Listatkaa kauniita " isoja" naisia?
Kommentit (12)
Todella kaunis. Niin ja Rakel Lignell.
Sääli vaan että on niin sekaisin aina eikä aivokapasiteettikaan taida päätä huimata.
sanohan se sit ettei rasvaa saa kyllä liikaakaan olla.. eli normaalinaisista se tykkää.
tosin huomattavasti nuorempia :D Eli juurikin jos sanoo että rasvaa saa olla, tarkoittaa se mielestäni juuri normaalipainoista, ei laihaa tai välttämättä kauhian timmiä, mutta ei kyllä myöskään läskiä!
Tjaa, jos kamera lihottaa 5 kg, niin montakohan kameraa Terhi on syönyt... Karmee punkero, tai ainakin ne kilot on ällöttävästi keskittynyt mahan kohdalle, on tainnut kalja maistua... Käsivarret, kasvot ja reidet ihan hoikat, mutta sitten täysin epäsopusuhtainen löllömaha! Hitto kun se hyppi sitä naruakin, miten sen maha tärisi :D :D
Itsehän olet niin kovin täydellinen, urpo!
Taisin osua kohdallasi arkaan paikkaan tuon löllömahan kanssa ;)
Ei, en ole täydellinen, mutta ei minulla ainakaan ole moista löllerömahaa, en kestäisi sellaista! Jos sinulla on, ja KUN Terhillä on, niin ei kosketa mun elämääni, tosiaankaan. Enpä vaan menisi sitä tärisyttämään telkkariin...
Tv-kuuluttaja Riika Sillanpää on juuri sopivasti, rehevä, kaunis, miellyttävä, (suorastaan täydellinen!). Muistan kuinka olin, ja olen, varmaan vieläkin rakastunut tuohon uskomattoman kauniiseen kuuluttajaan. Riikan kaltaista kuuluttajaa emme tule enää näkemään, ikävä kyllä.
Kun puhutaan uhkeista ja kauniista naisista, niin voiton vie ehdottomati Riika Sillanpää. Tuo uskomattoman kaunis nainen oli siis tv-kuuluttajana 1980 luvulta asti johonkin tuonne 2000 luvun alkuun. Kaiken lisäksi Riika oli niin hemmetin hyvä kuuluttaja, että hänenlaistaan ei tulla enää koskaan näkemään. Itselleni jäi sellainen käsitys, että kaikki rakastivat kaunista Riikaa. Enkä yhtään ihmettele, koska hän vaan oli kertakaikkiaan niin älyttömän söpö ja miellyttävä. Mitä tulee vielä niihin naisellisiin avuihin, joita Riikalta todella löytyi, elikkä erittäin kauniit kasvot ja suuret rinnat jotka täyttivät tv-ruudun, niin olihan siinä, isät, pojat ja papparaiset taatusti silloin tv:n ääressä!
kaunis vaikka olikin vähän ylipainoinen. nyt taitaa olla taas normaali kuosissa. Lisäksi mm. rakel lignell on minusta kaunis nainen samoin päivi storgård