaa ei ole edes osittain terkan päällä eikä terskan takana rutussa.

Ei mistään, sillä molemmilla on uimahousut jalassa. M34

Vierailija
75/92 |
01.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kuullut että se lyhenee 5 cm ja nuppi ommellaan uudelleen varteen. Luulisi olevan kipee!

Vierailija
76/92 |
01.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ollut ympärileikatun kanssa sängyssä.. en tykännyt yhtään!! PALJON paremmalta tuntuu leikkaamaton kulli!!

Vierailija
77/92 |
01.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutoin leikattu pitäisi tuntua paremmalta.

ollut ympärileikatun kanssa sängyssä.. en tykännyt yhtään!! PALJON paremmalta tuntuu leikkaamaton kulli!!

Vierailija
78/92 |
02.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kuullut että se lyhenee 5 cm ja nuppi ommellaan uudelleen varteen. Luulisi olevan kipee!

Hah hah :-D Tää oli jo aika hauska juttu.

Jos sitä nahkaa vaan siinä toimenpiteessä leikellään? Esinahka on yleensä suippeneva kärkeen mentäessä ja toisilla se on liian suippeneva, ettei esinahka liiku kunnolla taakse. Ei siinä todellakaan itse terskaan kosketa millään tavalla.

Vierailija
79/92 |
02.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tämän pitäisi olla mikään oletusarvo. Aika monesti se on käyttäjästä kiinni, mikä tuntuu hyvälle ja mikä ei.

M34

Vierailija
80/92 |
02.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tämän pitäisi olla mikään oletusarvo. Aika monesti se on käyttäjästä kiinni, mikä tuntuu hyvälle ja mikä ei. M34

korkeintaan, jos on sama mies ennen ja jälkeen. Tai sitten useiden satojen otanta ja tarkka kirjanpito.

Sinänsä en ole koskaa törmännyt mieheen, jolla olisi ollut huppu päällä naidessa, väljäkin esinahka kyllä on pois terskan päältä ja aika tiukalla varren ympäri. löysä on sitten juuressa, jos sitä on.

Käytännössä erona tuntuu olevan runkkauksen tekniikka ja leikatun terskan tuntoherkkyyden väheneminen (hyvä tai paha, riippuen miten nopeasti muuten tulisi). Herkkyys vähenee siksi, että suojaavaa nahkaa ei ole ja stimulaatiota tulee (lepotilassa) enemmän.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan kuusi