Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pakkaisitko miehen matkalaukun viikon työmatkaa varten?

Vierailija
28.07.2010 |

Olosuhteiden pakosta mä nyt lupauduin niin tekemään, koska sit miehen ei tarvii tulla mökiltä kotiin välissä ollenkaan, vaan mä vien ne tavarat sille sinne ja mies lähtee sieltä sit suoraan lentokentälle.

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
28.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

1) miehen valitsemien tavaroiden laittamista laukkuun

vai

2) myös tavaroiden valitsemista?

Minusta on aivan absurdi ajatus, että valitsisin miehelle vaatteet ym. mukaan matkalle. Laukun voisin toki PAKATA, jos mies ei vaikka jostain syystä ehtisi.

Vierailija
22/23 |
28.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni lähtiessä työmatkalle ehdotan hänelle asukokonaisuudet ja pakkaan ne laukkuun. Pakkaan myös toilettipussin.

Tämä kokemuksesta, koska miehellä ei lainkaan silmää vaatteiden suhteen, ja partakone jää matkasta vaikka lapun laittaisin muistuttamaan jos en itse sitä laita. Lennot lähtee yleensä aikaisin aamulla, ja mieheni ei ole toimintakykyinen ennen kuutta.

Aikuista ihmistä ei toki tarvitse passata, mutta näen sen myös vastavuoroisena. Voisin itse yhtähyvin liikkua kaupungissa autolla tai bussilla, mutta mieheni mielellään kuskaa minua menoillani ovelta ovelle. :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
28.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän minulla ole mitään käsitystä mitä hän mukaansa haluaa ja missä hän niitä säilyttää.

Kuinka ylipäänsä voisi pakata toiselle matkalaukun? Eihän sieltä löytäisi matkalla mitään ja puolet tavaroista puuttuisi.

Vai tarkoitatko vain tavaroiden laittamista laukkuun? Kyllä meilläkin mies yleensä laittaa kaikkien muiden valmiiksi kasatut tavarat matkalaukkuun, kun hän on siinä aika näppärä ja kätevä, saa soviteltua ne sopivasti ja painon jaettua tasaisesti ja vaatteet niin etteivät rypisty. Voisin kai minäkin sen miehelle tehdä jos tavarat olisivat valmiiksi pinossa, mutta ei mies varmaan haluaisi sitäkään koska epäilisi että jotain unohtui kuitenkin ja vaatteet olisivat rypyssä ym.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi kolme