Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Hiusten värjäys raskaana - onko teillä väri onnistunut ihan normaalisti?

Vierailija
28.07.2010 |

Moi!

Olen menossa huomenna värjäämään hiukseni kampaajalle... Nyt sitten luin netistä kauhukertomuksia, miten hormoonit jotenkin vaikuttaa raskaana olevan hiuksiin niin, ettei väri oikein tartu kunnolla. Myös sellaista tuntuu ihmisille tapahtuneen, että esim. vaaleita raitoja otettaessa niistä on tullutkin pinkkejä tai vaaleansinisiä tms...

Onko tämä ihan legendaa, kuinkakin yleistä? Meillä on ystävien häät lauantaina, enkä todellakaan halua että minulla on pää siellä juhlissa sinisenä tai pinkkinä! :D

Kertokaahan kokemuksistanne!

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
29.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävitkö värjäyttää vai jäikö väliin? Ja millanen lopputulos oli?

Vierailija
2/5 |
29.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja jotkut kampaajat käyttävät sitä hyväkseen värin epäonnistuessa. Joskus raskausaikana hiukset ovat vahvistuneet ja vaalentamiseen tarvitaan vahvempaa ainetta kuin ennen raskautta, mutta mitään ihmeellisiä sinisiä tai vaaleanpunaisia lopputuloksia ei pitäisi tulla..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
29.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Legendaa, sanoisin.

Koskaan, ikinä, milloinkaan ei minulle ole eteen tullut tapausta, jossa voisi sanoa, että raskaus on ollut syypää jonkun kemiallisen käsittelyn epäonnistumiseen.

Olen kampaajana ollut 16 vuotta.

Ja itse värjäytän (ja raidoitan ym) hiuksiani kerran kuukaudessa, myös raskausaikana. Viidesti olen raskaana ollut ja joka raskaudessa siis 9 (yhteensä siis 45 kertaa omiin hiuksiin raskaana, tälleen arviona laskettuna) )kemiallista käsittelyä omiin hiuksiin.

Vierailija
4/5 |
28.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla onnistu kotivärillä värjäys, ei mitään eroa.

Olen myös kuullut näitä, ettei väri tartu.

Vierailija
5/5 |
28.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luin että jollakulla oli jäänyt sellaisia läiskiä päähän mihin väri ei ollut tarttunut... Ja aina aikaisemmin oli samalla värillä tullut tasainen ja hyvä lopputulos...

Voi kääk. Nyt mietin uskallanko riskeerata (hiukset on ihan ok nytkin, mutta toisihan väri lisää kiiltoa ja näyttävyyttä), vai perunko vielä koko jutun...

Ap joka tulee ilmeisen helposti neuroottiseksi :)

Mulla onnistu kotivärillä värjäys, ei mitään eroa.

Olen myös kuullut näitä, ettei väri tartu.