Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tyttöystävä jätti toisen takia ja poika alkoi ryyppäämään OV

Vierailija
28.07.2010 |

2 viikkoa sitten 18v poikani 17v tyttöystävä jätti poikani toisen takia, poika olisi antanut syrjähypyn anteeksi mutta tyttö halusi lähteä sen toisen kelkkaan ja erota pojastani ja 3 vuotta kestänyt suhde päättyi. Ensimmäiset pari päivää poika vain makoili sängyssä eikä puhunut paljon. Mutta sitten se alkoi poika osti mäyräkoiran ja nyt niitä on mennyt ainakin 2 päivässä. Eilen kun sanoin ankarasti että nyt lopetat juomisen tai lähdet! poika sanoi että sitten lähden ja lähtikin ja autolla kännissä, tähän asti haki kaljaa lähikaupasta kävellen. Soittelin pojan perään mutten saanut vastausta. 2 tuntia sitten poika kuitenkin palasi kotiin 2 tälläkertaa Alkon mäyräkoiraa kainalossa. Nyt poika vaan istuu tuppisuuna verhojen takana huoneessaan, juo kaljaa ja tuijottaa ex tyttiksen kuvia tietokoneelta. En tiedä mitä pitäisi tehdä. APUA KAIPAAN!

Kommentit (72)

Vierailija
61/72 |
04.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta että äiti antaa poikansa riehua noin ja ryypätä, se on provoa. Jos ap haluaisi, se saisi poitsunsa kuriin mutta tässä on varmaan taas joku mussukka jota ei ole tarvinnut kasvattaa.

[/quote]

Teipataanko syöttötuoliin ja sanotaan soo, soo, tuhma poika?

Kaveri on siis täysi-ikäinen, mahdollisesti äitiään paljon isomman kokoinen. Jos v***taa ja on kännissä, niin varmaan äidin mielipiteet paljon painaa. Riippuen tietysti luonteenlaadusta tms. Ja humalatila tietysti voi muuttaa persoonaa. Ehkä ap:n poika ei yleensä ole ryypiskellyt ja käytös on äidillekin aivan uutta ja outoa.

Jos toi ruotuun laittaminen olis niin helppoa, niin eihän tässä maailmassa olis yhtään alkoholistia tai huumeiden kayttäjää. Kun äiti vaan käskis ja hyvinkasvatetut lapset tottelis. Ehkä pitää kutsua poliisi hakemaan putkaan, jossa sitten selviää ja saa ajateltua asiaa selvänä. Mutta ei poliisikaan putkaan hae vaan sen takia että on humalassa. Ja on se melkoinen kynnys kutsua poliisi hakemaan omaa lasta.

Mä kyllä uskoisin että tuossa tilanteessa äiti on melko voimaton. Toivotaan että jossain kohtaa loppu tulee tuolle ryypiskelylle.

Vierailija
62/72 |
04.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta että äiti antaa poikansa riehua noin ja ryypätä, se on provoa. Jos ap haluaisi, se saisi poitsunsa kuriin mutta tässä on varmaan taas joku mussukka jota ei ole tarvinnut kasvattaa.

Teipataanko syöttötuoliin ja sanotaan soo, soo, tuhma poika?

Kaveri on siis täysi-ikäinen, mahdollisesti äitiään paljon isomman kokoinen. Jos v***taa ja on kännissä, niin varmaan äidin mielipiteet paljon painaa. Riippuen tietysti luonteenlaadusta tms. Ja humalatila tietysti voi muuttaa persoonaa. Ehkä ap:n poika ei yleensä ole ryypiskellyt ja käytös on äidillekin aivan uutta ja outoa.

Jos toi ruotuun laittaminen olis niin helppoa, niin eihän tässä maailmassa olis yhtään alkoholistia tai huumeiden kayttäjää. Kun äiti vaan käskis ja hyvinkasvatetut lapset tottelis. Ehkä pitää kutsua poliisi hakemaan putkaan, jossa sitten selviää ja saa ajateltua asiaa selvänä. Mutta ei poliisikaan putkaan hae vaan sen takia että on humalassa. Ja on se melkoinen kynnys kutsua poliisi hakemaan omaa lasta.

Mä kyllä uskoisin että tuossa tilanteessa äiti on melko voimaton. Toivotaan että jossain kohtaa loppu tulee tuolle ryypiskelylle.

Mutta siis tosiasiahan tässä tilanteessa on se että ap:n olisi pitänyt kasvattaa lapsensa paremmin. Eli enää ei voi mitään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/72 |
21.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poika on nytkin naapurin alkkiksen kanssa ryyppäämässä. Alkaa käydä jo todella mahdottomaksi tämä meno. Oli pakko taas avautua. t:ap

Vierailija
64/72 |
21.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä luulen, että sun pojalla on ollut juopon vikaa jo aikaisemmin, tietynlaista vastuuttomuutta, muiden syyllistämistä jne... Nyt sai vaan lisä syyn juoda ja sääliä itseään. Jotain tukea poikas olisii tarvinnut ehkä isänsä kuoleman jälkeen?

