Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Annan miehen käyttää alapäätäni, mutta teen olemuksellani selväksi että se on vastenmielistä.

Vierailija
28.07.2010 |

Makaan ja katselen kattoon samalla kun mies jyystää minua että saa pallinsa tyhjäksi.

Kommentit (26)

Vierailija
1/26 |
28.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerro lisää!

Vierailija
2/26 |
28.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös se ole melkein kaikilla noin, joten so what?

niin näin on kaikilla muullakin?

Mistä näitä ihmisiä oikein tulee, jotka näkevät maailman oman elämänsä kautta? Tunnetteko te ketään muita ihmisiä? Luetteko koskaan lehtiä tai kirjoja, katsotteko telkkaria? Ymmärrättekö, että kaikki eivät ole samanlaisia?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/26 |
28.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mies jyystää. Ei siinä 5min aikana tosin montaa sivua ehdi lukemaan. ap

Vierailija
4/26 |
28.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

millaisia ne lahnat oikein ovat. Eli sitä, että miten joku voi seksin aikana vaan maata lahnana.

Vierailija
5/26 |
28.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mies tarvitsee tuota pallien tyhjentämistä.

Jos mies huomaa että hänen haluihinsa ei vastava, vaan suorastaan dissataan, niin se latistaa miehen itsetuntoa varsin tehokasti.

Miettikää itse jotain vastaavaa kohdallenne. Tuo on lopun alkua.

Toivottavasti tuo ap on provo.

Vierailija
6/26 |
28.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös se ole melkein kaikilla noin, joten so what?

niin näin on kaikilla muullakin?

Mistä näitä ihmisiä oikein tulee, jotka näkevät maailman oman elämänsä kautta? Tunnetteko te ketään muita ihmisiä? Luetteko koskaan lehtiä tai kirjoja, katsotteko telkkaria? Ymmärrättekö, että kaikki eivät ole samanlaisia?

Vierailija
7/26 |
28.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mies huomaa että hänen haluihinsa ei vastava, vaan suorastaan dissataan, niin se latistaa miehen itsetuntoa varsin tehokasti.

Vierailija
8/26 |
28.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tätä, että ensin ollaan just tollasia mädänneitä lahnoja ja sitten ihmetellään kun mies kyllästyy siihen yksipuoliseen jyystämiseen ja menee vieraisiin. Minä olen sitä mieltä, että seksi on parisuhteessa tärkeää. Aina ei itseä haluta, ja jos ei haluta niin voi sitten sanoa sille kumppanille että tänään ei haluta. Kumppanikseni kelpuutan vain sellaisen miehen, joka ei vedä hernettä nenään satunnaisesta torjutuksi tulemisesta, joskus jos haluttomuutta kestää pitempään (tai fyysisesti ei pysty, esim. synnytysten jälkeen) niin pyrin sitten tyydyttämään miehen muulla tavoin. Ja tämä kyllä meillä ainakin toimii toisinkinpäin.

No mutta, vieraisiin se aloittajankin ukko kohta menee, nyt voit toki sanoa "tervemenoa vaan" mutta kyllä se ääni kellossa muuttuu kun on tosipaikka kyseessä. Ja toisaalta tuollaisen lahnan luo se mies sitten tuskin enää palaakaan, joten aloittaja: koita nyt hetken vielä kestää, kyllä se mies kohta lähtee.

Vierailija
9/26 |
28.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käsittämätöntä. Vaikka meilläkin on mieheni kanssa paljon erimielisyyksiä ja riitaa (Se perussetti: 3 pientä lasta ja väsyneet vanhemmat, paljon kotitöitä.), niin seksi on aina se asia josta nautimme keskenämme edelleen paljon. Se rentouttaa molempia ja täydellisen tyydytyksen jälkeen saan huomattavasti paremmat unet, päänsärky häipyy ja mieskin on rakkaampi. Koska seksi on kivaa ja miellyttää molempia tykkäämme kuitenkin toisistamme ja molemmat ovat hulluina toisiinsa. Välillä kyllä ihmettelen, miten mieheni niin kiihottuu minusta, kun tosiaan olen vielä ylipainoinenkin.

Vierailija
10/26 |
28.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

jään parisuhdeseksissä aina ilman. Jyystämään pystyy kuka tahansa, mutta rakastelemaan harva. ap joka etsii itselleen parempaa seksikumppania.

Vierailija
11/26 |
28.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

silloin tällöin, mutta en kovin usein. Ja sen olen tehnyt miehelle selväksi, että erityisen paljon minua inhottaa kun seuraavana päivänä sisältä vielä vuotaa spermoja, vaikka kuinka olisi heti välittömästi seksin jälkeen valutellut kaiken pois.

