Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tyttöystävä jätti toisen takia ja poika alkoi ryyppäämään OV

Vierailija
28.07.2010 |

2 viikkoa sitten 18v poikani 17v tyttöystävä jätti poikani toisen takia, poika olisi antanut syrjähypyn anteeksi mutta tyttö halusi lähteä sen toisen kelkkaan ja erota pojastani ja 3 vuotta kestänyt suhde päättyi. Ensimmäiset pari päivää poika vain makoili sängyssä eikä puhunut paljon. Mutta sitten se alkoi poika osti mäyräkoiran ja nyt niitä on mennyt ainakin 2 päivässä. Eilen kun sanoin ankarasti että nyt lopetat juomisen tai lähdet! poika sanoi että sitten lähden ja lähtikin ja autolla kännissä, tähän asti haki kaljaa lähikaupasta kävellen. Soittelin pojan perään mutten saanut vastausta. 2 tuntia sitten poika kuitenkin palasi kotiin 2 tälläkertaa Alkon mäyräkoiraa kainalossa. Nyt poika vaan istuu tuppisuuna verhojen takana huoneessaan, juo kaljaa ja tuijottaa ex tyttiksen kuvia tietokoneelta. En tiedä mitä pitäisi tehdä. APUA KAIPAAN!

Kommentit (72)

Vierailija
21/72 |
29.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

En vain osaa neuvoa miten, mutta älä anna periksi.

Mun veli on nykyään pitkäaikaistyötön, eikä varmaan enää ikinä työllisty. Sen pitkäaikainen tyttöystävä petti, veljeni olisi antanut kanssa syrjähypyn anteeksi, mutta tyttö lähti uuden matkaan.

Veljeni lähti mökille loman viettoon ja kävi kaupungissa hakemassa vain lisää juotavaa. Ei halunnut sinne edes kavereitaan viikonloppuina niin kuin yleensä.

Äidille ja isälle ei suostunut mitään puhumaan. Mä kävin välillä yön pari mökillä, yritin jutella, mutta itki vain humalassa, että kukaan ei rakasta häntä. Eli tämä tyttö, veljellä oli paljon hyviä kavereita ja mun lisäksi toinenkin sisko, ja siskon miehen kanssa ennen tekivät kaikkea.

Loma loppui ja veljeni ei palannutkaan töihin. Eikä ole sieltä lopputilin saatuaan edes hakenut töitä :(.

Eli saisiko ainakin tuon työhönmenemisen vielä hoidettua. Että olisi paikka odottamassa elokuussa?

Vierailija
22/72 |
29.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun veli on nykyään pitkäaikaistyötön, eikä varmaan enää ikinä työllisty. Sen pitkäaikainen tyttöystävä petti, veljeni olisi antanut kanssa syrjähypyn anteeksi, mutta tyttö lähti uuden matkaan.

Veljeni lähti mökille loman viettoon ja kävi kaupungissa hakemassa vain lisää juotavaa. Ei halunnut sinne edes kavereitaan viikonloppuina niin kuin yleensä.

Äidille ja isälle ei suostunut mitään puhumaan. Mä kävin välillä yön pari mökillä, yritin jutella, mutta itki vain humalassa, että kukaan ei rakasta häntä. Eli tämä tyttö, veljellä oli paljon hyviä kavereita ja mun lisäksi toinenkin sisko, ja siskon miehen kanssa ennen tekivät kaikkea.

Loma loppui ja veljeni ei palannutkaan töihin. Eikä ole sieltä lopputilin saatuaan edes hakenut töitä :(.

Eli saisiko ainakin tuon työhönmenemisen vielä hoidettua. Että olisi paikka odottamassa elokuussa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/72 |
29.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
24/72 |
29.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun ajaa rattijuoppona perheen päälle, missä kuolee 2 lasta ja äiti vammautuu loppuiäksi pyörätuoliin.

Hyvää tulevaisuutta vain teidän perheelle. Jotain todella kuvaa perheestä, että annetaan ajaa kännissä ja ei ole pojalla opiskelupaikkaa. Näitähän riittää. Ei ihme, että tyttöystävä jätti. Pelasti itsensä luisumasta rappiolle.

Vierailija
25/72 |
29.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moni, etenkin humalassa, on ajautunut peruuttamattomiin tekoihin sydänsuruissaan. Ei saa päästää tilannetta sinne asti.

Yritä näyttää tulevaisuuden valo, ehkä jokin lomamatka? Jotain positiivista mitä odottaa..

Vierailija
26/72 |
29.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

No istuivat naapurin 50v alkkiksen kanssa penkillä lähikaupan edessä ja joivat kaljaa ja polttelivat tupakkaa. Kun tulin pyytämään poikaa kotiin poika oli hiljaa, tuijotti maata ja sitten naapurin jälli mörähti anna sen juoda rauhassa, tulee tarpeeseen, ei se mikää pikkupentu ole ja ihan itse osti ja osti mulle kans ku en palkkaa aikoinaan mistää pyytänyt (hakenut joskus jotain?) Noni antaa heittää eukko!!! Ja kun tulin kaupasta penkillä oli vaan tyhjiä pulloja ja poika taas kateissa, olisikohan naapurissa ryyppäämässä. On niin voimaton olo... T:ap

Vierailija
27/72 |
29.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun ex ajautui samanlaiseen seuraan, kun jätin hänet tosin väkivallan takia.

