Hitsi kun ulkona on kylmä!
Tänä kesänä on niin tottunut lämpimään, että tämmöinen +20 astetta tuntuu oikeasti kylmältä. Voisko joku laittaa vähän lämpöä päälle?
Kommentit (11)
muutamia asteita sinnepäin... On riittävästi.
Ottaisin mielelläni tänne tuon +20 astetta tuon +32 tilalle. Jo alkaa kyllästyttää tää helle.
Minä joka tykkäisin lämpimästä lomalla, palelen täällä. Ilmeisesti kaikkialla muualla suomessa sitten on lämmintä, tottakai. Tämä on väärin!
ap
en muista mikä päivä oli, kun mittari oli aamulla +14. Kohta tää loppuu ja se ihana viileys ja normaali-ihmisen lämpötila alkaa, sille ette helteenpalvojat mitään voi. Nännännää!
en muista mikä päivä oli, kun mittari oli aamulla +14. Kohta tää loppuu ja se ihana viileys ja normaali-ihmisen lämpötila alkaa, sille ette helteenpalvojat mitään voi. Nännännää!
*hiestä märkä ja kateudesta vihreä*
Siis Pohjanmaalla on tottakai kylmää silloin kuin kaikki muut saavat nauttia kesän lämmöstä! Mutta tervetuloa tänne vaan kaikki jotka tykkäävät kylmistä kesistä. Tykkätte varmaan myös tylsän tasaisista peltomaisemista ilman järviä, kateellisista ihmisistä ja siitä että täkäläiset _tietävät_ olevansa luomakunnan kruunuja ja parempia kuin kaikki muut. tämän kaiken saa bonuksena, joten tervetuloa! Itse olen valmis vaihtamaan sinne missä on lämmintä, ja myös kaikesta muusta tästä voin luopua.
ap
ja kyllä NAUTIN! Tiovottavasti vielä jatkuisi nämä helteet harvoin saadan kuitenkaantällaisesta nauttia.
Tykkään kyllä syksystäkin,sitten kun saa taas pukeutua ja tulee vähän kylmempää ja pimeät illat yms.
Mutta nyt nautin kyllä tästä niin kauan kuin tätä riittää!
ja +31,6 sisällä. Jee! :( Neljäs viikko jo menossa. Onneksi yöt alkaa olla jo hämäriä.
34 astetta meillepäin. Tänään oli 20 ja huomisen jälkeen sitten taas kylmenee. Lämpimämpiä ilmoja odotellessa...
+32 ja ihan helvettiä, päivästä ja vkosta toiseen://