Juomat kuuluivat risteilyn hintaan
https://www.is.fi/kotimaa/art-2000009734233.html
Isä oli sitä mieltä, että aikuiselle pojalle maistunut ilmainen keitto oli varustamon syytä. Oikeus oli toista mieltä.
Pitäisikö persujen vaan ottaa kuppia siellä Forssan Pub Hukassa?
Kommentit (11)
"Käräjäoikeus toteaa, ettei laivayhtiö ole rikkonut alkoholilainsäädäntöä tarjoilun osalta ja että täysi-ikäinen kantajan poika vastaa itse alkoholinkäytöstään ja toimintansa seurauksista."
Hauskinta on, että isä nosti jutun. Jäi kuitenkin itse laivaan, kun poika heitettiin ulos väkivaltaisen käytöksen vuoksi.
"Persujen"? ... älä nyt enää jaksa jankuttaa.
Harmin pieru kun pilasi isänsä ja veljensäkin reissun. Tuosta sopasta varmaan oppivat jotain. Ainakin normaali ihminen ottaisi opikseen. Ja mielestäni on itsestään selvää että itseaiheutetuista sotkuista maksetaan ihan itse eikä maksateta muilla.
Kysenen mies on kokoomusvaikuttaja.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/619bb22d-ea66-441b-b991-0f21734048d5
Täällä siis sanotaan että nuorempi lapsista oli vasta 12 v. Ei varmaan veljesten välit kovin lämpimät enää tuollaisen jälkeen, kun isoveli pilasi odotetun reissun.
Vierailija kirjoitti:
"Käräjäoikeus toteaa, ettei laivayhtiö ole rikkonut alkoholilainsäädäntöä tarjoilun osalta ja että täysi-ikäinen kantajan poika vastaa itse alkoholinkäytöstään ja toimintansa seurauksista."
Hauskinta on, että isä nosti jutun. Jäi kuitenkin itse laivaan, kun poika heitettiin ulos väkivaltaisen käytöksen vuoksi.
Isä ja 12-vuotias eivät voineet poistua laivasta, sanottiin iltalehden uutisessa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Isä ja 12-vuotias eivät voineet poistua laivasta, sanottiin iltalehden uutisessa.
Kyllä laivasta voi satamassa poistua, mikäli haluja on. Jos oli niin kova huoli siitä varustamon väkisin känniin juottaneesta pojasta, olisi isäpappa mennyt hänen tuekseen Gibraltarille ja siltä yhdessä Malagan kentälle.
Vierailija kirjoitti:
Harmin pieru kun pilasi isänsä ja veljensäkin reissun. Tuosta sopasta varmaan oppivat jotain. Ainakin normaali ihminen ottaisi opikseen. Ja mielestäni on itsestään selvää että itseaiheutetuista sotkuista maksetaan ihan itse eikä maksateta muilla.
Uskallan väittää, että tyyppi ei pilannut ainoastaan isänsä ja pikkuveljensä risteilyä, vaan monen muunkin samalla risteilyaluksella olleen vieraan loman.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli olisivat varmaan joutuneet ihan itse maksamaan lennot kotiin.
Voi tuota 12-vuotiasta :(