Ex on siitä asti vaan juonut, eikä ole saanut enää otetta elämästä, eli ei töitä, ei naista, eikä edes kotia lopulta.

Voisitko soittaa äitinä sille tytölle ja kysyä, miksi erosivat. Siis, että oliko poikasi käytöksessä jotakin sellaista, vai löysikö hän vain toisen. Kerro, että olet huolissasi pojastasi.

Minäkin muuten tunnen tapauksen, jossa sulkeutunut samanikäinen poika otti itseltään hengen, kun tyttöystävä jätti.

Voimia ap.!

Vierailija
28/72 |
05.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyttö tissit paljaina pihalla???

Vierailija
29/72 |
05.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyttö tissit paljaina pihalla???

Vierailija
30/72 |
05.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ole läsnä, näytä että rakastat, puhu, vaikka tuntuisi siltä ettei kuuntelekaan. Anna silti myös omaa aikaa, aikaa surra.

Mutta jos lähtee kännissä ajamaan, niin aivan ehdottomasti ilmoitat poliisille! Jos jotain sattuu, antaisitko itsellesi anteeksi?

Vierailija
31/72 |
05.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta ei puoli kahden aikoihin heräsin kun kuulin kovaa töminää, ovien pauketta ja pojan huudon "painu vittuun huora!" menin katsomaan ja näin kun tyttö juoksi pihalle pelkät pikkuhousut jalassa. Poika meni vaan rauhallisesti jääkaapille ja korkkasi kaljan. Otin pojan sängynpäädystä tytön vaatteet ja käsilaukun ja vein ne pihalla nyyhkyttävälle tytölle ja kysyin eikai x satuttanut sua? Tyttö vastasi ei ei ei kysyin eikö varmasti? tyttö sanoi että ei, ja käynisti skootterin ja ajoi itkien pois. Sillä välin poika lähti taka ovesta, en tiedä minne onneksi kävellen. Kävin vähän katselemassa pojan huonetta ja huomasin käytetyn kortsun sängyn jalkopäässä. Kamala olo en todellakaan tiedä mitä nyt pitäisi tehdä alkaa kohta varmaan omakin mieli oikutella. Apua! T:ap

Vierailija
32/72 |
05.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä poika voisi puhua paremmin esim. Veljelleen kun äidilleen.

Vierailija
33/72 |
05.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

siitä, miten käy kun ei hyvissä ajoin opeta lapselleen olennaisia asioita elämästä ja ihmisenä olemiseseta.

Vierailija
34/72 |
05.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta pikkusisko 16v on kyllä. Poika ei äksyile siskolleen ja puhuu hänelle muista asioista mutta jos sisko yrittää puhua juomisesta tai exästä poika tyrkyttää vain olutpulloa ja sanoo kuulemma että ota tosta niin vertaillaan olut merkkejen makueroja. Tyttö ei ainankaan kertomansa mukaan ole ottanut kaljaa vastaan veljeltään. Pitäisikö antaa lupa juoda olut tai 2 vaikka en alaikäisten juomista hyväksykkään jos sitten puhuisivat jostain muustakin kuin kaljan mausta. Sanokaa te pitäisikö? T:ap

Ehkä poika voisi puhua paremmin esim. Veljelleen kun äidilleen.

Vierailija
35/72 |
05.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

terapiaan tai neuvolaan, sillä teillä on kyllä pasmat sekaisin ja järki hukassa jokaisella. Jos ei äiti saa kasvatettua lapsiaan niin, että vanhempia kunnioitetaan, kotona ei juopotella eikä käyttäydytä huonosti ja jos ei noudateta kodin sääntöjä, niin 18-vuotias voi lähteä saman tien elämään sitä omaa surkeata elämäänsä jonnekin muualle, ihan omalla vastuullaan, silloin on selvästikin tarvetta ulkopuoliselle avulle.

Vierailija
36/72 |
05.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

terapiaan tai neuvolaan, sillä teillä on kyllä pasmat sekaisin ja järki hukassa jokaisella. Jos ei äiti saa kasvatettua lapsiaan niin, että vanhempia kunnioitetaan, kotona ei juopotella eikä käyttäydytä huonosti ja jos ei noudateta kodin sääntöjä, niin 18-vuotias voi lähteä saman tien elämään sitä omaa surkeata elämäänsä jonnekin muualle, ihan omalla vastuullaan, silloin on selvästikin tarvetta ulkopuoliselle avulle.

lapsia sulla on?

Vierailija
37/72 |
05.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

lapsia sulla on?

[/quote]

Vierailija
38/72 |
05.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapseni ovat 16v tyttö ja 18v poika josta tässä on kyse. T:ap

Vierailija
39/72 |
05.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapseni ovat 16v tyttö ja 18v poika josta tässä on kyse. T:ap

Vierailija
40/72 |
05.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

oman 18-vuotiaamme kanssa, mutta se loppui alkuunsa, kun sanoin (koska olen jämäkkä aikuinen) että tuollaista käytöstä ei täällä suvaita, että täysi-ikäisen ihmisen täytyy osata hallita tunteitaan ja käsitellä pettymyksiään kypsemmällä ja rakentavammalla tavalla kuin ryhtymällä lapselliseksi uhmaikäiseksi. Että elämään kuuluu väistämättä pettymyksiä, ihmissuhteet kariutuvat, ota se hyvänä harjoituksena tulevaa varten.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi kahdeksan