Kertokaa lapsettomalle, että mikä siinä Martinassa on niin kamalaa?
Siis ymmärrän tietenkin jos Martina huolehtisi huonosti vauvastaan (ja olisi siitä jotain todisteita), mutta miksi silikonit, treenattu kroppa ja minihameet tekee jostakin huonon äidin?
Siis olen tässä itse harkitsemassa perheenlisäystä ja olen aktiiviliikkuja, eli voisin kuvitella olevani myös äitinä aika timmi, onko se siis paha asia?
Kommentit (5)
jotenkin "kanalaa" on vaan se, että laittaa vauvalle korvalävistykset. Myöskään uusien tissien otto parin vuoden välein ei anna kovin välkkyä kuvaa ko. ihmisestä...
Mutta kukin tavallaan...
vaikka kuinka aktiiviliikkuja olisit. Monikaan ei tässä maassa yllä Martinan kanssa samalle tasolle :)
vaikka kuinka aktiiviliikkuja olisit. Monikaan ei tässä maassa yllä Martinan kanssa samalle tasolle :)
on ihan hyväkin. Se nainen ei vain ole antanut itsestään kovin välkkyä kuvaa julkisuudessa. Tiedä sitten, millainen tyyppi mahtaa olla ihan siviilissä.
Minkään muun puolesta mua ei Martina ärsytä. Onhan se hienoa, että jaksaa ja viitsii pitää itsestään huolta lapsenkin jälkeen. Itselläni se on jatkunut kahden lapsen jälkeenkin. Jotenkin kaikki tuollainen itsestään huolehtiminen kuuluu päivärutiineihin, joita on vaikea unohtaa/sivuuttaa.
edes yksi läsnäoleva ihminen. Se ei tarkoita etteikö voisi urheilla ja treenata, mutta jatkuvat pitkät poissaolot ei ole pienelle hyväksi. Vauvaa ei pitäisi hankkia koristeeksi, vaan siihen olisi oltava valmis sitoutumaan. Siksi äitiysloma on olemassa.
äidin pitää kulkea verkkareissa, tukka sekaisin ja mielellään muutama ylimääräinen kilo. Äidit eivät saa olla tyylikkäitä!