Nyt ollaan ostamassa telkkari makuuhuoneen seinälle, niin voi vaikka sitä katsella tuonkin homman ajan. mutta niinkuin sanoit, eipä siinä kovin monta sivua lueta tai pitkiä leffoja katsella :o)

Vierailija
12/26 |
28.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tätä, että ensin ollaan just tollasia mädänneitä lahnoja ja sitten ihmetellään kun mies kyllästyy siihen yksipuoliseen jyystämiseen ja menee vieraisiin. Minä olen sitä mieltä, että seksi on parisuhteessa tärkeää. Aina ei itseä haluta, ja jos ei haluta niin voi sitten sanoa sille kumppanille että tänään ei haluta. Kumppanikseni kelpuutan vain sellaisen miehen, joka ei vedä hernettä nenään satunnaisesta torjutuksi tulemisesta, joskus jos haluttomuutta kestää pitempään (tai fyysisesti ei pysty, esim. synnytysten jälkeen) niin pyrin sitten tyydyttämään miehen muulla tavoin. Ja tämä kyllä meillä ainakin toimii toisinkinpäin. No mutta, vieraisiin se aloittajankin ukko kohta menee, nyt voit toki sanoa "tervemenoa vaan" mutta kyllä se ääni kellossa muuttuu kun on tosipaikka kyseessä. Ja toisaalta tuollaisen lahnan luo se mies sitten tuskin enää palaakaan, joten aloittaja: koita nyt hetken vielä kestää, kyllä se mies kohta lähtee.

Voi olla niinkin että mies on tuonkin polun kokeillut, ja häntä koipien välissä kotiin palannut. Voi olla niinkin että seksi joskus takavuosina oli aivan erilaista, mutta pikkuhiljaa koko mies on alkanut tympimään. Mies on kuitenkin tajunnut ettei parempaa löydy muualta, ja on onnellinen edes silloin kun armosta saa seksiä kotona, koska oma vaimo vaan nyt sattuu olemaan niin paljon parempi pakkaus kuin muut, että mieluumin sitten oma vaikka sääliseksillä kuin helpommin antavat vieraat.

Onhan niitä sellaisiakin jotka seksiä tajoamalla joutuvat miehen pitämään, mutta on sellaisiakin jotka pitävät miehen jos tahtovat ja antavat jos antavat. Ja ottavat mistä ottavat ja silloin kun haluavat :o)

Vierailija
13/26 |
28.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pari kokemusta on 1. avioliitosta, ja moiseen en enää suostu.

Vierailija
14/26 |
28.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarkoittaa, että rakkauden puutarhan portti pidetään avoinna 24/7.

Vierailija
15/26 |
28.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pari kokemusta on 1. avioliitosta, ja moiseen en enää suostu.

ja mies ymmärtää olla kiitollinen saamastaan?

Vierailija
16/26 |
28.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka antaisinkin vapaaehtoisesti, silti se tuntuu musta kamalalta. Maata vaan. Musta se tuntuu raiskaukselta. Erityisesti, jos mies tietää, ettei mua kiinnosta.

Vierailija
17/26 |
28.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

oletin että viestistäni käy selväksi se, että minun luokseni on turha tulla takaisin häntä koipien välissä tyytymään sääliseksiin. Minä en tyydy sääliseksiin, ja jos mies on aikoinaan lähtenyt paremman seksin perässä johonkin, niin varmasti saa pysyäkin. Kyllä on ollut noita häntä koipien välissä kotiin palaajia, kun ollaan sitten ajan saatossa huomattu että kotona olikin kaikki sittenkin paremmin, vaikkei seksi muka tuntunutkaan molempia miellyttävän. Minä en ole kenenkään takapakki, minä olen tällainen kuin olen, minun suhteessani on seksin tyydytettävä molemmat ja jos minun kanssani suhde ei riitä vaan täytyy lähteä hakemaan jotain muuta, niin reilu peli; kumpikin ansaitsemme ilmeisesti parempaa. Mutta vanhaan ei palata.

Tekstistäsi saa sellaisen käsityksen, että parisuhde on parisuhde ja seksi on bonus. Minulla vaan parisuhde ja seksi kuuluvat yhteen. Ja niin myös miehelleni. Mutta me olemmekin tyytyväisiä, emme juokse vieraissa vielä näiden reilun kymmenen vuoden jälkeenkään ja harrastamme seksiä lähes samalla tavoin kuin suhteen alussa. Olemme sopivat toisillemme ja haluamme suhteelta ja toisiltamme samoja asioita.

Joten ei, minulla ei taida olla tässä suhteessa mitään opittavaa.

Vierailija
18/26 |
28.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

saada. Mutta ilmeisesti liikaa vaadittu jos elää parisuhteessa.

Vierailija
19/26 |
28.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teitä käy pariskuntana kovasti sääliksi.

Mutta hyvä provo :-D

Mutta koska provoilet jo tällä tavalla täytyy elämäsi nautinnon perustua muiden kärsimykseen ja siten elämäsi ei voi olla helppoa. Pahoittelut siitä!

Vierailija
20/26 |
28.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

silloin tällöin, mutta en kovin usein. Ja sen olen tehnyt miehelle selväksi, että erityisen paljon minua inhottaa kun seuraavana päivänä sisältä vielä vuotaa spermoja, vaikka kuinka olisi heti välittömästi seksin jälkeen valutellut kaiken pois. Nyt ollaan ostamassa telkkari makuuhuoneen seinälle, niin voi vaikka sitä katsella tuonkin homman ajan. mutta niinkuin sanoit, eipä siinä kovin monta sivua lueta tai pitkiä leffoja katsella :o)

ei siis ap:n teksti, joka tosiaan voikin olla provo. Mutta tämä on ihan totista totta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän kolme