Seurustelin joskus julmetun hyvännäköisen pojan kanssa neljä vuotta. Sitten aloin katsoon sitä miestä "sillä silmällä" ja ihan järki syistä heivasin sen. En jaksanut olla vastuussa toisen onnellisuudesta. Jätkä asuu vieläkin äitinsä luona 33v. pukeutuu ylisuuriin pöksyihin, eikä huolta huomisesta, juo vaan aamusta iltaan. Lapsia sille on siunaantunut jo kolme, ja kaikki eri mimmeille (ei mulle, onneksi), niitä ei kuitenkaan näe.

Olen monesti ihmetellyt olisko siitä tullut erilainen jos hän olisi nähnyt isänsä edes kerran elämässään, tai jos olisi ollut edes jonkunlainen isämalli. Tai äiti olisi kylmästi heittänyt/heittäisi jäbän pihalle.

Älä sääli sitä poikaas suotta. Jokaisella ihmisillä on tilaisuus luovuttaa ja sysätä vastuu omasta juomisesta toiselle. Ehkä se tyttö oli vaan järkevä, eikä suostunut enää väärinkohdelluksi. Puolialasti jätkä heittää sen pialle ja haukkuu huoraksi! Mä olisin poikani viskannut sinne.

Pärjäile.

Vierailija
65/72 |
21.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja sitten ne nuoret miehet aika usein tappaa ittensä tommosessa tilanteessa. Toivottavasti sun poikas ei, mutta kaikkihan me tiedetään nää jutut, että tyttöystävä lähti niin ajetaan autolla puuta päin.

Vierailija
66/72 |
21.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko teillä sukulaisia (mummo tai pappa elossa, sinulla siskoja tms.) joiden luokse voisitte mennä joksikin aikaa kylään? Voisit etukäteen kertoa tilanteesta ja keksiä jonkun tavan suostutella poika matkalle.. Jos ei onnistu, niin ehkä joku pääsisi sinua tukemaan? Itse olisin ajat sitten ottanut sukulaisiin yhteyttä, jos tilanne ois äitynyt noin vakavaksi (meillä on hyvät välit). Taustajoukkojen tuki olisi varmasti helpottanut ja ehkä olisi löytynyt joku isän veli, vaari tai muu mies, joka voisi miesten kesken jutella asioista.

Vierailija
67/72 |
28.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huh huh.....

Vierailija
68/72 |
28.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta vedä se jäbä sieltä alkavasta suosta ylös, niitä soita kyllä vielä riittää!

Vierailija
69/72 |
29.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

No istuivat naapurin 50v alkkiksen kanssa penkillä lähikaupan edessä ja joivat kaljaa ja polttelivat tupakkaa. Kun tulin pyytämään poikaa kotiin poika oli hiljaa, tuijotti maata ja sitten naapurin jälli mörähti anna sen juoda rauhassa, tulee tarpeeseen, ei se mikää pikkupentu ole ja ihan itse osti ja osti mulle kans ku en palkkaa aikoinaan mistää pyytänyt (hakenut joskus jotain?) Noni antaa heittää eukko!!! Ja kun tulin kaupasta penkillä oli vaan tyhjiä pulloja ja poika taas kateissa, olisikohan naapurissa ryyppäämässä. On niin voimaton olo... T:ap

Vierailija
70/72 |
30.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

No istuivat naapurin 50v alkkiksen kanssa penkillä lähikaupan edessä ja joivat kaljaa ja polttelivat tupakkaa. Kun tulin pyytämään poikaa kotiin poika oli hiljaa, tuijotti maata ja sitten naapurin jälli mörähti anna sen juoda rauhassa, tulee tarpeeseen, ei se mikää pikkupentu ole ja ihan itse osti ja osti mulle kans ku en palkkaa aikoinaan mistää pyytänyt (hakenut joskus jotain?) Noni antaa heittää eukko!!! Ja kun tulin kaupasta penkillä oli vaan tyhjiä pulloja ja poika taas kateissa, olisikohan naapurissa ryyppäämässä. On niin voimaton olo... T:ap

Siis kyllähän nyt äiti lapsensa kuriin saa! Jos mun pikkuveli olis 18-vuotiaana toiminut noin, olisi kyllä tullut tiukkaakin tiukempi kurinpalautus! Ihan käsittämätöntä! Jos tämä on totta, niin en voi sanoa kuin että olisit kasvattanut mukelosi paremmin!

Vierailija
71/72 |
30.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vois avautuu isälleen ennemmin, kuin äitille..

Vierailija
72/72 |
07.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ikuisesti kiitollinen pappi Adulle osoitteessa { https://solutiontemple.info } {priestadu@gmail.com}, hän teki jälleennäkemisen rakkausloitsun ja mieheni palasi luokseni. Minusta keskustellaan ikuisesti hänen kanssaan, hän on todella tuonut rauhan avioliittooni. Arvostan todella siitä, mitä olet tehnyt perheeni hyväksi...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän kolme