Facebookista..
Voiko joku oikeesti loukkaantua siitä, että sillä ei ole pääsyä jonkun puolitutun seinälle, eikä se näe tämän tilapäivityksiä? Kuulostaa uskomattomalta. Eivät kaikki halua jakaa asioitaan kaikkien hyvänpäiväntuttujen kesken.
Kommentit (7)
tosilla on siellä fb:ssä kaikki ihan kaiken kansan luettavissa. eli muutkin kuin ystävät voivat lukea ja katsella kuvia.
tosilla on siellä fb:ssä kaikki ihan kaiken kansan luettavissa. eli muutkin kuin ystävät voivat lukea ja katsella kuvia.
kyllä mulla ainakin on kaikki asetukset kunnossa, mutta en muista, että olisin tuollaiseen asetukseen törmännyt, että voi koko seinän piilottaa kaverilta täysin.
on poistanu multa seinänsä, miks se ei ole poistanut kokonaan mua, mitä mä sen muillakaan tiedoilla teen jos en seinää saa lukea.
ehkä siksi et ihmiset kerää vaan nimiä listaansa ja eivät siksi poista epämiellyttäviä ihmisiä kavereistaan.
että piilotetaan toiselta seinä. Mitä järkeä on pitää kaverina, jos ei halua näyttää mitään itsestään. Taidankin saman tien poistaa listalta koko ihmisen, mitäpä hänkään minun tiedoillani tekisi.
että piilotetaan toiselta seinä. Mitä järkeä on pitää kaverina, jos ei halua näyttää mitään itsestään. Taidankin saman tien poistaa listalta koko ihmisen, mitäpä hänkään minun tiedoillani tekisi.
facebookissa laittaa jonkun asetuksen, että esim. yksittäinen ihminen ei edes näe, että sulla on se "wall" siellä? Mistä se määritellään piiloon, jos näin voi tehdä? Sori..menee hieman ohi, mutta olen tässä ihmetellyt, kun yhdellä tutullani ei ole tuota seinää näkyvissä lainkaan.