Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tosta muistoje ketjusta tuli mieleen, kerron itsestäni jotain, arvaa syntymävuosi

Vierailija
28.07.2010 |

Mulla oli Katariina Ebeling tukka (eli toinen puoli lyhyempi toista) joskus n.12v.

Olen keräillyt my litle pony tarroja, joskus aika pienenä, olen myös keräilly muovisia tutteja.

Käyttänyt ala-asteella jokasään saappaita ja ihanaa musta samettistä kalastajahatun mallista lätsää..

Piitkää kaulahuivia, ja bula-hattua.

Yläasteella vaatteet olivat tosi isoja siis leveitä ainakin alkuun.. leviksiä tietty myös..

Kotona olen katsonut rooma sheriffiä, nyhjää tyhjästä, napakymppiä, tarkkista, merloce placea ja beverly hils 90210 (eivät ole aikajärjestyksessä)

Pikku kakkosesta tuli pelle Hermanni, justus lohikäärme jne.

Diggailin NKOTB ja myöhemmin take thattiä.

Seiniltä löytyi niin brad pitt( verenvangit) kuin tom cruisen julisteita.

Mitäköhän vielä, no veikkauksia ja saa kysellä, sit onkin seuraavan vuoro :D

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
28.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

syntynynnyä 1976? mänkö oikein? tai ees lähelle?

Vierailija
2/10 |
28.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

napakymppi???

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
28.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja kuulostaa tutulta.

Vierailija
4/10 |
28.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

veikkaan minäkin

Vierailija
5/10 |
28.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

syntynyt -75 ja olen osaan noista jutuista just vähän liian vanha... Tai no kyl jokunen luokkakaveri tykkäsi NKOTB:sta ja taisi leikkiä vielä poneillakin.

Veikkaan, että olet 77 syntynyt

Vierailija
6/10 |
28.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap

Vierailija
7/10 |
28.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap

Vierailija
8/10 |
28.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja muistan miten kuudennella luokalla roikkui sellainen hiivatin muovinen tutti kaulassa. Äitini kysyi mikä sen merkitys on, ja minä kirkkain silmin sanoin että "vastustan aborttia". Sehän siinä kai oli joku taka-ajatus. Ihan ihmeellisiä muoteja ollut.... Äiti oli sen näköinen, että jösses sentään... Tiedettiinköhän me ala-asteella oikeasti mikä abortti on?!

nim. eräs myöhemmin kantaansa vaihtanut

Vierailija
9/10 |
28.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta on vauvakuvia joissa on päällä kirkkaan keltaisia ja ruskeita kuvioita. Yhdessä kuvassa jossa olen 2-3 vuotta minulla on leveälahkeiset ruskeat samettihousut jalassa. Viiden-kuuden vanhana käytin valkoista ketunhäntälakkia talvella. Viidennellä-kuudennella luokalla fanitin DuranDurania. Yläasteella kuunneltiin Paula Abdulin "Straight Up". Kun pääsin ylioppilaaksi päälläni oli mintunvihreä kaksirivinen jakku ja valkoiset puolilahkeiset valkoiset shortsit.

Vierailija
10/10 |
28.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja joskus ala- asteen lopulla kaikki rupesivat pitämään niitä flanellipaitoja, ihmettelin vaan että miksi niitä on kaikilla, mutta grungestahan se johtui. Itse en kuunnellut musiikkia joten mistään Nirvanasta sun muista ei ollut hajuakaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi kahdeksan