Annan miehen käyttää alapäätäni, mutta teen olemuksellani selväksi että se on vastenmielistä.
Makaan ja katselen kattoon samalla kun mies jyystää minua että saa pallinsa tyhjäksi.
Kommentit (26)
...Kertoisit sen kaverillesi. Onko teillä todella mahdotonta keskustella seksistä?
Meillä tuosta neuvosta ei ainakaan ole hyöyä, kiitos vaan! Kyse ei ole millään lailla siitä etteikö seksistä pystyttäisi puhumaan tai etteikö mies yrittäisi tehdä ihan mitä tahansa mitä toivon miellyttääkseni minua. Minua ei vaan kiinnosta tällä hetkellä seksi hänen kanssaan pätkän vertaa, siis olen kyllästynyt koko tyyppiin aivan totaalisti. Tämä ei kuitenkaan tarkoita että haluaisin erota tai muulla lailla tehdä muutoksia elämääni, tällä hetkellä. Juuri nyt on vaan sellainen tilanne ettei huvita antaa seksiä miehelleni, tai siis annan hänen nauttia siitä silloin kun minulle sopii.
Voi hyvänen aika. Te naiset päätätte itse siitä, mitä seksiltä haluatte ja mihin tyydytte.
siis nimenomaan että antaa miehelle jos huvittaa, ottaa miehiltä jos huvittaa, jos haluaa miehen tekevän jotain, kertoo sen ja saa mitä haluaa. juuri sellaista tuo on, vapaus päättää.
Jos haluat jollain lailla opettaa tuossa "antaa seksiä"-jutussa, niin sekin on yksi osa sitä. Joskus voi vaan antaa seksiä, ei se aina tarvitse olla molempia osapuolia seksuaalisesti tyydyttävää. Jos siis niin ei valitse. Joskus taas voi haluta seksiä ja haluaa vaatia siltä jotakin.
Niin se vaan on, että nelikymppisenä osaa todellakin jo päättää mitä haluaa ja milloin, ja siksipä juuri voi joskus vaikka huvittaa antaa seksiä. Sekin on osa sitä naisten valtaa.
halua kuunnella viikkokausia miehen kitinää kun se ei pääse pallejaan tyhjentämään. Ja minua ei haittaa tippaakaan vaikka mies kävisikin kaupunkireissullansa pallinsa tyhjentämässä.
Kunhan hoitaa lapsensa silloin kun on sovittu, ei pallien tyhjentäminen kiinnosta.
mutta eiköhän täällä suurimmaksi osaksi ole kuitenkin ollut ihan tavallista porukkaa kommentoimassa.
Näin iän myötä voi vaan todeta että tuo seksin "antaminenkin" miehelle tosiaan on oma valinta sekin. Vuosien mittaan on oma perspektiivi muuttunut kovasti, ja on ollut aikoja jolloin todella seksi oli nautinnollista ja kaukana "lahnana makaamisesta". Ajat ja ihmiset muuttuvat, ja kyllä se vaan on niin, että toista ihmistä kohtaan pitää tuntea edes jonkinlaista intohimoa ennenkuin toisen kanssa haluaa mitään kiihkeää seksiä harrastaa. Enää ei halua vaan seksiä seksin vuoksi, ei edes teknisesti hyvinkin tyydyttävää, vaan nykyisin antaa itselleen luvan todellakin vaatia .
Ja nykyisin ei myöskään aseta mitään paineita haluamisesta. Laadukasta seksiä on tullut vuosien mittaan harrastettua sen verran paljon, että nykyisin ei lähde enää vähempään kuin täydellisyyteen. Se tarkoittaa myös sitä, että jos ei jaksa kovin syttyä miehestä, ei myöskään välttämättä halua seksiä harrastaa. mutta toki joskus voi "antaa" ihan vaan muistuttaakseen miestä mitä olisi tarjolla : )
...Kertoisit sen kaverillesi. Onko teillä todella mahdotonta keskustella seksistä?