Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

G: pieni asia mikä on paremmin avioeron jälkeen?

Vierailija
28.07.2010 |

Minä voin tehdä sellaista ruokaa mistä pidän, koska lapset ovat kaikkiruokaisia, toisin kuin isänsä, tänään oli ihanaa tuoreista aineksista tehtyä kesäkeittoa, lasten isä ei olisi lusikkaansa soppaan pistänyt vaan olisi kiukutellut ja lähtenyt pitsalle.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
28.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei kukaan vaadi sulta mitään! Saat olla oman itsesi rouva.

Vierailija
2/9 |
28.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kukaan ei ole sitä ensin sekoittanut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
28.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

yks on se, että koti on siistimpi.

Vierailija
4/9 |
28.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan noita monta - esim. en itke joka päivä. Tai oikeastaan juuri koskaan.

Tai se, että ongelmat ovat minusta kauempana - harmi vaan, että ongelmat jatkuvat edelleen tavalla tai toisella aina lapseni elämässä. Tämä on sellainen asia, jota ei saisi kyllä koskaan sanoa eroavalle, että et sä niistä ongelmista eroon pääse, saat niihin vain etäisyyttä, mutta lapsen kautta aina ne koet tavalla tai toisella.

Muistan kyllä kaksi asiaa eron ajoilta, joista riemuitsin - toinen oli se, että sain kääntää keittiön pöydän toisinpäin ja toinen oli se, että eteisestä hävis koon 46 kenkiä valtava määrä. No ilo oli kuitenkin aika väliaikainen, koska nykyään meillä on eteisessä koon 44 ja 42 kenkiä jo ja jälkimmäinen kasvaa vielä sitä vauhtia, että eiköhän kohta ota Hessu Hopon kiinni ;-)

Vierailija
5/9 |
28.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

jossa löhötä lasten mentyä nukkumaan. Vapaus laittaa vaikka 50 tuikkulyhtyä ja kimallehelmeä ikkunoihin, mies ei valita hörhelöistä. Siisti sänky, jonka lakanoita ei ole niherretty hikiselle rullalle. Vessa, jossa ei ole tyhjiä vessaperihylsyjä.

Vierailija
6/9 |
28.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Herään aamulla ilman että joku alkaa heti haukkua minua.

Jokainen asia EI ole minun vikani.

Lasten isä ei ole huutamassa ja haukkumassa lapsia joka päivä.

En tarvitse selitellä jos en halua seksiä tuosta vaan haukkujen jälkeen.

Saan valita mitä tv-kanavaa käytän.

Saan kuunnella musiikkia. Aiemmin radion piti olla kiinni.

Saan harrastaa ilman että tunnen huonoa omatuntoa.

nim. Jokainen päivä on parempi kuin ennen

Vierailija
7/9 |
28.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voin olla omassa kodissani jännittämättä. Olo on hyvä ja onnellinen.

Vierailija
8/9 |
28.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennen heidän eroaan veljen vaimo piti huolen, ettemme saaneet olla heidän lastensa kanssa tekemisissä. Syytä en tiedä. Nyt kun veli erosi, hänen exänsä ei voi enää vaikuttaa siihen kenen kanssa lapset ovat. Saadaan olla lasten kanssa joka toinen viikko vaikka joka päivä.

Vierailija
9/9 |
28.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

siitä että sohvan ja television ylivalta päättyi. Mua ahdisti suunnattomasti se että toinen ei tee muuta kuin makaa sohvalla ja tuijottaa televisiota. Nyt mulla on mahdollisuus löytää joku jota KIINNOSTAA elämässään joku muu kuin tv ja sohva.

Ja sama juttu, ei tarvitse elää talossa jossa kaikki- siis koko elämä ja arki ja ristiriidat yms on vain mun kiusallaan järjestämää- siis mun vika.